Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(112)
Forma i typ
Gry i zabawki
(105)
Obiekty trójwymiarowe
(14)
Druki ulotne
(5)
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(105)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(5)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(1)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(105)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Knizia Reiner
(5)
Żabicka Monika
(4)
Larek Tomek
(3)
Odorowicz Bartosz
(3)
Bonneterre Marie-Anne
(2)
Bukowski Adam
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dziki Tomasz (1972- )
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Madaj Karol
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan R
(2)
Rivollet Alain
(2)
Shafir Haim
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Wróblewska Aneta
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Zdybel Jacek (1963- )
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Amanatidis Victor
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aouidad Karim
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Atelier 198
(1)
Azagary Eric
(1)
Baars Gunter
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Brykowska-Liniecka Ewa
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Ceran Tomasz Sylwiusz (1983- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Goiński Andrzej
(1)
Grabowska Aneta (1988- )
(1)
Grabowska Aneta (1988- ) Antek przyjaciel od serca
(1)
Gröber Marcel
(1)
Hladík Roman
(1)
Januszewski Andrzej
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfga
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Lawson Andrew (1945- )
(1)
Lawson Jack
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Makulska Diana
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Menzel Michael (1974- )
(1)
Mercier Olivier
(1)
Mikša Petr
(1)
Milewski Piotr
(1)
Minor Marcin
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Molenda Milena (1985- )
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moyersoen Fréderic
(1)
Mrówkówna Anna
(1)
Palau Manu
(1)
Pierô
(1)
Pogoda Łukasz
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Pätzke Anne
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rivière Théo
(1)
Robakowski Dominik
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Roussel Johann
(1)
Rowen Dan
(1)
Rychel Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(75)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(68)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(112)
Francja
(1)
Język
polski
(112)
Odbiorca
Dzieci
(64)
Młodzież
(54)
6-8 lat
(48)
9-13 lat
(46)
Dorośli
(32)
14-17 lat
(23)
0-5 lat
(11)
18+
(2)
9-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(15)
Gry planszowe
(6)
Centrum Kultury "Browar B" (Włocławek)
(3)
Imprezy
(3)
Plansze do gry
(3)
Zabawa
(3)
Filia nr 6 (Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza ; Włocławek)
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry w karty
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Konkursy i festiwale
(2)
Nauka
(2)
Regionalizm
(2)
Wychowanie pozaszkolne
(2)
Zwierzęta
(2)
Arystokracja
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bogactwo
(1)
Chłopcy
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dzieci
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gimnastyka
(1)
Gniew
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Grywalizacja
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koty
(1)
Królik
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Obrona Włocławka (1920)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pedagogika biblioteczna
(1)
Piotruś Pan (postać fikcyjna)
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Psy
(1)
Rekiny
(1)
Renesans
(1)
Rodzina
(1)
Rower
(1)
Rozczarowanie
(1)
Ruch pieszy
(1)
Scrabble
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Strategia
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Taktyka
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Wyspy
(1)
Zabójcy
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(6)
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(105)
Gry i zabawy umysłowe
(62)
Plansze do gry
(21)
Gry i zabawy
(12)
Gry strategiczne
(6)
Druki ulotne
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Gry w karty
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Karty do gry
(2)
Plakat
(2)
Fantasy
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradnik
(1)
Regionalizm
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(63)
Edukacja i pedagogika
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
112 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Bankrut [Gra planszowa]. - Warszawa : Nasza Księgarnia , copyright 2017. - Pudełko (Gra zawiera: instrukcję, 61 kart towarów, notes z arkuszami wyników, ołówek) :ilustracje kolorowe ; 14 x 13 cm.
Negocjacje, krzyki i gwar jak na targu! W tej grze nie czekasz na swoją kolejkę, wszyscy grają równocześnie! Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami towarów, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak być czujni! Jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pora na stwora [Gra planszowa]. - Warszawa : Nasza Ksiegarnia,2019. - Instrukacja 18 stworków, 36 fragmentów stworkówilustracje kolorowe ; 16 x 16 cm.
Pora na stwora to sympatyczna gra rodzinna, która odczaruje wszelkie strachy spod łóżka, pomoże ćwiczyć spostrzegawczość i sprytne planowanie...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Angry Birds : Lotto [Gra] / by Rovio Entertainment. - Finlandia : Tactic Games Oy, copyright 2014. - 1 gra (4 plansze, 36 kart : plastik, kolorowe ; w pudełku 22x22 cm + instrukcja
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 minut.
Instrukcja w wielu językach, również w języku polskim.
Dopasuj rysunki z kart do rysunków z planszy i ogłoś zwycięstwo...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podróż po Polsce : gra pamięciowa [Gra]. - Gdynia : "Zebra", [2021]. - 1 gra (1 plansza, 84 kartoniki) : ilustracje kolorowe ; w pudełku 23x35 cm.
Gra planszowa. Gra pamięciowa przygotowana z myślą o najmłodszych dzieciach. Jej zadaniem jest poznanie najciekawszych miejsc w Polsce, ćwiczenie pamięci wzrokowej oraz spostrzegawczość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Europie [Gra] : emocjonująca gra : informacje o Europie : dobra zabawa. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2020]. - 1 gra (97 kart pytań, 12 kart liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, 1 kostka, 1 plansza, 80 żetonów, 1 klepsydra, 1 notes, 1 kubek, 1 kulka, 1 katapulta) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Gra planszowa. Gra, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 388 pytań z 97 kart, a do wyboru mają 1164 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. Podczas gry trzeba wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nogi stonogi / Klaus Kreowski ; ilustracje: Maciej Szymanowicz ; tłumaczenie: Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Egmont, © 2022. - 1 gra (4 kostki do gry, 19 płytek) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x13x13 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 10 min.
Rzucając kostkami gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. źródło opisu: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka [Gra] : gra planszowa / Karol Madaj ; opracowanie merytoryczne Andrzej Zawistowski ; Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2015. - 1 gra (1 plansza do gry, 1 plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków, 50 kart kolejki, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów, 15 kart dostawy towarów, 5 kart pomocy gracza, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 znacznik przekupki) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 25x37x6 cm + instrukcja (39, [1] strona : ilustracje ; 20 cm).
GRA PLANSZOWA. Gra ukazuje realia, w jakich przyszło przez lata żyć Polakom i przypomina, do czego, między innymi, doprowadził narzucony im komunizm. Gracze otrzymują listę zakupów. Ich realizacja w komunistycznej Polsce wcale nie była łatwa. Sklepy są puste, dostawy rzadkie i niewystarczające. Gospodarka centralnie planowana wymaga od klientów myślenia strategicznego. Gracze muszą umiejętnie rozstawić członków swojej rodziny w kolejkach, uważać na spekulantów. Mocne łokcie i znajomość realiów komunistycznej gospodarki pozwolą im skompletować listę towarów pierwszej potrzeby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; [ilustracje Djib i Régis Torres]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2004-2021. - 1 gra (wiele elementów) : wymiary pudełka 28x28x6 + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4, czas gry: 14-30 min.
Zawartość pudełka: plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon. - Gdańsk : Rebel ; Roseville MN ; Paryż : Days of Wonder, copyright 2019. - 1 gra (1plansza, 240 kolorowych wagoników, 15 dworców, 158 kolorowych kart, 46 kart biletów, 1 karta podsumowania, 1 Europejski ekspres- premia, 5 znaczników punktacji): karton, papier, plastin, ilustracje; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron: ilustracja; 29 cm).
Pudełko zawiera: 1 plansza, 225 kolorowych wagoników, 110 kart wagoników, 89 kart biletów, 1 kartę globtrotera, 60 pionków pasażerów, materiałowy woreczek, 5 znaczników punktacji, instrukcję.
Gra dla 2-5 osób. Czas rozgrywki: 30-60 min.
"Wsiąść do Pociągu: Niemcy" to duchowy spadkobierca "Ticket to Ride: Marklin", jednej z najlepiej ocenianych przez graczy edycji gry. Rozgrywka koncentruje się na mapie Cesarstwa Niemieckiego i wprowadza nową, ciekawą mechanikę pozyskiwania pasażerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto da więcej? [Gra] : szalona licytacja, umysłów konfrontacja / Elisa Teague, Dan Rowen. - Warszawa : Trefl, 2020. - 1 gra (168 kart z pytaniami, 8 żetonów licytacji, plansza, 8 pionków, kostka) : karton, plastik ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (3 strony ; 21 cm).
Gra dla 2-8 osób.
Kto Da Więcej to gra strategiczna, quiz i licytacja w jednym pudełku! Znać odpowiedzi na pytania to za mało. Wyzwaniem jest udzielić ich więcej niż pozostali! Kto da więcej, ten odpowiada! Nie zawsze istnieje tylko jedna dobra odpowiedź, czasem jest ich wiele! Wygrywa ten, kto udzieli ich najwięcej! Na uczestników czeka ponad 800 pytań z 5 kategorii: Wiedza o świecie, Popkultura, Słowa i literatura, Sztuka i Muzyka oraz Rozmaitości. Postaw wszystko na jedną kartę i licytuj swoją wiedzę! Ale uważaj, by nie przeholować i nie odpaść z gry. Inni gracze na pewno zweryfikują poprawność Twoich odpowiedzi. Zaryzykujesz czy zagrasz bezpieczne, licząc na pomyłki przeciwników? Tu ważna jest strategia! Kto Da Więcej to prawdziwy test inteligencji i odwagi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szalone gary! : gra rodzinna / Aneta Wróblewska ; zespół Bartosz Odorowicz, Adam Bukowski, Jacek Zdybel ; opracowanie graficzne Sebastian Goyke. - Gdynia : Trefl, [brak roku]. - 1 gra (1 plansza, 12 żetonów, 20 garnuszków z pokrywkami (w 4 kolorach)) : karton, plastik, tektura, kolor ; 26x26x8 cm + 1 instrukcja (7, [1] strona ; 21 cm).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 5+. Czas gry 10-20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Triwizard maze game. - [brak miejsca]: Goliath, copyright 2020. - 1 pudełko (plastikowa plansza z wbudowaną kostką, 16 pionków, 48 kart Labiryntu) ; 28x28x6 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4.
Zawartość pudełka: plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet.
Weź udział w wyścigu do wnętrza Labiryntu Trójmagicznego. Ścigaj się po planszy ze skaczącą kostką i zdobądź Puchar Trójmagiczny! Uważaj jednak, bo na polach specjalnych, trzeba wyciągnąć kartę, która może zwiększyć lub zmniejszyć twoją szansę na wygraną...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : Dzieci kontra rodzice : rodzinna gra niewypowiedzianych słów! - Amsterdam : Hasbro, 2018. - 260 kart (130 dla dzieci, 130 dla dorosłych), piszczałka, klepsydra, notes na punkty, instrukcja; 20 x 26 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 4+.
Poznajcie kultową grę „Taboo” w wersji dla całej rodziny! Wystarczy zebrać dwa zespoły (dzieci i dorośli) i odgadywać hasła, nie wypowiadając słów. W przeciwnym razie drużyna przeciwna użyje piszczałki. W nowej odsłonie gry „Taboo. Dzieci kontra rodzice” znajdziesz ponad 1000 słów do odgadnięcia, umieszczonych na dwóch taliach kart: 130 dla dorosłych oraz 130 dla najmłodszych. Talia dziecięca zawiera jeden wyraz do odgadnięcia oraz tylko 2 niewypowiadane słowa. Gracze ścigają się między sobą w odgadnięciu zakazanych haseł. Kto pierwszy ten lepszy! Zabawa dla minimum 4 graczy (2 zespoły po 2 osoby) lub więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy [Gra] / autor gry Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 gra (20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 2 żetony łowców doskonałych, 3 części potwora Zębogona, szafa) : karton, kolor, plastik; w pudełku 3,5x29x29cm + instrukcja.
Liczba graczy: 1-6
Potwory do szafy to gra kooperacyjna. Termin ten oznacza, że gracze - zamiast ze sobą rywalizować - muszą połączyć swoje siły, aby pokonać potwory. Gracze, wspólnie, albo wygrają, albo przegrają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Football [Gra]. - Częstochowa : Przedsiębiorastwo P, [2018]. - 1 pudełko ; 24x8x3 cm.
Zawartość pudełka : plastikowa podstawa (boisko), 1 piłeczka, 2 bramki, 2 zawodników.
Gra przeznaczona dla 2 graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Twister : gra, która zaplącze Cię w supełek! [Gra planszowa]. - [Warszawa] : Hasbro, copyright 2018. - 1 pudełko ; 27x27x5 cm.
Pudełko zawiera: mata do gry Twister, tarcza obrotowa (z plastikową strzałką i podstawą), instrukcja.
Liczba graczy: 2 lub więcej, wiek: 6+
Gra idealnie łącząca gimnastykę ze świetną zabawą. Aby wygrać, musisz utrzymać równowagę stając na rękach i stopach na coraz to innych kolorowych polach maty, co nie jest takie proste w bliskim towarzystwie innych graczy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Krajoznanie : Edukacyjna gra planszowa "Muzeum na kółkach"/ koncepcja i opracowanie graficzne Art Ekipa. - 1 pudełko : 1 gra (plansza, 7 pionków głównych, 49 pionków markujących, kostka, 7 zestawów kart miasta, 10 legitymacji, 20 biletów, 10 kart sprawności, 28 kart szczęście, 28 kart pech) : karton, papier, drewno, platik, kolor ; w pudełku 5,5x21,5x30 cm + instrukcja (8 stron ; 21 cm).
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra "Krajoznanie" powstała w ramach projektu „Muzeum na kółkach”, mobilnej wystawy edukacyjnej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Projekt „Muzeum na kółkach” został zrealizowany w ramach programu „Żydowskie dziedzictwo kulturowe”, dzięki wsparciu udzielonemu z funduszy norweskich i EOG przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię.
Liczba graczy: 2-5 osób.
Czas gry 45 minut.
Krajoznanie to edukacyjna gra planszowa, w której gracze odbywają podróż po przedwojennej Polsce. Podążając do wyznaczonego celu poznają historię i kulturę Żydów polskich. Na trasie gracze doświadczają przygód, zdobywają nowe umiejętności a czasem wpadają w tarapaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 14+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Epoka kamienia / Bernd Brunnhofer ; ilustracje Michael Menzel. - Praha : MindOK, copyright 2019. - 1 gra (48 drewnianych pionków, 68 drenianych surowców, 116 kolorowych żetonów, 36 kart cywilizacji, 7 kości, 4 palnsze graczy, 1 skórzany kubek, 1 palnsza) : karton, tekstura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku32x23x10 cm + instrukcja.
Czas gry 60-90 min.
Liczba graczy 2-4.
Czasy były naprawdę trudne. Nasi przodkowie ciężko pracowali pochyleni nad drewnianymi pługami, siłą swych pleców i nóg próbując orać kamienistą ziemię. Postęp bynajmniej nie zatrzymał się na drewnianym pługu. Ludzie zawsze poszukiwali lepszych narzędzi oraz bujniejszych, przynoszących bogatsze plony roślin, mając nadzieję na uczynienie swojej pracy bardziej produktywną. W grze „Epoka kamienia” uczestnicy żyją w owych czasach dokładnie tak, jak żyli w nich nasi przodkowie. Zbierają drewno, odłupują kamienie i wymywają złoto z rzeki. Prowadzą swobodny handel rozbudowując swoje wioski i osiągając tym samym wyższy poziom cywilizacyjnego rozwoju. Rywalizują ze sobą o żywność w prehistorycznych czasach, wykorzystując tak szczęście, jak i umiejętności planowania. Wszystko to sprawia, że Epoka kamienia to nadzwyczaj ekscytująca i interesująca gra. Ryzykuj i rozwijaj się, jak to robili twoi przodkowie – tylko wtedy zasłużysz na szacunek swego plemienia! Epoka kamienia – ekscytująca podróż w przeszłość!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 3-10.
Czas gry: około 30 minut.
Pudełko zawiera : 44 karty tuneli, 28 kart bryłek złota, 27 kart akcji, 7 kart kopaczy, 4 karty sabotażystów, instrukcja.
Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści. Wygrywa gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy posiada najwięcej bryłek złota.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rach ciach! light [Gra] : gra zręcznościowa. - Chwaszczyno : "Aleksander" Piotr Pundzis, [2019]. - 1 pudełko ; 19x29x5 cm.
Liczba graczy: 2-4.
W pudełku : 1 plansza do gry, 4 pionki, 4 czerwone kule, 4 fioletowe kule, 4 czarne kule, 4 zielone kule, 4 niebieskie kule, 4 żółte kule, 55 kart, 4 podstawki, 4 rurki, 1 dzwonek : plastik, tektura, instrukcja.
Na czym polega gra Rach Ciach? Każdy z uczestników zabawy otrzymuje do dyspozycji plastikowy drążek wbity w podstawkę, na której układamy zestaw sześciu kolorowych kul z dziurką. Na środku stołu kładziemy planszę z pionkami, talię kart oraz dzwonek. Na kartach znajdują się przezabawne ilustracji składające się z układu od 3 do 6 kolorów odpowiadających kolorowi kul, które znajdują się w posiadaniu graczy. Zadanie polega na tym, aby po odsłonięciu karty każdy z graczy jak najszybciej ułożył na swoim słupku wskazaną na karcie konfigurację. Ten kto pierwszy wykona zadanie, informuje o tym innych graczy sygnałem dźwiękowym uzyskanym poprzez uderzenie w dzwonek. Osoba, której się to uda, przesuwa swój pionek na planszy. Cała zabawa tkwi w tym, że odczytanie kolorów na karcie wymaga spostrzegawczości a kształt kulek i tempo rozgrywki prowokuje ich uciekanie. Wszystko to razem jest gwarancją wspaniałej zabawy i salw śmiechu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej