Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(112)
Forma i typ
Gry i zabawki
(105)
Obiekty trójwymiarowe
(14)
Druki ulotne
(5)
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(103)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(5)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(1)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(105)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Knizia Reiner
(5)
Żabicka Monika
(4)
Larek Tomek
(3)
Odorowicz Bartosz
(3)
Bonneterre Marie-Anne
(2)
Bukowski Adam
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dziki Tomasz (1972- )
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Madaj Karol
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan R
(2)
Rivollet Alain
(2)
Shafir Haim
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Wróblewska Aneta
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Zdybel Jacek (1963- )
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Amanatidis Victor
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aouidad Karim
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Atelier 198
(1)
Azagary Eric
(1)
Baars Gunter
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Brykowska-Liniecka Ewa
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Ceran Tomasz Sylwiusz (1983- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Goiński Andrzej
(1)
Grabowska Aneta (1988- )
(1)
Grabowska Aneta (1988- ) Antek przyjaciel od serca
(1)
Gröber Marcel
(1)
Hladík Roman
(1)
Januszewski Andrzej
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfga
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Lawson Andrew (1945- )
(1)
Lawson Jack
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Makulska Diana
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Menzel Michael (1974- )
(1)
Mercier Olivier
(1)
Mikša Petr
(1)
Milewski Piotr
(1)
Minor Marcin
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Molenda Milena (1985- )
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moyersoen Fréderic
(1)
Mrówkówna Anna
(1)
Palau Manu
(1)
Pierô
(1)
Pogoda Łukasz
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Pätzke Anne
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rivière Théo
(1)
Robakowski Dominik
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Roussel Johann
(1)
Rowen Dan
(1)
Rychel Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(75)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(68)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(112)
Francja
(1)
Język
polski
(112)
Odbiorca
Dzieci
(64)
Młodzież
(54)
6-8 lat
(48)
9-13 lat
(46)
Dorośli
(32)
14-17 lat
(23)
0-5 lat
(11)
18+
(2)
9-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(15)
Gry planszowe
(6)
Centrum Kultury "Browar B" (Włocławek)
(3)
Imprezy
(3)
Plansze do gry
(3)
Zabawa
(3)
Filia nr 6 (Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza ; Włocławek)
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry w karty
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Konkursy i festiwale
(2)
Nauka
(2)
Regionalizm
(2)
Wychowanie pozaszkolne
(2)
Zwierzęta
(2)
Arystokracja
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bogactwo
(1)
Chłopcy
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dzieci
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gimnastyka
(1)
Gniew
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Grywalizacja
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koty
(1)
Królik
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Obrona Włocławka (1920)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pedagogika biblioteczna
(1)
Piotruś Pan (postać fikcyjna)
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Psy
(1)
Rekiny
(1)
Renesans
(1)
Rodzina
(1)
Rower
(1)
Rozczarowanie
(1)
Ruch pieszy
(1)
Scrabble
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Strategia
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Taktyka
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Wyspy
(1)
Zabójcy
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(6)
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(105)
Gry i zabawy umysłowe
(62)
Plansze do gry
(21)
Gry i zabawy
(12)
Gry strategiczne
(6)
Druki ulotne
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Gry w karty
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Karty do gry
(2)
Plakat
(2)
Fantasy
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradnik
(1)
Regionalizm
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(63)
Edukacja i pedagogika
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
112 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-6.
Czas rozgrywki: 20+ min.
Wiek graczy: 8+.
W pudełku: 6 plansz z kontynentami, 200 kart z flagami, mapa świata, instrukcja
Gracze przyporządkowują flagi państwom. Jeśli nie znają odpowiedzi, to czekają na nich dwie podpowiedzi, jednak po usłyszeniu każdej z nich otrzymają mniej punktów. Drugi element gry polega na przyporządkowaniu państw kontynentom. Końcowe podliczenie ujawnia, kto poradził sobie z tym najlepiej i został zwycięzcą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce [Gra]. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2019] - 1 pudełko ; 31x30x8 cm.
W pudełku: 201 kart pytań i odpowiedzi, 6 x3 karty liter, 6 kart z nazwami działów, 6 pionków, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 804 pytania. 2412 odpowiedzi.
Liczba graczy : 2-4.
Wiek 10+
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii zestaw zawiera 388 pytań, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (2 egz.)
Książka
W koszyku
Antek i guzik z wygranej / Aneta Grabowska ; ilustrowała Milena Molenda. - Kraków : Wydawnictwo Skrzat, copyright 2023. - 42, [6] stron : ilustracje ; 25 cm.
(Antek przyjaciel od serca / Aneta Grabowska)
Antek, Zosia i ich rodzice chwycili nową planszówkę i przystąpili do gry! Dorośli i dziewczynka mieli ubaw po pachy, a chłopiec raz po raz nucił melodię zwycięzcy… Do momentu aż wyciągnął TĘ kartę. Wstrętną, okropną, przebrzydłą. Na szczęście ze złością i rozczarowaniem nie został sam – Wy również nie zostaniecie! Dlaczego nie tylko buzię zwycięzcy zdobi uśmiech? I ile pięknych chwil dostarcza rozgrywka w miłym towarzystwie? Książka zachęca do spędzania czasu z bliskimi, pomaga budować zdrowe relacje, uczy mądrego współzawodnictwa. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Op.p.2 (1 egz.)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op.p.2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Węże i drabiny : gra planszowa rodzinna. - Berlin : Lahnstrase, [2019]. - 1 gra (jednostronna plansza, 1 kostka, 4 pionki do gry) : karton, kolor, plastik ; w pudełku 20x7,5x18 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy : 2-4
Rozrywka i nauka w jednym. Uczy spostrzegawczości i rywalizacji, ale też świetna zabawa, która Lączy pokolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Lotti karotti [Gra planszowa] / Susanne Armbruster ; ilustracje Ian Steven. - Wydanie pierwsze. - Ravensburg : Ravensburger Spieleverlag, 2003. - 1 gra : 1 zajęcza jama, 16 figurek zajączków, 24 karty, 1 drewniany kołek w ksztalcie marchewki ; w pudełku 18x12x4 cm. + instrukcja (16 stron ; 15x18 cm.)
(Gry Planszowe)
Czas gry: nie podano. Wiek: 5-10 lat
Liczba graczy: 2-4
Fantastyczna gra zręcznościowa. Wyścig rozpoczęty – wszystkie króliczki wspinają się, aby zdobyć marchewkę. Niestety po drodze czeka je wiele niebezpieczeństw. Komu uda się nie spaść i kto jako pierwszy osiągnie cel? Gra gwarantuje mnóstwo zabawy wszystkim uczestnikom. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 58 kart podzielonych na: (28 kart Skarbów-czerwony tył, 5 dla każdego z 4 skarbów, 3 wzbiera woda!, 3 lot helikopterem, 2 worki z piaskiem, 24 karty Zalania - niebieski tył, 6 kart śmiałków), 24 dwustronne pola wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (kamień ziemi, posążek wiatru, kryształognia, kielich oceanu), 1 wodomierz, 1 znacznik poziomu wody. Instrukcja (8 stron).
Zakazana Wyspa była niegdyś odludnym azylem tajemnego, starożytnego imperium Archean. Według legend Archeanie posiadali moc kontroli żywiołów naszej planety: ognia, wiatru, wody i ziemi. Używali do tego czterech świętych przedmiotów: Kryształu Ognia, Posążka Wiatru, Kielicha Oceanu oraz Kamienia Ziemi. Gdyby skarby te wpadły w niepowołane ręce, mogłoby to spowodować katastrofalne konsekwencje, dlatego też Archeanie ukryli je na Zakazanej Wyspie. Wyspa miała zatonąć gdyby trafił na nią ktokolwiek z zamiarem wykradzenia skarbów. Minęły setki lat od tajemniczego upadku imperium, a Zakazana Wyspa pozostała nieodkryta... aż do dziś. Czy wasz zespół śmiałków zdoła przekroczyć granice Wyspy, zdobyć ukryte skarby i uciec z niej z życiem? Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept Kids Zwierzaki / Gaetan Beaujannot, Alain Rivollet ; ilustracje Eric Azagary. - Gdańsk : Rebel ; ©2018. - 1gra (plansza, 110 kart , 16 plastikowych ramek, plastikowa podstawka, skrócony opis zasad.): karton, papier, kolor ; w pudełku 28x28x5 cm+ instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy 4-12.
Czas gry 20 minut.
"Koncept KIDS - Zwierzaki" jest nową wersją gry "Koncept", w którą mogą grać dzieci od lat 4. Użyj symboli na planszy, aby inni gracze odgadli nazwę zwierzaka i razem cieszcie się zwycięstwem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza mapy topograficznej, komplet żetonów wojskowych oraz fortyfikacji, instrukcja z tabelkami gry, specjalne wydanie "Kuriera Włocławkiego", widokówka, reprint projektu Pomnika dla Poległych Obrońców Wisły, karta rozkazu mibilizacyjnego, 2 kostki oraz 1 pionek.
Gra dla conajmniej 2 graczy.
Wciel się w postać dowódcy obrony Włocławka płk. Wojciecha Gromczyńskiego lub bezlitosnego dowódcy bolszewików Gaja Bżyszkiana i wytrwaj w zaciętej walce o miasto! Kieruj 15. Dywizją Kawalerii z III Korpusu Kawalerii komkora Gaja Dmitriewicza Bżyszkiana, wspartą piechotą ze 157. Brygady 53. Dywizji Strzelców i wdzieraj się na tereny polskiej obrony oraz zdobądź most i przedostań się na drugą stronę Wisły! Powstrzymaj bolszewicką szarżę, dowodząc polskim wojskiem oraz decyduj o użyciu pociągu pancernego czy fortyfikacji. Wróg jest bliżej niz myślisz!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 9+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piotruś Pan [Gra] ; Czerwony Kapturek. - Michalów : "Bartek", [2021]. - 2 gry (plansza dwustronna, 4 pionki, 1 kostka) : karton ; 26x41x4 cm + instrukcja.
Wiek: 5+
Liczba graczy: 2-4.
Zestaw dwóch bajecznie kolorowych gier dla najmłodszych zawierający grę opartą na motywach bajki "Czerwony Kapturek" oraz grę na motywach bajki "Piotruś Pan"...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor [Gra] / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 gra (wiele elementów) : plastik, karton kolorowy ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Czas gry: około 30 minut.
Zawiera: 40 znaczników, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. X.03.06/2017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Warszawa : Rebel, © 2015. - 1 gra (25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart z 400 kryptonimami, 1 klepsydra, 1 podstawka, 5 torebek) : karton, papier, plastik : w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15x21cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Czas gry około 10 minut.
Niedpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy, które mogą zostać połknięte.
Liczba graczy 2-8.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. [https://www.planszomania.pl/imprezowe/9051/Tajniacy.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 14+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królik w ogrodzie : kto sprytniejszy [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (1 plansza, 60 kartoników z dogami ruchu zawodników, 8 kartoników blokad, 7 kartoników marchwi, 7 kartoników dyni, 2 pionki, 2 woreczki, instrukcja) ; 25x25x6 cm.
W pudełku: 25 kart do gry "Piotuś, 28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, 70 tabliczek gry "Pamięć", 60 puzli.
Wiek 6+
Dla 2 graczy.
Szybka, zabawna gra dla dwóch osób. Pewien bardzo roztargniony Ogrodnik posadził w ogródku marchewkę i dynię. Marchew rośnie między dynią i nie wiadomo, gdzie są grządki. Ogrodnik wie, że do jego ogródka zakradł się Królik i pod grządkami kopie tunel. Chce jak najszybciej zebrać dynię na sprzedaż a potem złapać szkodnika. Królik chce się najeść marchewki, zanim złapie go Ogrodnik. Ogrodnik buduje ścieżkę do dyni, a Królik kopie tunel do marchewek. Jeśli się spotkają, będą sobie płatać figle, blokując możliwości ruchu. Kto z nich szybciej zbierze dynię lub marchewkę za 10 punktów, ten wygrywa....[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4 w 1 : flagi [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (25 kart do gry "Piotuś, 28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, 70 tabliczek gry "Pamięć", 60 puzli); 25x31x5 cm.
W pudełku: 25 kart do gry "Piotuś, 28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, 70 tabliczek gry "Pamięć", 60 puzli.
Brak instrukcji.
Wiek: 4+
To zestaw 3 różnych gier i 60 puzzli do układania. Tematem przewodnim puzzli i gier są flagi państw świata. Gra „Pamięć” trenuje pamięć , karciana gra „Piotruś”, w którą zagrają młodsi użytkownicy, „Domino” natomiast jest runiwersalną grą, w którą zagrają chętnie dorośli i dzieci. Puzzle, to świetne ćwiczenie spostrzegawczości, cierpliwości i skupienia. Grze i zabawie towarzyszy nauka flag państw świata...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prawo jazdy rowerowe : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2017]. - 1 pudełko (plansza, 2 kostki, 4 pionki, 55 kart z pytaniami, 32 znaki drogowe, 24 żetony (12 zielonych, 12 czerwonych), karty do gry 4 sztuki, klepsydra) : karton, drewno, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x24x6 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra oparta na zabawnej rywalizacji, jest jednocześnie znakomitym pretekstem dla dzieci do wstępnego poznania zasad ruchu drogowego. Każdy z uczestników gry, poruszając się po jej torze, poznaje znaczenie znaków drogowych i zasady prawidłowego postępowania podczas jazdy (ucząc się na własnych błędach). Bogactwo używanych w grze rekwizytów sprawia, że łączy ona w bardzo atrakcyjny dla graczy sposób naukę i zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. X.03.06/2017 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Plakat informacyjny.
Do korzystania na miejscu w Czytelni Ogólnej.
Wprowadzono w 2018 r.
1 egzemplarz.
Nr 567.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. X.03.06/2017 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. XV.01.01/2019 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. XV.01.01/[2020] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej