Bogdanowicz Marta (1943- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(3)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(1)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(1)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(538)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(429)
Zarawska Patrycja (1970- )
(425)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(397)
Roberts Nora (1950- )
(380)
Ludwikowska Jolanta
(378)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(346)
Prus Bolesław (1847-1912)
(335)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(313)
Popławska Anna
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Christie Agatha (1890-1976)
(303)
King Stephen (1947- )
(299)
Fabianowska Małgorzata
(287)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(271)
Włodarczyk Barbara
(269)
Ławnicki Lucjan
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(253)
Rzehak Wojciech (1967- )
(251)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(248)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(244)
Shakespeare William (1564-1616)
(243)
Zimnicka Iwona (1963- )
(243)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(242)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(237)
Leśmian Bolesław
(233)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(232)
Krasicki Ignacy
(229)
Szulc Andrzej
(226)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(215)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(213)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(204)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Gawryluk Barbara (1957- )
(200)
Dug Katarzyna
(198)
Mazan Maciejka
(197)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Webb Holly
(190)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(182)
Tuwim Julian (1894-1953)
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(175)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(174)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(173)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(173)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(171)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(169)
Coben Harlan (1962- )
(161)
Jachowicz Stanisław
(159)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(158)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(156)
Spirydowicz Ewa
(156)
Widmark Martin (1961- )
(155)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(153)
Lem Stanisław (1921-2006)
(151)
Ochab Janusz (1971- )
(149)
Głowińska Anita
(148)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(147)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(146)
Fabisińska Liliana (1971- )
(145)
Siudak Jacek
(145)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(144)
Sparks Nicholas (1965- )
(144)
Conrad Joseph (1857-1924)
(143)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(142)
Górski Wojciech (1971- )
(141)
Grisham John (1955- )
(139)
Możdżyńska Aldona
(139)
Lech Justyna
(138)
Gerritsen Tess (1953- )
(137)
Braiter Paulina (1968- )
(136)
Siewior-Kuś Alina
(136)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Stanecka Zofia (1972- )
(134)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(133)
Masterton Graham (1946- )
(132)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Williams Sophy (1965- )
(130)
Cussler Clive (1931-2020)
(129)
Marlier Marcel (1930-2011)
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Parandowski Jan (1895-1978)
(127)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(127)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(126)
Willis Helena (1964- )
(126)
Dickens Charles (1812-1870)
(125)
Mróz Remigiusz (1987- )
(125)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(125)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(124)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dzieci
(3)
Pisanie
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Biblioterapia
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Książki dla małych dzieci
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Rymowanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce zamieszczono 30 scenariuszy zajęć i tyle samo piosenek. Każdy scenariusz dotyczy jednej litery pisanej - małej lub wielkiej - lub jednego dwuznaku pisanego - małego lub wielkiego (do litery ą są dwie piosenki i dwa scenariusze - do wyboru). We wszystkich, zgodnie ze schematem zajęć prowadzonych MDS, uwzględniono zajęcia wprowadzające, właściwe i końcowe.Zapis nutowy piosenek uzupełniono literowymi oznaczeniami akordów, z których mogą skorzystać nauczyciele grający na gitarze. Słowa piosenek podzielono ukośnymi kreskami, które podpowiadają, w jaki sposób należy kreślić literę/dwuznak podczas śpiewania piosenki. W ramce niebieskim drukiem wyróżniono ten fragment tekstu piosenki, który Autorki proponują wykorzystać do ćwiczeń polegających na uczeniu się polisensorycznym oraz do odtwarzania litery/dwuznaku z jednoczesnym śpiewaniem piosenki.Scenariusze zajęć - mimo że opracowane bardzo szczegółowo - są wyłącznie propozycją dla nauczyciela, który najlepiej zna możliwości i potrzeby swoich uczniów.Ten program Metody Dobrego Startu jest kontynuacją Od piosenki do literki - część 1. Zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 16 liter i dwuznaków - małych i wielkich. W skład zestawu wchodzą: podręcznik dla nauczyciela ze wskazówkami metodycznymi, scenariuszami zajęć i zapisami nutowymi piosenek, teczka dla dziecka z kartami pracy oraz płyta CD z piosenkami w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej. Od piosenki do literki - część 2 to program opracowany z myślą o dzieciach, które rozpoczęły naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których występują różnego rodzaju niepełnosprawności. Z programu można więc korzystać, prowadząc zajęcia z najstarszymi przedszkolakami, w klasie pierwszej (także integracyjnej), w zespole korekcyjno-kompensacyjnym, szkole specjalnej, specjalistycznych ośrodkach szkolno-wychowawczych i terapeutycznych oraz zajęcia o charakterze nauczania indywidualnego. Dzięki ćwiczeniom przedstawionym w tym programie u dzieci rozwijają się leżące u podstaw czytania i pisania funkcje: językowe, spostrzeżeniowe (wzrokowe, słuchowe, dotykowe i kinestetyczne) oraz motoryczne, a także właściwe ich współdziałanie.Teczka zawiera 29 kart A4 z literami i dwuznakami małymi i wielkimi (których dotyczą scenariusze zajęć) do uczenia się polisensorycznego, 30 kart pracy (po jednej do każdego scenariusza) oraz obrazki z literami i dwuznakami (symbole nawiązujące do treści piosenek).Karty z literami i dwuznakami wykorzystuje się podczas prezentacji oraz omawiania budowy liter i dwuznaków (kształtu, liczby elementów, położenia na płaszczyźnie, ułożenia elementów względem siebie) oraz do demonstracji sposobu pisania (kierunek i kolejność ruchów). Karty ćwiczeń są uzupełniane przez dzieci pod koniec zajęć lub w domu - jako praca domowa. Obrazki z literami i dwuznakami mogą spełniać funkcje nagród, dzieci mogą je kolorować, wklejać do zeszytu lub wykorzystać w inny sposób.Ten program Metody Dobrego Startu jest kontynuacją Od piosenki do literki - część 1. Zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 16 liter i dwuznaków - małych i wielkich. W skład zestawu wchodzą: podręcznik dla nauczyciela ze wskazówkami metodycznymi, scenariuszami zajęć i zapisami nutowymi piosenek, teczka dla dziecka z kartami pracy oraz płyta CD z piosenkami w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej.Od piosenki do literki - część 2 to program opracowany z myślą o dzieciach, które rozpoczęły naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których występują różnego rodzaju niepełnosprawności. Z programu można więc korzystać, prowadząc zajęcia z najstarszymi przedszkolakami, w klasie pierwszej (także integracyjnej), w zespole korekcyjno-kompensacyjnym, szkole specjalnej, specjalistycznych ośrodkach szkolno-wychowawczych i terapeutycznych oraz zajęcia o charakterze nauczania indywidualnego. Dzięki ćwiczeniom przedstawionym w tym programie u dzieci rozwijają się leżące u podstaw czytania i pisania funkcje: językowe, spostrzeżeniowe (wzrokowe, słuchowe, dotykowe i kinestetyczne) oraz motoryczne, a także właściwe ich współdziałanie.Płyta CD zawiera 30 piosenek w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej (służy poznaniu całej piosenki oraz pomaga w jej nauce) i instrumentalnej (ułatwia naukę melodii; przygotowana z myślą o końcowej części zajęć, w której dzieci odpoczywają). Ze względu na różnice, jakie występują w budowie małych i wielkich liter, dla każdej litery i każdego dwuznaku napisano po dwie piosenki.Tematyka piosenek jest bliska dzieciom, ich poczuciu humoru (utwory te powstały specjalnie na potrzeby tej publikacji). Teksty - autorstwa Małgorzaty Barańskiej - zostały napisane w taki sposób, aby wielokrotnie występowała w nich głoska odpowiadająca opracowywanej literze/dwuznakowi. Stanowią one punkt wyjścia i materiał do ćwiczeń językowych.Melodie piosenek, napisane przez Andrzeja Filara, zostały skomponowane w taki sposób, aby ich metrum i rytm pozostawały w ścisłym związku z budową określonej litery/dwuznaku. Dzięki temu jest możliwe jednoczesne śpiewanie piosenki i kreślenie litery/dwuznaku.Ten program Metody Dobrego Startu jest kontynuacją Od piosenki do literki - część 1. Zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 16 liter i dwuznaków - małych i wielkich. W skład zestawu wchodzą: podręcznik dla nauczyciela ze wskazówkami metodycznymi, scenariuszami zajęć i zapisami nutowymi piosenek, teczka dla dziecka z kartami pracy oraz płyta CD z piosenkami w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej.Od piosenki do literki - część 2 to program opracowany z myślą o dzieciach, które rozpoczęły naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których występują różnego rodzaju niepełnosprawności. Z programu można więc korzystać, prowadząc zajęcia z najstarszymi przedszkolakami, w klasie pierwszej (także integracyjnej), w zespole korekcyjno-kompensacyjnym, szkole specjalnej, specjalistycznych ośrodkach szkolno-wychowawczych i terapeutycznych oraz zajęcia o charakterze nauczania indywidualnego. Dzięki ćwiczeniom przedstawionym w tym programie u dzieci rozwijają się leżące u podstaw czytania i pisania funkcje: językowe, spostrzeżeniowe (wzrokowe, słuchowe, dotykowe i kinestetyczne) oraz motoryczne, a także właściwe ich współdziałanie [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 373 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BT (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373, 37 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej