Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(105)
Forma i typ
Gry i zabawki
(100)
Obiekty trójwymiarowe
(14)
Druki ulotne
(4)
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(100)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(4)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(100)
Autor
Knizia Reiner
(5)
Żabicka Monika
(4)
Odorowicz Bartosz
(3)
Bonneterre Marie-Anne
(2)
Bukowski Adam
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dziki Tomasz (1972- )
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Larek Tomek
(2)
Madaj Karol
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan R
(2)
Rivollet Alain
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Wróblewska Aneta
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Zdybel Jacek (1963- )
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Amanatidis Victor
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aouidad Karim
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Atelier 198
(1)
Azagary Eric
(1)
Baars Gunter
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Brykowska-Liniecka Ewa
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Ceran Tomasz Sylwiusz (1983- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Goiński Andrzej
(1)
Gröber Marcel
(1)
Hladík Roman
(1)
Januszewski Andrzej
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kramer Wolfga
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Lawson Andrew (1945- )
(1)
Lawson Jack
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Makulska Diana
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Menzel Michael (1974- )
(1)
Mercier Olivier
(1)
Mikša Petr
(1)
Milewski Piotr
(1)
Minor Marcin
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moyersoen Fréderic
(1)
Palau Manu
(1)
Pierô
(1)
Pogoda Łukasz
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Pätzke Anne
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rivière Théo
(1)
Robakowski Dominik
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Roussel Johann
(1)
Rowen Dan
(1)
Rychel Piotr
(1)
Shafir Haim
(1)
Skowron Martyna
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Sprenger Mirosław
(1)
Steven Ian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Francja
(1)
Język
polski
(105)
Odbiorca
Dzieci
(61)
Młodzież
(54)
6-8 lat
(46)
9-13 lat
(46)
Dorośli
(32)
14-17 lat
(23)
0-5 lat
(9)
18+
(2)
9-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(13)
Plansze do gry
(3)
Zabawa
(3)
Centrum Kultury "Browar B" (Włocławek)
(2)
Filia nr 6 (Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza ; Włocławek)
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Imprezy
(2)
Konkursy i festiwale
(2)
Nauka
(2)
Regionalizm
(2)
Wychowanie pozaszkolne
(2)
Zwierzęta
(2)
Arystokracja
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bogactwo
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dzieci
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gimnastyka
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry w karty
(1)
Grywalizacja
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koty
(1)
Królik
(1)
Kupcy
(1)
Obrona Włocławka (1920)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pedagogika biblioteczna
(1)
Piotruś Pan (postać fikcyjna)
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Psy
(1)
Rekiny
(1)
Renesans
(1)
Rower
(1)
Ruch pieszy
(1)
Scrabble
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Strategia
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Taktyka
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Wyspy
(1)
Zabójcy
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(5)
Gatunek
Powieść
(44076)
Powieść obyczajowa
(12618)
Opowiadania i nowele
(12580)
Wiersze
(9466)
Książki dla małych dzieci
(6265)
Gry planszowe
(105)
Podręcznik
(5178)
Biografia
(4721)
Pamiętniki i wspomnienia
(4256)
Wydawnictwa popularne
(4046)
Kryminał
(3873)
Opracowanie
(3563)
Fantasy
(3365)
Bajki i baśnie
(2727)
Powieść historyczna
(2558)
Poradnik
(2444)
Thriller
(2416)
Literatura polska
(2339)
Powieść przygodowa
(2093)
Fantastyka
(1849)
Romans
(1804)
Antologia
(1714)
Dramat (gatunek literacki)
(1470)
Materiały pomocnicze
(1325)
Reportaż
(1289)
Sensacja
(1288)
Słownik
(1192)
Encyklopedia
(1186)
Publikacja bogato ilustrowana
(1104)
Esej
(1035)
Przewodnik turystyczny
(921)
Komiks
(919)
Lektura z opracowaniem
(919)
Szkic literacki
(881)
Druki ulotne
(872)
Powieść psychologiczna
(846)
Album
(773)
Publicystyka
(753)
Bibliografia
(718)
Poezja
(714)
Saga rodzinna
(626)
Książka obrazkowa
(616)
Rymowanki
(571)
Powieść biograficzna
(501)
Film fabularny
(486)
Literatura
(427)
Materiały konferencyjne
(411)
Manga
(407)
Romans historyczny
(400)
Wywiad dziennikarski
(400)
Tragedia
(392)
Powieść erotyczna
(388)
Komedia
(375)
Publikacje dla dzieci
(373)
Monografia
(369)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(360)
Science fiction
(348)
Horror
(340)
Fraszki
(321)
Ćwiczenia i zadania
(295)
Relacja z podróży
(284)
Gry i zabawy umysłowe
(280)
Felieton
(278)
Książka-zabawka
(270)
Literatura dla dzieci
(263)
Przypowieść
(257)
Przepisy kulinarne
(228)
Dramat filmowy
(227)
Wydawnictwa dla dzieci
(219)
Legendy i podania
(206)
Literatura podróżnicza
(197)
Muzyka rozrywkowa
(196)
Opowiadania i nowele przygodowe
(196)
Praca zbiorowa
(187)
Informator
(181)
Pieśń
(181)
Listy
(169)
Epos
(159)
Katalog wystawy
(155)
Satyra
(150)
Broszura
(149)
Dystopia
(148)
Adaptacja literacka
(146)
Adaptacja filmowa
(141)
Fotografia polska
(141)
Powieść podróżnicza
(136)
Dramat romantyczny
(133)
Powieść autobiograficzna
(130)
Autobiografia
(128)
Film amerykański
(120)
Katalog
(112)
Pieśń i piosenka
(112)
Rock
(104)
Książka kucharska
(102)
Wywiad rzeka
(101)
Film polski
(100)
Źródła historyczne
(98)
Księga pamiątkowa
(97)
Reprint
(94)
Literatura ludowa
(91)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(62)
Edukacja i pedagogika
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
105 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 4 plansze gracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes, instrukcja.
Gra dla: 2-4 osób.
Czas gry: 30 min.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek [Gra] / autor gry Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (4 plansze domku, tor dobierania kart, 1 znacznik pierwszego gracza, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, notes punktacji) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 24 cm).
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego Domku dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny Domek z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bankrut [Gra planszowa]. - Warszawa : Nasza Księgarnia , copyright 2017. - Pudełko (Gra zawiera: instrukcję, 61 kart towarów, notes z arkuszami wyników, ołówek) :ilustracje kolorowe ; 14 x 13 cm.
Negocjacje, krzyki i gwar jak na targu! W tej grze nie czekasz na swoją kolejkę, wszyscy grają równocześnie! Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami towarów, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak być czujni! Jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw Pozytywka na tropie [Gra] / autor Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Rychel. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; copyright 2018. - 1 gra (49 kartonowych płytek + 1 karta mocy) : papier, karton, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Ilość graczy: 2-5.
Czas gry: 20 min.
Gra z bohaterami serii książek Grzegorza Kasdepke.
Detektyw Pozytywka musi być czujny i spostrzegawczy. Dlaczego? Ano dlatego, że Martwiak od rana do nocy kombinuje, jak by tu uprzykrzyć życie naszemu bohaterowi. Na podwórzu kamienicy Martwiak ukrył rzeczy należące do Detektywa Pozytywki. Twoim zadaniem jest odnalezienie ukrytych rzeczy. Wygrasz, jeśli odnajdziesz najwięcej przedmiotów. Uważaj jednak na pana Mietka! Przegoni każdego, kto napatoczy mu się pod miotłę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 3-5.
Czas gry: 30 minut.
W pudełku : 1 plansza, 4 figurki jeży, 55 kart, 36 żetonów punktów, instrukcja
Celem gry jest doprowadzenie jednego z jeży do jego ulubionej przekąski. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których przemieszczają jeże po trasie wyścigu. Gracze przesuwają wszystkie jeże, jednocześnie decydując, jakie karty pozostawią sobie „na ręce”. Wygrywa osoba, która na koniec ma w ręku najwięcej kart w kolorze zwycięskiego jeża. Ponieważ żaden z graczy nie wie, na jaki kolor jeża stawiają w danej rundzie przeciwnicy, emocje trwają aż do rozstrzygnięcia! O zwycięstwie decyduje dobra taktyka i umiejętność blefowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie [Gra karciana] / autor Reiner Knizia ; ilustracje Rolf Vogt. - [Warszawa] : Egmont Polska, [2019]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 13 x 10 x 4 cm.
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: 55 kart, 12 żetonów, instrukcja
Karciany wyścig do sałaty! Gracze zagrywają karty, starając się przemieścić swoje żółwie jak najbliżej pysznej sałaty. Do końca gry nie wiadomo, którymi żółwiami grają przeciwnicy, co zapewnia wyśmienitą zabawę. Nowe karciane zasady spodobają się wszystkim fanom „Pędzących żółwi”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado / autor Reiner Knizia ; ilustracje i projekt graficzny Vincent Dutrait. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" ; © 2018. - 1 gra (startowa płytka terenu (z polami 1, 2, 3, 4), 6 dużych płytek terenu, 2 małe płytki terenu, końcowa płytka terenu (brama El Dorado), 6 blokad, 4 płytki ekspedycji, 4 talie startowe (każda z nich zawiera 8 kart), znacznik gracza rozpoczynającego, 54 karty (po 3 karty w każdym z 18 rodzajów), Rynek (dwuczęściowa płytka), 8 pionków poszukiwaczy, 36 żetonów jaskiń) karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukacja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
Czas gry 45 minut.
Liczba graczy 2-4.
Gra oparta jest na mechanice deck-buildingu (budowy talii).
Wyrusz na poszukiwanie złotego miasta! Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez południowoamerykańską dżunglę. Będziesz potrzebował dobrego planu, doświadczonych poszukiwaczy i przewodników oraz odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Twoim zadaniem jest odnalezienie legendarnego miasta zwanego El Dorado! Każda rozgrywka wymaga innej strategii!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6. bierze : bycza gra nie dla osłów! [Gra karciana] / Wolfgang Kramer. - Konin : G3 ; [2020]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 10 x 13 x 2 cm.
Czas gry 45 minut
Liczba graczy 2-10
Zawartość pudełka: 104 karty, instrukcja
Każdy gracz otrzymuje 10 kart, które mu wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szósta kartę, musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne. Celem gry jest zebranie jak najmniejszej liczby kart. Każda karta jest warta minus jeden punkt za każda głowę byka, która się na niej znajduje. Wygrywa gracz, który na koniec gry będzie miał najmniej byczych głów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nogi stonogi / Klaus Kreowski ; ilustracje: Maciej Szymanowicz ; tłumaczenie: Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Egmont, © 2022. - 1 gra (4 kostki do gry, 19 płytek) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x13x13 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 10 min.
Rzucając kostkami gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. źródło opisu: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Make 'n' break [Gra] : zbuduj i zburz / Andrew & Jack Lawson. - Ravensburg : Ravensburger, 2012. - Pudełko zawiera: 1 czasomierz ; 10 dużych klocków drewnianych ; 60 kart z planami budowy ; 1 kostkę.
Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 lat.
Ilość graczy: 2-4.
Wiek graczy: 8-99 lat.
Czas gry: 30 min.
Brak: 2 kart z planami budowy.
Make’n’Break to wyzwanie dla dużych i małych mistrzów budowlanych. Pokonaj swoich przeciwników stawiając jak największą liczbę konstrukcji. Ale uważaj - budowle muszą dokładnie odwzorować schematy znajdujące się na kartach. Niektóre z nich nie są takie proste! Im więcej prawidłowych konstrukcji, tym więcej punktów do zdobycia! Ta zręcznościowo - wzrokowa gra zapewni wspaniałą zabawę dla całej rodziny. A teraz start bo czas już leci… Kto zostanie mistrzem budowlanym?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 58 kart podzielonych na: (28 kart Skarbów-czerwony tył, 5 dla każdego z 4 skarbów, 3 wzbiera woda!, 3 lot helikopterem, 2 worki z piaskiem, 24 karty Zalania - niebieski tył, 6 kart śmiałków), 24 dwustronne pola wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (kamień ziemi, posążek wiatru, kryształognia, kielich oceanu), 1 wodomierz, 1 znacznik poziomu wody. Instrukcja (8 stron).
Zakazana Wyspa była niegdyś odludnym azylem tajemnego, starożytnego imperium Archean. Według legend Archeanie posiadali moc kontroli żywiołów naszej planety: ognia, wiatru, wody i ziemi. Używali do tego czterech świętych przedmiotów: Kryształu Ognia, Posążka Wiatru, Kielicha Oceanu oraz Kamienia Ziemi. Gdyby skarby te wpadły w niepowołane ręce, mogłoby to spowodować katastrofalne konsekwencje, dlatego też Archeanie ukryli je na Zakazanej Wyspie. Wyspa miała zatonąć gdyby trafił na nią ktokolwiek z zamiarem wykradzenia skarbów. Minęły setki lat od tajemniczego upadku imperium, a Zakazana Wyspa pozostała nieodkryta... aż do dziś. Czy wasz zespół śmiałków zdoła przekroczyć granice Wyspy, zdobyć ukryte skarby i uciec z niej z życiem? Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka [Gra] : gra planszowa / Karol Madaj ; opracowanie merytoryczne Andrzej Zawistowski ; Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2015. - 1 gra (1 plansza do gry, 1 plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków, 50 kart kolejki, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów, 15 kart dostawy towarów, 5 kart pomocy gracza, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 znacznik przekupki) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 25x37x6 cm + instrukcja (39, [1] strona : ilustracje ; 20 cm).
GRA PLANSZOWA. Gra ukazuje realia, w jakich przyszło przez lata żyć Polakom i przypomina, do czego, między innymi, doprowadził narzucony im komunizm. Gracze otrzymują listę zakupów. Ich realizacja w komunistycznej Polsce wcale nie była łatwa. Sklepy są puste, dostawy rzadkie i niewystarczające. Gospodarka centralnie planowana wymaga od klientów myślenia strategicznego. Gracze muszą umiejętnie rozstawić członków swojej rodziny w kolejkach, uważać na spekulantów. Mocne łokcie i znajomość realiów komunistycznej gospodarki pozwolą im skompletować listę towarów pierwszej potrzeby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 140 kart słów, 25 kart podpowiedzi, 48 żetonów do głosowania w 8 kolorach, 8 pionków graczy w 8 kolorach, instrukcja.
Gra dla 3-8 osób.
Czas gry: 30 min.
„Ojczysty” to gra imprezowa, w której polszczyzna zaskoczy Cię swoim bogactwem. Nie potrafisz podać znaczeń niektórych ze słów: ambiwalentny, szałaput, banglać, absztyfikant, trotuar i maniurka? Nie szkodzi, na kartach znajdziesz objaśnienia wyrazów. Jedno z sześciu słów na planszy będzie ukrytym celem. Twoje zadanie to odgadnąć je przy pomocy wyłożonych przez innego gracza kart wskazówek. Czy zaryzykujesz obstawienie tylko jednej odpowiedzi…? Język polski ciągle się zmienia, baw się nim i bądź na bieżąco! Gra została wydana w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej „Ojczysty - dodaj do ulubionych”, prowadzonej przez Narodowe Centrum Kultury od 2012 r. Jej celem jest kształtowanie świadomości językowej Polaków i propagowanie dbałości o poprawność polszczyzny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karak / Petr Mikša ; (grafika i ilustracje) Roman Hladík. - Kraków : Albi, [Brak roku]. - 1 gra (80 płytek podziemi (w tym 1 początkowa), 6 pionków bohaterów, 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 5 arkuszy wyposażenia, 30 żetonów punktów wytrzymałości (PW), 1 woreczek, 43 żetony potworów, 10 żetonów skrzyń ze skarbami, 2 kości, 1 żeton klątwy, księga z ilustracjami) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 32x23x7 cm + instrukcja (45 stron : ilustracje ; 30 cm).
Czas gry: 45 minut.
Ilość graczy: 2-5.
"Karak" to przygodowa gra planszowa dla dzieci, która pozwala wcielić się w stereotypowych dla settingu fantasy bohaterów (złodziejka, czarodziej, wojownik, czarnoksiężnik, wyrocznia, mistrz miecza) walczączych z potworami strzegącymi skarbów w zamkowych podziemiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen : [gra planszowa] / redakcja Michał Szewczyk; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2018. - 1 gra (54 karty, 1 notes, 1 ołówek) ; w pudełku 4x19x13 cm ; + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 18 cm).
Czas gry 20 minut; Liczba graczy 2-5.
Gracze udają się w podróż do świata ze snów, gdzie czekają na nich niezwykłe krainy. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; [ilustracje Djib i Régis Torres]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2004-2021. - 1 gra (wiele elementów) : wymiary pudełka 28x28x6 + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4, czas gry: 14-30 min.
Zawartość pudełka: plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon. - Gdańsk : Rebel ; Roseville MN ; Paryż : Days of Wonder, copyright 2019. - 1 gra (1plansza, 240 kolorowych wagoników, 15 dworców, 158 kolorowych kart, 46 kart biletów, 1 karta podsumowania, 1 Europejski ekspres- premia, 5 znaczników punktacji): karton, papier, plastin, ilustracje; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron: ilustracja; 29 cm).
Pudełko zawiera: 1 plansza, 225 kolorowych wagoników, 110 kart wagoników, 89 kart biletów, 1 kartę globtrotera, 60 pionków pasażerów, materiałowy woreczek, 5 znaczników punktacji, instrukcję.
Gra dla 2-5 osób. Czas rozgrywki: 30-60 min.
"Wsiąść do Pociągu: Niemcy" to duchowy spadkobierca "Ticket to Ride: Marklin", jednej z najlepiej ocenianych przez graczy edycji gry. Rozgrywka koncentruje się na mapie Cesarstwa Niemieckiego i wprowadza nową, ciekawą mechanikę pozyskiwania pasażerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 3-10.
Czas gry: około 30 minut.
Pudełko zawiera : 44 karty tuneli, 28 kart bryłek złota, 27 kart akcji, 7 kart kopaczy, 4 karty sabotażystów, instrukcja.
Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści. Wygrywa gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy posiada najwięcej bryłek złota.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Myśl kolorem [Gra] : junior / opracowanie wersji polskiej Bartosz Odorowicz ; zespół Adam Bukowski, Jacek Zdybel, Paulina Kortas ; opracowanie graficzne Wojciech Kubiak, Sebastian Goyke. - Gdynia : Trefl SA, ©2019. - 1 gra (300 kart z pytaniami, 44 karty kolorów, 10 kart "kradzieja" koloru, notes, pisak) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-20.
Czas rozgrywki: 20 minut.
Co powiecie na zwariowaną grę z kolorami w roli głównej? Pobudzająca wyobraźnię zabawa - nie tylko dla najmłodszych. Nietypowy quiz, w którym zadaniem graczy jest udzielanie odpowiedzi na pytania za pomocą posiadanych w ręce 11 kart kolorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej