Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(112)
Forma i typ
Gry i zabawki
(105)
Obiekty trójwymiarowe
(14)
Druki ulotne
(5)
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(105)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(5)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(1)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(105)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Knizia Reiner
(5)
Żabicka Monika
(4)
Larek Tomek
(3)
Odorowicz Bartosz
(3)
Bonneterre Marie-Anne
(2)
Bukowski Adam
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dziki Tomasz (1972- )
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Madaj Karol
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan R
(2)
Rivollet Alain
(2)
Shafir Haim
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Wróblewska Aneta
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Zdybel Jacek (1963- )
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Amanatidis Victor
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aouidad Karim
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Atelier 198
(1)
Azagary Eric
(1)
Baars Gunter
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Brykowska-Liniecka Ewa
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Ceran Tomasz Sylwiusz (1983- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Goiński Andrzej
(1)
Grabowska Aneta (1988- )
(1)
Grabowska Aneta (1988- ) Antek przyjaciel od serca
(1)
Gröber Marcel
(1)
Hladík Roman
(1)
Januszewski Andrzej
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfga
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Lawson Andrew (1945- )
(1)
Lawson Jack
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Makulska Diana
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Menzel Michael (1974- )
(1)
Mercier Olivier
(1)
Mikša Petr
(1)
Milewski Piotr
(1)
Minor Marcin
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Molenda Milena (1985- )
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moyersoen Fréderic
(1)
Mrówkówna Anna
(1)
Palau Manu
(1)
Pierô
(1)
Pogoda Łukasz
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Pätzke Anne
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rivière Théo
(1)
Robakowski Dominik
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Roussel Johann
(1)
Rowen Dan
(1)
Rychel Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(75)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(68)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(112)
Francja
(1)
Język
polski
(112)
Odbiorca
Dzieci
(64)
Młodzież
(54)
6-8 lat
(48)
9-13 lat
(46)
Dorośli
(32)
14-17 lat
(23)
0-5 lat
(11)
18+
(2)
9-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(15)
Gry planszowe
(6)
Centrum Kultury "Browar B" (Włocławek)
(3)
Imprezy
(3)
Plansze do gry
(3)
Zabawa
(3)
Filia nr 6 (Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza ; Włocławek)
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry w karty
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Konkursy i festiwale
(2)
Nauka
(2)
Regionalizm
(2)
Wychowanie pozaszkolne
(2)
Zwierzęta
(2)
Arystokracja
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bogactwo
(1)
Chłopcy
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dzieci
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gimnastyka
(1)
Gniew
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Grywalizacja
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koty
(1)
Królik
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Obrona Włocławka (1920)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pedagogika biblioteczna
(1)
Piotruś Pan (postać fikcyjna)
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Psy
(1)
Rekiny
(1)
Renesans
(1)
Rodzina
(1)
Rower
(1)
Rozczarowanie
(1)
Ruch pieszy
(1)
Scrabble
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Strategia
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Taktyka
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Wyspy
(1)
Zabójcy
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(6)
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(105)
Gry i zabawy umysłowe
(62)
Plansze do gry
(21)
Gry i zabawy
(12)
Gry strategiczne
(6)
Druki ulotne
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Gry w karty
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Karty do gry
(2)
Plakat
(2)
Fantasy
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradnik
(1)
Regionalizm
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(63)
Edukacja i pedagogika
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
112 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zęby smoka / autor gry: Noriaki Watanabe & Drosselmeyer's Workshop ; ilustracje: Tomek Larek. - Gdynia : Trefl, [Brak roku]. - 1 pudełko (14 płytek smoków, 40 płytek dzielnych wojów, 5 plansz graczy, pieczara smoka - podajnik na płytki smoków, instrukcja) ; 26x26x4 cm.
Liczba graczy: 3-5.
Czas gry: 20 minut.
Rok wydania na podstawie strony https://amazon.pl.
Na opakowaniu: dobra gra rodzinna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
EuroMonopol. - Nakło nad Notecią : [b.w.]; [2021]. - 1 pudełko (1 plansza 49x43 cm) ; 14x28x4 cm.
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2-6
Zawartość pudełka: 1 plansza, 6 pionków, 30 domków, 10 hoteli, 1 kostka do gry, 6 kart-notowania giełdowe, 30 kart-Akt własności, 24 karty-Niespodzianka i około 210 sztuk banknotów do gry.
Euromonopol to gra dla 2-6 graczy powyżej 7 lat,rozwija wyobraźnię, spostrzegawczość, zmysł handlowy i dalekowzroczność w interesach. Celem gry jest zdobycie przez grających największego majątku poprzez dokonanie najkorzystniejszych zakupów lub sprzedaży oraz zastawianie swoich nieruchomości...[wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza do gry (1 sztuka), gorący ziemniak - kulka (1 sztuka), karty pytań (110 sztuk), pionki (4 sztuki), bączek (1 sztuka), instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry: 25-60 min.
Kto z was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka, zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. (Z opakowania).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jenga : classic [Gra] - Warszawa : Hasbro Poland ; [2020]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 12 x 28 x 8 cm.
Czas gry 30-45 minut
Liczba graczy 1+
Zawartość pudełka: 54 drewniane klocki Jenga, rękaw do układania wieży z klocków, instrukcja
Jenga ma już mnóstwo fanów. Mimo że tak prosta, okazuje się niezwykle ciekawą, wciągającą i zabawną grą! Gra składa się z drewnianych klocków ułożonych w wieżę (3 klocki na piętro). Gracze na przemian wyciągają jeden klocek z dowolnego piętra wieży i kładą go na szczycie, uważając, by wieża się nie zawaliła. Każdy kolejny gracz ma trudniejsze zadanie, a wieża potrafi zachować równowagę nawet gdy jest dwa razy wyższa niż na starcie! Emocje rosną w trakcie gry niesamowicie szybko, co przyzna każdy kto choć raz spróbował zagrać w Jengę![wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly Deal. - Turnhout : Cartamundi ; [2019]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 12 x 8 x 5 cm.
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: 110 kart, instrukcje i bezpłatna aplikacja Shufflecards
Doświadcz zawrotnego tempa gry MONOPOLY w zaledwie 20 minut! Zbierz trzy grupy zawodników, aby zwyciężyć! Pobierz darmową aplikację Shufflecards app i pozwól, by gra nabrała rozpędu dzięki zmieniającym los graczy kartom z szansami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skaczące czapeczki. - Częstochowa : Promatek Media, copyright [Brak roku]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x4 cm.
(Kukuryku)
W pudełku: 1 plansza • 12 plastikowych czapeczek • 4 plastikowe wyrzutnie.
Gra wyrabiająca sprawność manualną i trzymająca w napięciu! Na stole ustawiamy pudełka z planszą. Każdy z graczy wybiera odpowieni kolor czapeczek, ustawia obok plaszy razem ze swoja wyrzutnią. Gra polega na wcelowaniu czapeczki do planszy w takie pole, które jest najwyżej punktowane. Zwycięzcą zostaje gracz, który uzyska w 10 etapach największą liczbę punktów. Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, w wieku od 5 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku : plansza, 6 znaczników w 6 kolorach, 6 pionków-ludzików w 6 kolorach, 7 kostek, 17 znaczników lokacji, 55 kart, 17 naklejek na znaczniki lokacji, instrukcja.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 20-30 min.
Na pudełku: Dobra gra rodzinna.
Zapraszamy w podróż po Polsce! Odwiedzaj historyczne miejsca i poznawaj ważne wydarzenia z dziejów naszego kraju. Odkrywasz historię Polski w czasie emocjonującej gry, w której nikt nie sprawdza wiedzy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 48 ponumerowanych kart do gry z fotografiami miejsc pamięci (24 pary) ; 24 karty odpowiedzi z nazwami miejsc pamięci ; plansza (planu Włocławka) z zaznaczonymi miejscami pamięci ; 24 żetony premii ; klepsydra ; instrukcja z komentarzem historycznym ; płyta CD z prezentacją włocławskich miejsc pamięci
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 20-40 minut (w zależności od wariantu)
Poznaj miejsca pamięci narodowej we Włocławku związane z historią XIX i XX wieku! Dowiedz się, jakie wydarzenia upamiętniają!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado / autor Reiner Knizia ; ilustracje i projekt graficzny Vincent Dutrait. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" ; © 2018. - 1 gra (startowa płytka terenu (z polami 1, 2, 3, 4), 6 dużych płytek terenu, 2 małe płytki terenu, końcowa płytka terenu (brama El Dorado), 6 blokad, 4 płytki ekspedycji, 4 talie startowe (każda z nich zawiera 8 kart), znacznik gracza rozpoczynającego, 54 karty (po 3 karty w każdym z 18 rodzajów), Rynek (dwuczęściowa płytka), 8 pionków poszukiwaczy, 36 żetonów jaskiń) karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukacja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
Czas gry 45 minut.
Liczba graczy 2-4.
Gra oparta jest na mechanice deck-buildingu (budowy talii).
Wyrusz na poszukiwanie złotego miasta! Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez południowoamerykańską dżunglę. Będziesz potrzebował dobrego planu, doświadczonych poszukiwaczy i przewodników oraz odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Twoim zadaniem jest odnalezienie legendarnego miasta zwanego El Dorado! Każda rozgrywka wymaga innej strategii!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 140 kart słów, 25 kart podpowiedzi, 48 żetonów do głosowania w 8 kolorach, 8 pionków graczy w 8 kolorach, instrukcja.
Gra dla 3-8 osób.
Czas gry: 30 min.
„Ojczysty” to gra imprezowa, w której polszczyzna zaskoczy Cię swoim bogactwem. Nie potrafisz podać znaczeń niektórych ze słów: ambiwalentny, szałaput, banglać, absztyfikant, trotuar i maniurka? Nie szkodzi, na kartach znajdziesz objaśnienia wyrazów. Jedno z sześciu słów na planszy będzie ukrytym celem. Twoje zadanie to odgadnąć je przy pomocy wyłożonych przez innego gracza kart wskazówek. Czy zaryzykujesz obstawienie tylko jednej odpowiedzi…? Język polski ciągle się zmienia, baw się nim i bądź na bieżąco! Gra została wydana w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej „Ojczysty - dodaj do ulubionych”, prowadzonej przez Narodowe Centrum Kultury od 2012 r. Jej celem jest kształtowanie świadomości językowej Polaków i propagowanie dbałości o poprawność polszczyzny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw Pozytywka na tropie [Gra] / autor Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Rychel. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; copyright 2018. - 1 gra (49 kartonowych płytek + 1 karta mocy) : papier, karton, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Ilość graczy: 2-5.
Czas gry: 20 min.
Gra z bohaterami serii książek Grzegorza Kasdepke.
Detektyw Pozytywka musi być czujny i spostrzegawczy. Dlaczego? Ano dlatego, że Martwiak od rana do nocy kombinuje, jak by tu uprzykrzyć życie naszemu bohaterowi. Na podwórzu kamienicy Martwiak ukrył rzeczy należące do Detektywa Pozytywki. Twoim zadaniem jest odnalezienie ukrytych rzeczy. Wygrasz, jeśli odnajdziesz najwięcej przedmiotów. Uważaj jednak na pana Mietka! Przegoni każdego, kto napatoczy mu się pod miotłę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karak / Petr Mikša ; (grafika i ilustracje) Roman Hladík. - Kraków : Albi, [Brak roku]. - 1 gra (80 płytek podziemi (w tym 1 początkowa), 6 pionków bohaterów, 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 5 arkuszy wyposażenia, 30 żetonów punktów wytrzymałości (PW), 1 woreczek, 43 żetony potworów, 10 żetonów skrzyń ze skarbami, 2 kości, 1 żeton klątwy, księga z ilustracjami) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 32x23x7 cm + instrukcja (45 stron : ilustracje ; 30 cm).
Czas gry: 45 minut.
Ilość graczy: 2-5.
"Karak" to przygodowa gra planszowa dla dzieci, która pozwala wcielić się w stereotypowych dla settingu fantasy bohaterów (złodziejka, czarodziej, wojownik, czarnoksiężnik, wyrocznia, mistrz miecza) walczączych z potworami strzegącymi skarbów w zamkowych podziemiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : gra niewypowiedzianych słów. - Warszawa : Hasbro, copyright 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 27x20x5 cm.
Na pudełku: Ponad 1000 słów Taboo!
Zawartość pudełka: karty (260 sztuk), piszczałka, podstawka pod karty, klepsydra, kostka zmieniająca grę, instrukcja.
Gra dla 4 i więcej graczy.
Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć słów "interpunkcja", "znak", "przestanek", "zdanie", ani "kropka"? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą! Idealna na spotkania towarzyskie z rodziną i znajomymi. Taboo przypomina kalambury, jednak w odświeżonej formie. Proste zasady pozwalają na wspólną zabawę w każdym wieku. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 13+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki [Gra] / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (4 plansze, 50 żetonów zabawek, 4 sznurki, 20 płytek mebli (po 5 w 4 kolorach), 1 znacznik gracza rozpoczynającego) karton, kolor ; w pudełku 5x29x29 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry 20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Psi Patrol : gra 2 w 1 : chińczyk Pop Up + Memo Memory - Warszawa : Spain Master, [2018?] - 1 pudełko zawiera 16 pionków (4 pionki niebieskie, 4 pionki czerwone, 4 pionki żółte oraz 4 pionki zielone), 1 kostkę, 1 planszę, 72 kart 32 x 26,5 x 4,8 cm + instrukcja gry
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Psy
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy: 4+
Liczba graczy: 2-4
Czas na zabawę z bohaterami serialu Psi Patrol! Zestaw dwóch gier - Memo i Pop Up!. Ćwicz swoją pamięć i postaraj się dopasować pasujące do siebie karty grając w karciane Memo. Odwracaj i zakrywaj karty zapamiętając który bohater ukryty jest w którym miejscu. Druga Gra Pop Up zapewni Ci dalszą zabawę z ulubionymi psiakami. Wybierz swój kolor pionków i umieść je w bazie. Aby rzucić kostką naciskaj popper. Kto pierwszy przeprowadzi swoje pionki przez planszę z powrotem do bazy - wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba exclusive [Gra]. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2021]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, 100 tabliczek z literkami, 3 puste tabliczki, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów (duże i małe), worek z tkaniny, kostka do gry, notes, długopis) : karton, tektura, plastik, tkanina, kolor ; w pudełku 30x38x7 cm.
Rok wydania według: www.taniaksiazka.pl.
Na opakowaniu: Dwa warianty gry.
Wiek: 8+
Liczba graczy: 1-4.
Gra słowna w dwóch wersjach. Gracze losują tabliczki z literami, z których starają się ułożyć na planszy wyraz. Wyrazy układa się na zasadzie krzyżówki, a ich ułożenie jest punktowane. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów. Gra uczy poprawnej pisowni, wzbogaca słownictwo graczy, uczy ich spostrzegawczości i koncentracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 3-5.
Czas gry: 30 minut.
W pudełku : 1 plansza, 4 figurki jeży, 55 kart, 36 żetonów punktów, instrukcja
Celem gry jest doprowadzenie jednego z jeży do jego ulubionej przekąski. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których przemieszczają jeże po trasie wyścigu. Gracze przesuwają wszystkie jeże, jednocześnie decydując, jakie karty pozostawią sobie „na ręce”. Wygrywa osoba, która na koniec ma w ręku najwięcej kart w kolorze zwycięskiego jeża. Ponieważ żaden z graczy nie wie, na jaki kolor jeża stawiają w danej rundzie przeciwnicy, emocje trwają aż do rozstrzygnięcia! O zwycięstwie decyduje dobra taktyka i umiejętność blefowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 30 minut.
Gra podstawowa, do której jest kilka wersji talii kart wydanych oddzielnie.
W pudełku: 1 plansza z torem punktacji, 84 karty, 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, 6 drewnianych króliczków, instrukcja (1 karta luzem).
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_314048,Dixit-16721-Jean-Louis-Roubira.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu daty copyright 2000, 2021.
Zawiera: 72 płytki terenu, 40 drewnianych pionków, plansza punktacji, instrukcja po polsku.
Zawiera: minirozszerzenia: "Rzeka" i "Opat" + 12 płytek Rzeki, 5 pionków Opata.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza, 6 pionków, 28 kart Tytuł własności, 25 kart Przedsiębiorca, 25 kart Monopolista, 50 domów i hoteli, 2 kostki do gry, zestaw banknotów.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 60-90 minut.
Wiek 8+.
Kupuj najlepsze nieruchomości. Inwestuj w domy i hotele, zbieraj czynsz z posiadanych nieruchomości. Wymieniaj się z innymi graczami i czekaj na kolejne okazje na aukcjach. Jest wiele sposobów na zdobycie najlepszych miejsc na planszy. Inwestuj z głową i bądź twardym negocjatorem - zwycięzca jest tylko jeden. Rozgrywka w Anty-Monopoly oddaje współczesne realia, w których mali i średni przedsiębiorcy działają na rynku razem z wielkimi monopolistami. Tu sami decydujecie, czy chcecie rozegrać partię z punktu widzenia przedsiębiorcy czy monopolisty, dzięki czemu w trakcie rozgrywki kierować się będziecie odmiennymi regułami. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej