Nauczyciele nauczania początkowego
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(3)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(1)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(2)
Autor
Barańska Małgorzata
(2)
Jakacka Ewa
(2)
Kłos Joanna (grafik)
(2)
Łubkowska Agnieszka
(2)
Bogdanowicz Marta
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Buszkowski Igor
(1)
Lillard Paula Polk (1931- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dzieci
(17584)
9-13 lat
(13741)
6-8 lat
(12730)
Młodzież
(11108)
14-17 lat
(7218)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
0-5 lat
(4855)
Szkoły wyższe
(3563)
Studenci
(3312)
Dorośli
(322)
18+
(249)
Szkoły podstawowe
(125)
Szkoły średnie
(119)
Rodzice
(115)
Szkolnictwo zawodowe
(80)
Szkolnictwo wyższe
(71)
Szkolnictwo średnie
(56)
Nauczyciele
(46)
Szkoły ponadgimnazjalne
(40)
Nauczyciele języka polskiego
(28)
Menedżerowie
(26)
Lekarze
(24)
Inżynierowie
(22)
Logopedzi
(22)
Nauczanie początkowe
(15)
Przedszkola
(15)
Psycholodzy
(15)
Klasa 1.
(14)
Gimnazja
(13)
Kobieta
(13)
Fizjoterapeuci
(12)
Licea
(12)
Pedagodzy
(12)
Prawnicy
(12)
Przedsiębiorcy
(12)
Uczniowie szkół podstawowych
(12)
Terapeuci zajęciowi
(11)
Bibliotekarze
(10)
Klasa 4.
(10)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(10)
B1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Dziewczęta
(9)
Klasa 2.
(9)
Klasa 6.
(9)
Klasa 3.
(8)
Poziom podstawowy
(8)
A2 (poziom biegłości językowej)
(7)
Klasa 5.
(7)
Pracownicy naukowi
(7)
Programiści
(7)
Psychoterapeuci
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(6)
Ekonomiści
(6)
Inżynierowie budownictwa
(6)
Kosmetolodzy
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(6)
Technikum
(6)
A1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Analitycy ekonomiczni
(5)
Pracodawcy
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Uczniowie szkół średnich
(5)
C1 (poziom biegłości językowej)
(4)
Chłopcy
(4)
Dermatolodzy
(4)
Elektrycy
(4)
Informatycy
(4)
Klasa 1
(4)
Klasa 7.
(4)
Klasa 8.
(4)
Kosmetyczki i kosmetycy
(4)
Księgowi
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Poziom zaawansowany
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Szkoły ponadpodstawowe
(4)
Uczniowie
(4)
Chorzy
(3)
Dziecko
(3)
Dziennikarze
(3)
Geolodzy
(3)
Handlowcy
(3)
Klasa 4
(3)
Mechatronicy
(3)
Módzież
(3)
Poziom średniozaawansowany
(3)
Pracownicy banków
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Studenci medycyny
(3)
Terapeuci
(3)
Urzędnicy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
0-5 la
(2)
Adwokaci
(2)
Architekci
(2)
Dietetycy i żywieniowcy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Energetycy
(2)
Ginekolodzy
(2)
Temat
Nauczanie początkowe
(3)
Czytanie
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Metoda Dobrego Startu
(2)
Metoda Montessori
(1)
Papieroplastyka
(1)
Pisanie
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Sztuka (przedmiot szkolny)
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Językoznawstwo
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce zamieszczono 30 scenariuszy zajęć i tyle samo piosenek. Każdy scenariusz dotyczy jednej litery pisanej - małej lub wielkiej - lub jednego dwuznaku pisanego - małego lub wielkiego (do litery ą są dwie piosenki i dwa scenariusze - do wyboru). We wszystkich, zgodnie ze schematem zajęć prowadzonych MDS, uwzględniono zajęcia wprowadzające, właściwe i końcowe.Zapis nutowy piosenek uzupełniono literowymi oznaczeniami akordów, z których mogą skorzystać nauczyciele grający na gitarze. Słowa piosenek podzielono ukośnymi kreskami, które podpowiadają, w jaki sposób należy kreślić literę/dwuznak podczas śpiewania piosenki. W ramce niebieskim drukiem wyróżniono ten fragment tekstu piosenki, który Autorki proponują wykorzystać do ćwiczeń polegających na uczeniu się polisensorycznym oraz do odtwarzania litery/dwuznaku z jednoczesnym śpiewaniem piosenki.Scenariusze zajęć - mimo że opracowane bardzo szczegółowo - są wyłącznie propozycją dla nauczyciela, który najlepiej zna możliwości i potrzeby swoich uczniów.Ten program Metody Dobrego Startu jest kontynuacją Od piosenki do literki - część 1. Zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 16 liter i dwuznaków - małych i wielkich. W skład zestawu wchodzą: podręcznik dla nauczyciela ze wskazówkami metodycznymi, scenariuszami zajęć i zapisami nutowymi piosenek, teczka dla dziecka z kartami pracy oraz płyta CD z piosenkami w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej. Od piosenki do literki - część 2 to program opracowany z myślą o dzieciach, które rozpoczęły naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których występują różnego rodzaju niepełnosprawności. Z programu można więc korzystać, prowadząc zajęcia z najstarszymi przedszkolakami, w klasie pierwszej (także integracyjnej), w zespole korekcyjno-kompensacyjnym, szkole specjalnej, specjalistycznych ośrodkach szkolno-wychowawczych i terapeutycznych oraz zajęcia o charakterze nauczania indywidualnego. Dzięki ćwiczeniom przedstawionym w tym programie u dzieci rozwijają się leżące u podstaw czytania i pisania funkcje: językowe, spostrzeżeniowe (wzrokowe, słuchowe, dotykowe i kinestetyczne) oraz motoryczne, a także właściwe ich współdziałanie.Teczka zawiera 29 kart A4 z literami i dwuznakami małymi i wielkimi (których dotyczą scenariusze zajęć) do uczenia się polisensorycznego, 30 kart pracy (po jednej do każdego scenariusza) oraz obrazki z literami i dwuznakami (symbole nawiązujące do treści piosenek).Karty z literami i dwuznakami wykorzystuje się podczas prezentacji oraz omawiania budowy liter i dwuznaków (kształtu, liczby elementów, położenia na płaszczyźnie, ułożenia elementów względem siebie) oraz do demonstracji sposobu pisania (kierunek i kolejność ruchów). Karty ćwiczeń są uzupełniane przez dzieci pod koniec zajęć lub w domu - jako praca domowa. Obrazki z literami i dwuznakami mogą spełniać funkcje nagród, dzieci mogą je kolorować, wklejać do zeszytu lub wykorzystać w inny sposób.Ten program Metody Dobrego Startu jest kontynuacją Od piosenki do literki - część 1. Zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 16 liter i dwuznaków - małych i wielkich. W skład zestawu wchodzą: podręcznik dla nauczyciela ze wskazówkami metodycznymi, scenariuszami zajęć i zapisami nutowymi piosenek, teczka dla dziecka z kartami pracy oraz płyta CD z piosenkami w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej.Od piosenki do literki - część 2 to program opracowany z myślą o dzieciach, które rozpoczęły naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których występują różnego rodzaju niepełnosprawności. Z programu można więc korzystać, prowadząc zajęcia z najstarszymi przedszkolakami, w klasie pierwszej (także integracyjnej), w zespole korekcyjno-kompensacyjnym, szkole specjalnej, specjalistycznych ośrodkach szkolno-wychowawczych i terapeutycznych oraz zajęcia o charakterze nauczania indywidualnego. Dzięki ćwiczeniom przedstawionym w tym programie u dzieci rozwijają się leżące u podstaw czytania i pisania funkcje: językowe, spostrzeżeniowe (wzrokowe, słuchowe, dotykowe i kinestetyczne) oraz motoryczne, a także właściwe ich współdziałanie.Płyta CD zawiera 30 piosenek w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej (służy poznaniu całej piosenki oraz pomaga w jej nauce) i instrumentalnej (ułatwia naukę melodii; przygotowana z myślą o końcowej części zajęć, w której dzieci odpoczywają). Ze względu na różnice, jakie występują w budowie małych i wielkich liter, dla każdej litery i każdego dwuznaku napisano po dwie piosenki.Tematyka piosenek jest bliska dzieciom, ich poczuciu humoru (utwory te powstały specjalnie na potrzeby tej publikacji). Teksty - autorstwa Małgorzaty Barańskiej - zostały napisane w taki sposób, aby wielokrotnie występowała w nich głoska odpowiadająca opracowywanej literze/dwuznakowi. Stanowią one punkt wyjścia i materiał do ćwiczeń językowych.Melodie piosenek, napisane przez Andrzeja Filara, zostały skomponowane w taki sposób, aby ich metrum i rytm pozostawały w ścisłym związku z budową określonej litery/dwuznaku. Dzięki temu jest możliwe jednoczesne śpiewanie piosenki i kreślenie litery/dwuznaku.Ten program Metody Dobrego Startu jest kontynuacją Od piosenki do literki - część 1. Zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 16 liter i dwuznaków - małych i wielkich. W skład zestawu wchodzą: podręcznik dla nauczyciela ze wskazówkami metodycznymi, scenariuszami zajęć i zapisami nutowymi piosenek, teczka dla dziecka z kartami pracy oraz płyta CD z piosenkami w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej.Od piosenki do literki - część 2 to program opracowany z myślą o dzieciach, które rozpoczęły naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których występują różnego rodzaju niepełnosprawności. Z programu można więc korzystać, prowadząc zajęcia z najstarszymi przedszkolakami, w klasie pierwszej (także integracyjnej), w zespole korekcyjno-kompensacyjnym, szkole specjalnej, specjalistycznych ośrodkach szkolno-wychowawczych i terapeutycznych oraz zajęcia o charakterze nauczania indywidualnego. Dzięki ćwiczeniom przedstawionym w tym programie u dzieci rozwijają się leżące u podstaw czytania i pisania funkcje: językowe, spostrzeżeniowe (wzrokowe, słuchowe, dotykowe i kinestetyczne) oraz motoryczne, a także właściwe ich współdziałanie [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce znajduje się 50 zabaw plastycznych. Do wykonania większości z nich potrzebne są płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne oraz papier. Ta nieskomplikowana i niedroga forma spędzania wolnego czasu z pewnością ucieszy dzieci. Rozwinie ich wyobraźnię, cierpliwość, sprawność manualną, wrażliwość, a także zwiększy poczucie własnej wartości. Proponowane zabawy zainspirują nie tylko najmłodszych, ale również nauczycieli przedszkolnych, wczesnoszkolnych, rodziców, dziadków, opiekunów. Mogą posłużyć im jako dydaktyczna pomoc w pracy z najmłodszymi [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74 p.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klasyczna książka na temat pedagogiki Montessori – nareszcie po polsku! Paula Polk Lillard zdołała przywołać poglądy wybitnej włoskiej lekarki wyraźnie i jasno, zwracając się do wszystkich, którzy chcą jej słuchać. W przeciwieństwie do wielu autorów piszących o pedagogice Montessori nie uległa pokusie, by przedstawić własną interpretację tej metody lub jej podstawowe cechy wraz z gotową krytyką. Zamiast tego w pewnym sensie pozwoliła Montessori mówić samej za siebie, dzięki czemu czytelnicy mogą wyciągnąć własne wnioski. Niniejszą książkę, będącą wprowadzeniem do myśli Montessori, można polecić nie tylko profesjonalistom zajmującym się jednostką ludzką. Powinni ją również przeczytać sami rodzice i wychowawcy, jest bowiem jedną z najlepszych publikacji poświęconych wspomnianej problematyce [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka czytania / Agnieszka Łubkowska ; narysowała Joanna Kłos. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2021. - 202, [6] stron : ilustracje ; 21x23 cm.
Nauka czytania” jest przeznaczona dla dzieci, które zaczynają naukę czytania, i dla tych, które już ją zaczęły, ale mają trudności w opanowaniu tej umiejętności. Wyraźna czcionka i duże odstępy między linijkami ułatwiają czytanie, a atrakcyjne teksty, pełne ciekawostek o naturze, zwierzętach i zjawiskach na Ziemi, podtrzymują zainteresowanie dziecka. Specjalna konstrukcja i forma książki pomagają się skupić dziecku na konkretnym zagadnieniu. Całość jest podzielona na 3 części: naukę liter, naukę sylab i czytanie całych słów, od najprostszych po bardziej złożone. Dodatkowo każda z nich zawiera zadania pomagające kształtować słuch fonemowy dziecka. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 81 p.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka czytania / Agnieszka Łubkowska ; narysowała Joanna Kłos. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2019. - 202, [6] stron : ilustracje ; 21x23 cm.
Nauka czytania” jest przeznaczona dla dzieci, które zaczynają naukę czytania, i dla tych, które już ją zaczęły, ale mają trudności w opanowaniu tej umiejętności. Wyraźna czcionka i duże odstępy między linijkami ułatwiają czytanie, a atrakcyjne teksty, pełne ciekawostek o naturze, zwierzętach i zjawiskach na Ziemi, podtrzymują zainteresowanie dziecka. Specjalna konstrukcja i forma książki pomagają się skupić dziecku na konkretnym zagadnieniu. Całość jest podzielona na 3 części: naukę liter, naukę sylab i czytanie całych słów, od najprostszych po bardziej złożone. Dodatkowo każda z nich zawiera zadania pomagające kształtować słuch fonemowy dziecka. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 p.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej