Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Gry i zabawki
(10)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(10)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
9-13 lat
(6)
Dzieci
(6)
Młodzież
(5)
6-8 lat
(4)
14-17 lat
(2)
Dorośli
(2)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
Temat
Trening umysłu
(4)
Bezpieczeństwo
(1)
Dzieci
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Parki i ogrody
(1)
Plansze do gry
(1)
Rower
(1)
Ruch pieszy
(1)
Scrabble
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry planszowe
(8)
Gra planszowa
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
10 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
4 w 1 : flagi [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (25 kart do gry "Piotuś, 28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, 70 tabliczek gry "Pamięć", 60 puzli); 25x31x5 cm.
W pudełku: 25 kart do gry "Piotuś, 28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, 70 tabliczek gry "Pamięć", 60 puzli.
Brak instrukcji.
Wiek: 4+
To zestaw 3 różnych gier i 60 puzzli do układania. Tematem przewodnim puzzli i gier są flagi państw świata. Gra „Pamięć” trenuje pamięć , karciana gra „Piotruś”, w którą zagrają młodsi użytkownicy, „Domino” natomiast jest runiwersalną grą, w którą zagrają chętnie dorośli i dzieci. Puzzle, to świetne ćwiczenie spostrzegawczości, cierpliwości i skupienia. Grze i zabawie towarzyszy nauka flag państw świata...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Co do czego, tato? [gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [brak daty wydania]. - 1 pudełko : 19x20 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Wiek graczy: 4+.
Liczba graczy: 2-4.
Zawiera : karty obrazków 108 sztuk ; planszę ; pionki 4 sztuki ; klepsydrę ; kostkę do gry ; instrukcję.
Gra polegająca na znalezieniu i zebraniu jak największej ilości kart powiązanych z obrazkami umieszczonymi na polach planszy, na których zatrzyma się pionek gracza. Gra rozwija umiejętność logicznego myślenia, wyobraźnię i zdolność skojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królik w ogrodzie : kto sprytniejszy [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (1 plansza, 60 kartoników z dogami ruchu zawodników, 8 kartoników blokad, 7 kartoników marchwi, 7 kartoników dyni, 2 pionki, 2 woreczki, instrukcja) ; 25x25x6 cm.
W pudełku: 25 kart do gry "Piotuś, 28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, 70 tabliczek gry "Pamięć", 60 puzli.
Wiek 6+
Dla 2 graczy.
Szybka, zabawna gra dla dwóch osób. Pewien bardzo roztargniony Ogrodnik posadził w ogródku marchewkę i dynię. Marchew rośnie między dynią i nie wiadomo, gdzie są grządki. Ogrodnik wie, że do jego ogródka zakradł się Królik i pod grządkami kopie tunel. Chce jak najszybciej zebrać dynię na sprzedaż a potem złapać szkodnika. Królik chce się najeść marchewki, zanim złapie go Ogrodnik. Ogrodnik buduje ścieżkę do dyni, a Królik kopie tunel do marchewek. Jeśli się spotkają, będą sobie płatać figle, blokując możliwości ruchu. Kto z nich szybciej zbierze dynię lub marchewkę za 10 punktów, ten wygrywa....[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prawo jazdy rowerowe : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2017]. - 1 pudełko (plansza, 2 kostki, 4 pionki, 55 kart z pytaniami, 32 znaki drogowe, 24 żetony (12 zielonych, 12 czerwonych), karty do gry 4 sztuki, klepsydra) : karton, drewno, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x24x6 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra oparta na zabawnej rywalizacji, jest jednocześnie znakomitym pretekstem dla dzieci do wstępnego poznania zasad ruchu drogowego. Każdy z uczestników gry, poruszając się po jej torze, poznaje znaczenie znaków drogowych i zasady prawidłowego postępowania podczas jazdy (ucząc się na własnych błędach). Bogactwo używanych w grze rekwizytów sprawia, że łączy ona w bardzo atrakcyjny dla graczy sposób naukę i zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz prawda czy fałsz : gra edukacyjna [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [miejsce wydania nieznane]. - Pudełko zawiera: planszę ; 206 kart stwierdzeń ; 12 kart prawda/fałsz ; 2 karty "kategoria" ; 6 pionków ; kostkę ; instrukcję.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Wiek graczy : 12+.
Ilość graczy: 2-6.
Na pudełku 824 pytania i odpowiedzi.
Dobrą zabawę, wiele emocji i mnóstwo ciekawych informacji - wszystko to znajdą uczestnicy gry "Prawda czy Fałsz". Zwycięstwo w tej grze zależy głównie od tego, czy gracz prawidłowo określi przeczytaną wcześniej z karty informację jako prawdziwą lub fałszywą. Czytane podczas gry stwierdzenia dotyczą czterech dziedzin: historii, techniki, przyrody i geografii. Szansę na wygraną w rozgrywce wykorzysta jeden z graczy, ale każdy z jej uczestników pozna wiele interesujących informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba exclusive [Gra]. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2021]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, 100 tabliczek z literkami, 3 puste tabliczki, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów (duże i małe), worek z tkaniny, kostka do gry, notes, długopis) : karton, tektura, plastik, tkanina, kolor ; w pudełku 30x38x7 cm.
Rok wydania według: www.taniaksiazka.pl.
Na opakowaniu: Dwa warianty gry.
Wiek: 8+
Liczba graczy: 1-4.
Gra słowna w dwóch wersjach. Gracze losują tabliczki z literami, z których starają się ułożyć na planszy wyraz. Wyrazy układa się na zasadzie krzyżówki, a ich ułożenie jest punktowane. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów. Gra uczy poprawnej pisowni, wzbogaca słownictwo graczy, uczy ich spostrzegawczości i koncentracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sylaby w dominie [Gra] : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander [200?]. - 1 pudełko : 21x25 cm.
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra dla 2-4 osób.
Pudełko zawiera : 56 kostek domina, tablicę wyrazów, klepsydrę, 16 żetonów, worek, instrukcję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Europie [Gra] : emocjonująca gra : informacje o Europie : dobra zabawa. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2020]. - 1 gra (97 kart pytań, 12 kart liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, 1 kostka, 1 plansza, 80 żetonów, 1 klepsydra, 1 notes, 1 kubek, 1 kulka, 1 katapulta) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Gra planszowa. Gra, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 388 pytań z 97 kart, a do wyboru mają 1164 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. Podczas gry trzeba wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce [Gra]. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2019] - 1 pudełko ; 31x30x8 cm.
W pudełku: 201 kart pytań i odpowiedzi, 6 x3 karty liter, 6 kart z nazwami działów, 6 pionków, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 804 pytania. 2412 odpowiedzi.
Liczba graczy : 2-4.
Wiek 10+
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii zestaw zawiera 388 pytań, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba [Gra] : najlepsza gra słowna. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2019]. - 1 pudełko ; 38x26x6 cm.
W pudełku: dwustronna plansza, 100 tabliczek z literami, 3 tabliczki puste, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów, worek z tkaniny, kostka, notes, długopis, instrukcja.
Liczba graczy 1-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej