Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(105)
Forma i typ
Gry i zabawki
(100)
Obiekty trójwymiarowe
(14)
Druki ulotne
(4)
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(100)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(4)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(100)
Autor
Knizia Reiner
(5)
Żabicka Monika
(4)
Odorowicz Bartosz
(3)
Bonneterre Marie-Anne
(2)
Bukowski Adam
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dziki Tomasz (1972- )
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Larek Tomek
(2)
Madaj Karol
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan R
(2)
Rivollet Alain
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Wróblewska Aneta
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Zdybel Jacek (1963- )
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Amanatidis Victor
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aouidad Karim
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Atelier 198
(1)
Azagary Eric
(1)
Baars Gunter
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Brykowska-Liniecka Ewa
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Ceran Tomasz Sylwiusz (1983- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Goiński Andrzej
(1)
Gröber Marcel
(1)
Hladík Roman
(1)
Januszewski Andrzej
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfga
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Lawson Andrew (1945- )
(1)
Lawson Jack
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Makulska Diana
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Menzel Michael (1974- )
(1)
Mercier Olivier
(1)
Mikša Petr
(1)
Milewski Piotr
(1)
Minor Marcin
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moyersoen Fréderic
(1)
Palau Manu
(1)
Pierô
(1)
Pogoda Łukasz
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Pätzke Anne
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rivière Théo
(1)
Robakowski Dominik
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Roussel Johann
(1)
Rowen Dan
(1)
Rychel Piotr
(1)
Shafir Haim
(1)
Skowron Martyna
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Sprenger Mirosław
(1)
Steven Ian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Francja
(1)
Język
polski
(105)
Odbiorca
Dzieci
(61)
Młodzież
(54)
6-8 lat
(46)
9-13 lat
(46)
Dorośli
(32)
14-17 lat
(23)
0-5 lat
(9)
18+
(2)
9-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(13)
Plansze do gry
(3)
Zabawa
(3)
Centrum Kultury "Browar B" (Włocławek)
(2)
Filia nr 6 (Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza ; Włocławek)
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Imprezy
(2)
Konkursy i festiwale
(2)
Nauka
(2)
Regionalizm
(2)
Wychowanie pozaszkolne
(2)
Zwierzęta
(2)
Arystokracja
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bogactwo
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dzieci
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gimnastyka
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry w karty
(1)
Grywalizacja
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koty
(1)
Królik
(1)
Kupcy
(1)
Obrona Włocławka (1920)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pedagogika biblioteczna
(1)
Piotruś Pan (postać fikcyjna)
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Psy
(1)
Rekiny
(1)
Renesans
(1)
Rower
(1)
Ruch pieszy
(1)
Scrabble
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Strategia
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Taktyka
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Wyspy
(1)
Zabójcy
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(5)
Gatunek
Powieść
(44076)
Powieść obyczajowa
(12618)
Opowiadania i nowele
(12580)
Wiersze
(9466)
Książki dla małych dzieci
(6265)
Gry planszowe
(105)
Podręcznik
(5178)
Biografia
(4721)
Pamiętniki i wspomnienia
(4256)
Wydawnictwa popularne
(4046)
Kryminał
(3873)
Opracowanie
(3563)
Fantasy
(3365)
Bajki i baśnie
(2727)
Powieść historyczna
(2558)
Poradnik
(2444)
Thriller
(2416)
Literatura polska
(2339)
Powieść przygodowa
(2093)
Fantastyka
(1849)
Romans
(1804)
Antologia
(1714)
Dramat (gatunek literacki)
(1470)
Materiały pomocnicze
(1325)
Reportaż
(1289)
Sensacja
(1288)
Słownik
(1192)
Encyklopedia
(1186)
Publikacja bogato ilustrowana
(1104)
Esej
(1035)
Przewodnik turystyczny
(921)
Komiks
(919)
Lektura z opracowaniem
(919)
Szkic literacki
(881)
Druki ulotne
(872)
Powieść psychologiczna
(846)
Album
(773)
Publicystyka
(753)
Bibliografia
(718)
Poezja
(714)
Saga rodzinna
(626)
Książka obrazkowa
(616)
Rymowanki
(571)
Powieść biograficzna
(501)
Film fabularny
(486)
Literatura
(427)
Materiały konferencyjne
(411)
Manga
(407)
Romans historyczny
(400)
Wywiad dziennikarski
(400)
Tragedia
(392)
Powieść erotyczna
(388)
Komedia
(375)
Publikacje dla dzieci
(373)
Monografia
(369)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(360)
Science fiction
(348)
Horror
(340)
Fraszki
(321)
Ćwiczenia i zadania
(295)
Relacja z podróży
(284)
Gry i zabawy umysłowe
(280)
Felieton
(278)
Książka-zabawka
(270)
Literatura dla dzieci
(263)
Przypowieść
(257)
Przepisy kulinarne
(228)
Dramat filmowy
(227)
Wydawnictwa dla dzieci
(219)
Legendy i podania
(206)
Literatura podróżnicza
(197)
Muzyka rozrywkowa
(196)
Opowiadania i nowele przygodowe
(196)
Praca zbiorowa
(187)
Informator
(181)
Pieśń
(181)
Listy
(169)
Epos
(159)
Katalog wystawy
(155)
Satyra
(150)
Broszura
(149)
Dystopia
(148)
Adaptacja literacka
(146)
Adaptacja filmowa
(141)
Fotografia polska
(141)
Powieść podróżnicza
(136)
Dramat romantyczny
(133)
Powieść autobiograficzna
(130)
Autobiografia
(128)
Film amerykański
(120)
Katalog
(112)
Pieśń i piosenka
(112)
Rock
(104)
Książka kucharska
(102)
Wywiad rzeka
(101)
Film polski
(100)
Źródła historyczne
(98)
Księga pamiątkowa
(97)
Reprint
(94)
Literatura ludowa
(91)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(62)
Edukacja i pedagogika
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
105 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Prawo jazdy rowerowe : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2017]. - 1 pudełko (plansza, 2 kostki, 4 pionki, 55 kart z pytaniami, 32 znaki drogowe, 24 żetony (12 zielonych, 12 czerwonych), karty do gry 4 sztuki, klepsydra) : karton, drewno, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x24x6 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra oparta na zabawnej rywalizacji, jest jednocześnie znakomitym pretekstem dla dzieci do wstępnego poznania zasad ruchu drogowego. Każdy z uczestników gry, poruszając się po jej torze, poznaje znaczenie znaków drogowych i zasady prawidłowego postępowania podczas jazdy (ucząc się na własnych błędach). Bogactwo używanych w grze rekwizytów sprawia, że łączy ona w bardzo atrakcyjny dla graczy sposób naukę i zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Psi Patrol : gra 2 w 1 : chińczyk Pop Up + Memo Memory - Warszawa : Spain Master, [2018?] - 1 pudełko zawiera 16 pionków (4 pionki niebieskie, 4 pionki czerwone, 4 pionki żółte oraz 4 pionki zielone), 1 kostkę, 1 planszę, 72 kart 32 x 26,5 x 4,8 cm + instrukcja gry
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Psy
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy: 4+
Liczba graczy: 2-4
Czas na zabawę z bohaterami serialu Psi Patrol! Zestaw dwóch gier - Memo i Pop Up!. Ćwicz swoją pamięć i postaraj się dopasować pasujące do siebie karty grając w karciane Memo. Odwracaj i zakrywaj karty zapamiętając który bohater ukryty jest w którym miejscu. Druga Gra Pop Up zapewni Ci dalszą zabawę z ulubionymi psiakami. Wybierz swój kolor pionków i umieść je w bazie. Aby rzucić kostką naciskaj popper. Kto pierwszy przeprowadzi swoje pionki przez planszę z powrotem do bazy - wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Europie [Gra] : emocjonująca gra : informacje o Europie : dobra zabawa. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2020]. - 1 gra (97 kart pytań, 12 kart liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, 1 kostka, 1 plansza, 80 żetonów, 1 klepsydra, 1 notes, 1 kubek, 1 kulka, 1 katapulta) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Gra planszowa. Gra, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 388 pytań z 97 kart, a do wyboru mają 1164 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. Podczas gry trzeba wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce [Gra]. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2019] - 1 pudełko ; 31x30x8 cm.
W pudełku: 201 kart pytań i odpowiedzi, 6 x3 karty liter, 6 kart z nazwami działów, 6 pionków, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 804 pytania. 2412 odpowiedzi.
Liczba graczy : 2-4.
Wiek 10+
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii zestaw zawiera 388 pytań, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz prawda czy fałsz : gra edukacyjna [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [miejsce wydania nieznane]. - Pudełko zawiera: planszę ; 206 kart stwierdzeń ; 12 kart prawda/fałsz ; 2 karty "kategoria" ; 6 pionków ; kostkę ; instrukcję.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Wiek graczy : 12+.
Ilość graczy: 2-6.
Na pudełku 824 pytania i odpowiedzi.
Dobrą zabawę, wiele emocji i mnóstwo ciekawych informacji - wszystko to znajdą uczestnicy gry "Prawda czy Fałsz". Zwycięstwo w tej grze zależy głównie od tego, czy gracz prawidłowo określi przeczytaną wcześniej z karty informację jako prawdziwą lub fałszywą. Czytane podczas gry stwierdzenia dotyczą czterech dziedzin: historii, techniki, przyrody i geografii. Szansę na wygraną w rozgrywce wykorzysta jeden z graczy, ale każdy z jej uczestników pozna wiele interesujących informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rach ciach! light [Gra] : gra zręcznościowa. - Chwaszczyno : "Aleksander" Piotr Pundzis, [2019]. - 1 pudełko ; 19x29x5 cm.
Liczba graczy: 2-4.
W pudełku : 1 plansza do gry, 4 pionki, 4 czerwone kule, 4 fioletowe kule, 4 czarne kule, 4 zielone kule, 4 niebieskie kule, 4 żółte kule, 55 kart, 4 podstawki, 4 rurki, 1 dzwonek : plastik, tektura, instrukcja.
Na czym polega gra Rach Ciach? Każdy z uczestników zabawy otrzymuje do dyspozycji plastikowy drążek wbity w podstawkę, na której układamy zestaw sześciu kolorowych kul z dziurką. Na środku stołu kładziemy planszę z pionkami, talię kart oraz dzwonek. Na kartach znajdują się przezabawne ilustracji składające się z układu od 3 do 6 kolorów odpowiadających kolorowi kul, które znajdują się w posiadaniu graczy. Zadanie polega na tym, aby po odsłonięciu karty każdy z graczy jak najszybciej ułożył na swoim słupku wskazaną na karcie konfigurację. Ten kto pierwszy wykona zadanie, informuje o tym innych graczy sygnałem dźwiękowym uzyskanym poprzez uderzenie w dzwonek. Osoba, której się to uda, przesuwa swój pionek na planszy. Cała zabawa tkwi w tym, że odczytanie kolorów na karcie wymaga spostrzegawczości a kształt kulek i tempo rozgrywki prowokuje ich uciekanie. Wszystko to razem jest gwarancją wspaniałej zabawy i salw śmiechu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Remik liczbowy. - Chwaszczyno : Aleksander, [brak daty]. - 1 pudełko ; 29,5x30,5x7,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Zawartość pudełka: 136 kostek z numerami, 4 kostki „Joker”, 4 kostki zapasowe, 12 półeczek, 1 worek, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Brak: 10 sztuk kostek z numerami i instrukcji.
Wiek graczy: 8+.
Świetna gra towarzyska. Jest doskonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta jest inna wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami gry, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto zastosuje najlepszą strategię i będzie miał trochę szczęścia, zostanie zwycięzcą. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Safari fotograficzne ; Podróż po Europie : poznasz państwa i stolice Europy [Gra]. - Chwaszczyno : "Aleksander", [2021]. - 2 gry (plansza dwustronna, 4 pionki, 49 żetonów, kostka, instrukcja) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x19x29 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Wiek: 4+
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 min.
Emocjonujące gry planszowe Safari: gracze stają się myśliwymi uzbrojonymi tylko w aparat fotograficzny; gracz w czasie swojej wyprawy stara się fotografować napotkane zwierzęta; wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej zdjęć podczas całej wyprawy; możliwość poznania nazw najbardziej znanych zwierząt Afryki. Podróż po Europie: uczestnicy gry zwiedzają Europę poznając nazwy i położenie państw, ich flagi i nazwy stolic; zwycięża ten, kto zdobędzie najwięcej pamiątek z podróży lub ten, kto pierwszy wróci do domu. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba [Gra] : najlepsza gra słowna. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2019]. - 1 pudełko ; 38x26x6 cm.
W pudełku: dwustronna plansza, 100 tabliczek z literami, 3 tabliczki puste, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów, worek z tkaniny, kostka, notes, długopis, instrukcja.
Liczba graczy 1-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba exclusive [Gra]. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2021]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, 100 tabliczek z literkami, 3 puste tabliczki, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów (duże i małe), worek z tkaniny, kostka do gry, notes, długopis) : karton, tektura, plastik, tkanina, kolor ; w pudełku 30x38x7 cm.
Rok wydania według: www.taniaksiazka.pl.
Na opakowaniu: Dwa warianty gry.
Wiek: 8+
Liczba graczy: 1-4.
Gra słowna w dwóch wersjach. Gracze losują tabliczki z literami, z których starają się ułożyć na planszy wyraz. Wyrazy układa się na zasadzie krzyżówki, a ich ułożenie jest punktowane. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów. Gra uczy poprawnej pisowni, wzbogaca słownictwo graczy, uczy ich spostrzegawczości i koncentracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skaczące czapeczki. - Częstochowa : Promatek Media, copyright [Brak roku]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x4 cm.
(Kukuryku)
W pudełku: 1 plansza • 12 plastikowych czapeczek • 4 plastikowe wyrzutnie.
Gra wyrabiająca sprawność manualną i trzymająca w napięciu! Na stole ustawiamy pudełka z planszą. Każdy z graczy wybiera odpowieni kolor czapeczek, ustawia obok plaszy razem ze swoja wyrzutnią. Gra polega na wcelowaniu czapeczki do planszy w takie pole, które jest najwyżej punktowane. Zwycięzcą zostaje gracz, który uzyska w 10 etapach największą liczbę punktów. Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, w wieku od 5 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sudoku [Gra] : moje pierwsze. - Szczecin : TM Toys, copyright 2005. - 1 pudełko ; 27x27x6 cm.
W pudełku : gra (dekoracyjna tablica do gry, 48 łamigłówek o różnych poziomach trudności, 36 dwustronnych płytek oraz nalepki, 48 kart z rozwiązaniami, 1 klepsydra, 4 wskaźniki punktacji), instrukcja.
Gra dla 1-4 graczy.
Gra planszowa. Opiera się na tych samych zasadach co łamigłówki sudoku, posiada jednak mniejszą liczbę pól, a dołączone płytki są ilustrowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szalony labirynt [Gra] : gra zręcznościowa. - [Miejsce nieznane] : WhamoOfficial, [2017]. - 1 pudełko ; 30x41x6 cm.
Liczba graczy: 2+
W pudełku : 1 podstawa, 6 piłek (2 czerwone, 2 zielone, 2 zółte) ; 1 zegar ; 3 znaczniki w 3 kolorach (czerwonym, żółtym, zielonym) ; 39 żółtych plastikowych kołków ; 100 gumek.
Zasady gry na pudełku.
Gra "Szalony labirynt" to wersja klasycznego labiryntu w formie lekkiej plastikowej płyty oraz kołków z gumkami. Piłeczki muszą przelecieć przez labirynt i wpaść do odpowiednich otworów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : Dzieci kontra rodzice : rodzinna gra niewypowiedzianych słów! - Amsterdam : Hasbro, 2018. - 260 kart (130 dla dzieci, 130 dla dorosłych), piszczałka, klepsydra, notes na punkty, instrukcja; 20 x 26 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 4+.
Poznajcie kultową grę „Taboo” w wersji dla całej rodziny! Wystarczy zebrać dwa zespoły (dzieci i dorośli) i odgadywać hasła, nie wypowiadając słów. W przeciwnym razie drużyna przeciwna użyje piszczałki. W nowej odsłonie gry „Taboo. Dzieci kontra rodzice” znajdziesz ponad 1000 słów do odgadnięcia, umieszczonych na dwóch taliach kart: 130 dla dorosłych oraz 130 dla najmłodszych. Talia dziecięca zawiera jeden wyraz do odgadnięcia oraz tylko 2 niewypowiadane słowa. Gracze ścigają się między sobą w odgadnięciu zakazanych haseł. Kto pierwszy ten lepszy! Zabawa dla minimum 4 graczy (2 zespoły po 2 osoby) lub więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : gra niewypowiedzianych słów. - Warszawa : Hasbro, copyright 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 27x20x5 cm.
Na pudełku: Ponad 1000 słów Taboo!
Zawartość pudełka: karty (260 sztuk), piszczałka, podstawka pod karty, klepsydra, kostka zmieniająca grę, instrukcja.
Gra dla 4 i więcej graczy.
Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć słów "interpunkcja", "znak", "przestanek", "zdanie", ani "kropka"? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą! Idealna na spotkania towarzyskie z rodziną i znajomymi. Taboo przypomina kalambury, jednak w odświeżonej formie. Proste zasady pozwalają na wspólną zabawę w każdym wieku. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 13+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Twister : gra, która zaplącze Cię w supełek! [Gra planszowa]. - [Warszawa] : Hasbro, copyright 2018. - 1 pudełko ; 27x27x5 cm.
Pudełko zawiera: mata do gry Twister, tarcza obrotowa (z plastikową strzałką i podstawą), instrukcja.
Liczba graczy: 2 lub więcej, wiek: 6+
Gra idealnie łącząca gimnastykę ze świetną zabawą. Aby wygrać, musisz utrzymać równowagę stając na rękach i stopach na coraz to innych kolorowych polach maty, co nie jest takie proste w bliskim towarzystwie innych graczy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Węże i drabiny : gra planszowa rodzinna. - Berlin : Lahnstrase, [2019]. - 1 gra (jednostronna plansza, 1 kostka, 4 pionki do gry) : karton, kolor, plastik ; w pudełku 20x7,5x18 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy : 2-4
Rozrywka i nauka w jednym. Uczy spostrzegawczości i rywalizacji, ale też świetna zabawa, która Lączy pokolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wkręć się w reklamę / Zespół Szkół Technicznych we Włocławku. - Włocławek : Fundacja Anwil dla Włocławka, [2021]. - 1 pudełko ; 27 cm x 27 cm x 7 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Zawartość pudełka : ! plansza ; 4 pionki ; 50 żetonów w jednym kolorze - klienci ; 8 żetonów w innym kolorze - stali klienci ; 50 kart z pytanami ; klepsydra.
Liczba graczy 2-4
Jesteś prezesem agencji reklamowej. Twoim zadaniem jest zebranie jak największej ilości klientów oraz pokonanie konkurencji. Na polach oraz kartach możesz zyskiwać, jak i tracic konsumentów. Przed tobą wiele pytań oraz wyzwań, mamy nadzieję, że zdobędziesz jak najwięcej klientów i poprowadzisz swoją firmę na szczyt świata biznesu...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 15+ (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. X.03.06/2017 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. X.03.06/2017 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej