Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(152)
Forma i typ
Książki
(142650)
Proza
(72647)
Poezja
(10664)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8587)
E-booki
(6953)
Gry i zabawki
(152)
Publikacje dydaktyczne
(6638)
Publikacje popularnonaukowe
(4476)
Audiobooki
(4005)
Publikacje informacyjne
(2557)
Poradniki i przewodniki
(2303)
Komiksy i książki obrazkowe
(1933)
Dramat (rodzaj)
(1737)
Publikacje naukowe
(1252)
Druki ulotne
(948)
Albumy i książki artystyczne
(761)
Filmy i seriale
(619)
Publikacje fachowe
(470)
Muzyka
(382)
Publikacje promocyjne
(328)
Publikacje religijne
(275)
Czasopisma
(104)
Nuty
(37)
Obiekty trójwymiarowe
(25)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(25)
Artykuły
(20)
Mapy
(17)
Urządzenia
(7)
Gry komputerowe
(3)
Pliki i bazy danych
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(146)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(2)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(144)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(2)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(1)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(1)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(1)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Knizia Reiner
(6)
Żabicka Monika
(5)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Larek Tomek
(3)
Menzel Michael
(3)
Odorowicz Bartosz
(3)
Rutowska Monika
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Wróblewska Aneta
(3)
Zdybel Jacek
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bonneterre Marie-Anne
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Bukowski Adam
(2)
Chudzik Przemysław
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dziki Tomasz (1972- )
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Innes Andrews
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Knott Matt
(2)
Madaj Karol
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Miłuński Filip
(2)
Moon Alan R
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Rivollet Alain
(2)
Shafir Haim
(2)
Strzelecki Adam
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szulc Cezary
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Zdybel Jacek (1963- )
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Amanatidis Victor
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aniel Isabel
(1)
Aouidad Karim
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(1)
Atelier 198
(1)
Azagary Eric
(1)
Baars Gunter
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Bestard Aina (1981- )
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Brykowska-Liniecka Ewa
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Ceran Tomasz Sylwiusz (1983- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Costano Eugeni
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Florkiewicz Łukasz
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Goiński Andrzej
(1)
Golden Emily
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gwis Joanna
(1)
Hladík Roman
(1)
Jakimiec Agata
(1)
Jaroński Paweł
(1)
Klepka Agata
(1)
Korobkiewicz Magdalena
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Krajewski Marek (1966- )
(1)
Kramer Wolfga
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kummer Susanne
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Lawson Andrew (1945- )
(1)
Lawson Jack
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Lutz Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(105)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(100)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(152)
Francja
(1)
Język
polski
(152)
Odbiorca
Dzieci
(96)
6-8 lat
(70)
Młodzież
(68)
9-13 lat
(59)
Dorośli
(36)
0-5 lat
(28)
14-17 lat
(28)
18+
(3)
9-17 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(2)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(27)
Gry w karty
(12)
Gry edukacyjne
(8)
Gry planszowe
(4)
Zwierzęta
(4)
Plansze do gry
(3)
Zabawa
(3)
Dzieci
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Nauka
(2)
Nauka czytania
(2)
Psy
(2)
Regionalizm
(2)
Znaki i sygnały drogowe
(2)
Arystokracja
(1)
Astronomia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bogactwo
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gimnastyka
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Grywalizacja
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koty
(1)
Królik
(1)
Kupcy
(1)
Obrona Włocławka (1920)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Piotruś Pan (postać fikcyjna)
(1)
Planety
(1)
Policjanci
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Przyjaźń
(1)
Rekiny
(1)
Renesans
(1)
Rower
(1)
Ruch pieszy
(1)
Scrabble
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Strategia
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Taktyka
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Wyspy
(1)
Zabójcy
(1)
Zmysły
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(100)
Gry i zabawy umysłowe
(92)
Plansze do gry
(24)
Gry i zabawy
(22)
Gry edukacyjne
(12)
Gry i zabawy dziecięce
(7)
Gry w karty
(7)
Gry strategiczne
(6)
Książka-zabawka
(3)
Karty do gry
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Broszura
(1)
Fantasy
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Obrazek
(1)
Opracowanie
(1)
Regionalizm
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(92)
Edukacja i pedagogika
(10)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
152 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Królik w ogrodzie : kto sprytniejszy [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (1 plansza, 60 kartoników z dogami ruchu zawodników, 8 kartoników blokad, 7 kartoników marchwi, 7 kartoników dyni, 2 pionki, 2 woreczki, instrukcja) ; 25x25x6 cm.
W pudełku: 25 kart do gry "Piotuś, 28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, 70 tabliczek gry "Pamięć", 60 puzli.
Wiek 6+
Dla 2 graczy.
Szybka, zabawna gra dla dwóch osób. Pewien bardzo roztargniony Ogrodnik posadził w ogródku marchewkę i dynię. Marchew rośnie między dynią i nie wiadomo, gdzie są grządki. Ogrodnik wie, że do jego ogródka zakradł się Królik i pod grządkami kopie tunel. Chce jak najszybciej zebrać dynię na sprzedaż a potem złapać szkodnika. Królik chce się najeść marchewki, zanim złapie go Ogrodnik. Ogrodnik buduje ścieżkę do dyni, a Królik kopie tunel do marchewek. Jeśli się spotkają, będą sobie płatać figle, blokując możliwości ruchu. Kto z nich szybciej zbierze dynię lub marchewkę za 10 punktów, ten wygrywa....[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Loteria : znaki drogowe. - Rząska : Bajka, [2021]. - 1 pudełko (6 plansz, 36 znaków) ; 24x18x5 cm.
Brak instrukcji.
Wiek: 5+
Loteria Znaki Drogowe to zabawa, która pozwoli wprowadzić Twoje dziecko w świat znaków drogowych, drogowskazów, a przede wszystkim zasad ruchu drogowego. Zestaw liczy 6 plansz (wymiar każdej to 20 x 15 cm), zawierających po 6 znaków drogowych (każdy liczący 4,7 cm średnicy), podzielonych według rodzaju informacji, jakie przekazują...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memo : [Pieski]. - Amsterdam : [Brak wydawcy], 2018. - 1 gra (48 elementów) : karton, kolor ; w pudełku 18x16x3 cm.
(Paw Patrol)
Liczba graczy 2-6.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy [Gra] : wyzwanie Dorośli vs Dzieci. - Warszawa : EVO CE, copyright 2017. - 1 pudełko ; 26x38x6 cm.
Najpopularniejszy teleturniej na świecie.
Liczba graczy: 2-4 graczy lub drużyn.
40-6- min.
Wiek graczy: od 8 lat.
W pudełku : 1 plansza, 660 kart Pytanie i Odpowiedź, 8 żetonów kół ratunkowych, 2 znaczniki drużyn, 4 pionki, 1 złoty banknot Milionerów, instrukcja.
Edycja rodzinna.
Nowa wersja kultowej gry opartej na słynnym teleturnieju. "Wyzwanie Dorośli vs dzieci” jest rozwinięciem idei „Milionerów” dostosowanym dla rodziców z młodymi pociechami. Doskonale sprawdzi się przy rodzinnych spotkaniach, wciągając do gry różne pokolenia. Zasady rozgrywki, 3 poziomy trudności pytań, 3 zupełnie nowe koła ratunkowe (konsultacja, zamiana pytania, poszukaj odpowiedzi), część kart dla dzieci z pytaniami obrazkowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistakos [Gra] : walka o stołki! : gra zręcznościowa. - Gdynia : Trefl, [2019]. - 1 pudełko ; 8x26x26 cm.
Zawartość pudełka: 24 krzesełek w trzech kolorach: niebieskim, zielonym, czerwonym.
Liczba graczy: 1-3.
Czas gry: 15 minut.
Wiek: 5+.
Gra zręcznościowa i świetna zabawa dla graczy w każdym wieku, w której o zwycięstwie nie decyduje szybkość, ale precyzja i skupienie. Gracz wybiera krzesło w swoim kolorze i dokłada do stosu poprzednich tak, by cała konstrukcja nie legła w gruzach. Kto pierwszy skusi, otrzyma karne punkty. Zadanie nie jest proste, ponieważ trzeba dobrze wybrać miejsce i stabilnie zahaczyć krzesło. Za nogę, oparcie, siedzisko - bez różnicy, byle zachować konstrukcję![sklep.trefl.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monkey Tree [Gra]. - Zagnańsk : Dystrybutor Branded Toys, copyright [2019]. - 1 pudełko ; 30x30x7cm.
W pudełku: 30 małpek, 30 patyczków, kolorowa kostka, drzewko.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry 30 min.
Gra zręcznościowa.
SPADAJĄCE MAŁPKI to wciągająca gra zręcznościowa. W zestawie znajdują się patyczki oraz "czepiające się" małpki. Grę rozpoczynamy wkładając patyczki w otwory drzewka losowo i wsypaniu wszystkich małpek w otwór u góry. Po ustaleniu kolejności gracze rzucają kolorową kostką, która informuje jakiego koloru patyczek gracz musi wyciągnąć z drzewka. Zadaniem gracza jest takie operowanie, aby po jego ruchu spadło jak najmniej małpek. Wygrywa ten gracz, który zrzucił najmniej małpek. Gra jest znana na całym świecie pod różnymi nazwami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly Deal. - Turnhout : Cartamundi ; [2019]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 12 x 8 x 5 cm.
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: 110 kart, instrukcje i bezpłatna aplikacja Shufflecards
Doświadcz zawrotnego tempa gry MONOPOLY w zaledwie 20 minut! Zbierz trzy grupy zawodników, aby zwyciężyć! Pobierz darmową aplikację Shufflecards app i pozwól, by gra nabrała rozpędu dzięki zmieniającym los graczy kartom z szansami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nie mów tak, nie mów nie [Gra]. - Broechem : Megableu, copyright 2017. - 1 pudełko ; 33x26x6 cm.
W pudełku: 1 plansza do gry, 6 pionków, 1 dzwonek, 55 kart dla dzieci, 55 kart dla dorosłych, instrukcja.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 20 min.
Fantastyczna gra dla dzieci i dorosłych, w której każdy musi popisać się wyobraźnią! Na grę składa się aż 900 pytań przygotowanych tak, bys mógł zwieść całą rodzinę! Pytania zostały podzielone na dwa poziomy zaawansowania: dla dzieci i dorosłych, i obejmują zagadnienia m.in. z historii, geografii, muzyki, sportu czy telewizji [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nie śmiej się! : rodzinna gra planszowa. - Chwaszczyno k/Gdyni : Aleksander, [2018]. - 1 gra (1 plansza do gry, 1 kolorowa kostka, 55 kart z hasłami, 8 pionków, 1 klepsydra, 1 kamień celtycki, 1 nos klauna) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 20x14x3 cm + instrukcja (3 strony : ilustracje ; 15 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Liczba graczy: 3-8.
Wersja familijna.
Towarzyska gra planszowa, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zdołać zachować powagę. Czy zdołasz nie roześmiać się jako pierwszy? Jak zabrać się do jej przedstawienia? Czy pokażesz wirowanie gestami i mową ciała? A może będziesz musiał zaśpiewać opis tego hasła? Czy Twój czarujący baryton wywoła salwy śmiechu wśród zgadujących? Czy zamaszyste ruchy bioder sprowokują chichot u rywali? Gra "Nie Śmiej się" to aż 440 zakręconych haseł. Pobierz bezpłatną aplikację na swojego smartfona i graj w każdym miejscu w którym jesteś. Powstała ona w celu uatrakcyjnienia przebiegu gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-6.
Czas rozgrywki: 20+ min.
Wiek graczy: 8+.
W pudełku: 6 plansz z kontynentami, 200 kart z flagami, mapa świata, instrukcja
Gracze przyporządkowują flagi państwom. Jeśli nie znają odpowiedzi, to czekają na nich dwie podpowiedzi, jednak po usłyszeniu każdej z nich otrzymają mniej punktów. Drugi element gry polega na przyporządkowaniu państw kontynentom. Końcowe podliczenie ujawnia, kto poradził sobie z tym najlepiej i został zwycięzcą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pingwin na lodzie. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Lucrum, [2018]. - 1 gra (2 młotki, 1 pingwin plastikowy, 4 nóżki, 1 obwódka planszy, tarcza losująca, 38 kawałków lodu) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x26x26 cm. + instrukcja (na opakowaniu).
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 10-20 min.
Przełam lody przy grze, w której pechowy pingwin dosłownie traci grunt pod nogami. Gracze za pomocą specjalnych młotków wzięli się za wykuwanie przerębli w lodowej tafli. Nikt jednak nie chce robić pingwinowi na złość, więc trzeba uważać. Zwycięzcą stanie się ten, kto zostawi nieszczęśnika na lodzie. A ten, kto doprowadzi go do przymusowej kąpieli... będzie mógł żądać rewanżu [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piotruś Pan [Gra] ; Czerwony Kapturek. - Michalów : "Bartek", [2021]. - 2 gry (plansza dwustronna, 4 pionki, 1 kostka) : karton ; 26x41x4 cm + instrukcja.
Wiek: 5+
Liczba graczy: 2-4.
Zestaw dwóch bajecznie kolorowych gier dla najmłodszych zawierający grę opartą na motywach bajki "Czerwony Kapturek" oraz grę na motywach bajki "Piotruś Pan"...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piramida zdrowia : układanka małego bystrzaka [Gra] - Rząska : Bajka, [2021]. - 1 pudełko (36 trójkątów, 6 czworokątów) ; 24x18x5 cm.
Wiek: 5+
Układanka "Piramida zdrowia" to gra, dzięki której Twoja pociecha dowie się, w jaki sposób aktywnie dbać o swoje zdrowie oraz kondycję całego organizmu. Zestaw składa się z 36 trójkątnych kawałków, które po złożeniu tworzą planszę o imponującej wysokości aż 36 cm! Każdy liczy sobie 7 cm (bok) i prezentuje jeden z elementów niezbędnych do zachowania zdrowia i dobrej formy. Dla wygody oraz lepszej prezentacji, piramida został podzielona na kolorowe poziomy - wskazujące najważniejsze obszary, o które powinna zadbać Twoja pociecha....[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podbój Marsa : przygodowa gra planszowa małego bystrzaka [Gra]. - Rząska : Bajka, [2021]. - 1 pudełko (dwustronna plansza, 4 pionki, 1 kostka) ; 19x30x5 cm.
Brak instrukcji.
Wiek: 5+
“Podbój Marsa” to klasyczna gra planszowa, która przeniesie Twoje dziecko w świat kosmicznych przygód. Rozgrywka polega na pokonaniu całej trasy – od Ziemi do tytułowego Marsa. Ale jeśli sądzisz, że to jedyne wyzwanie czekające na Twoją pociechę to grubo się mylisz!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podróż po Polsce : gra pamięciowa [Gra]. - Gdynia : "Zebra", [2021]. - 1 gra (1 plansza, 84 kartoniki) : ilustracje kolorowe ; w pudełku 23x35 cm.
Gra planszowa. Gra pamięciowa przygotowana z myślą o najmłodszych dzieciach. Jej zadaniem jest poznanie najciekawszych miejsc w Polsce, ćwiczenie pamięci wzrokowej oraz spostrzegawczość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prawda czy fałsz? [Gra]. - Warszawa : Dumel, [2019]. - 1 pudełko ; 27x27x7 cm.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Wiek graczy : 8+.
Ilość graczy: 2-5.
Na pudełku : 1000 szalonych pytań.
Wspomaganie koncentracji, rozwijanie wyobraźni, ćwiczenie pamięci.
Zabawka wymaga uzycia baterii 3x "R6" (AA).
W pudełku : Kolorowa pięcioramienna gwiazda z przyciskami.
Gra z ponad 1000 pytań z różnych dziedzin, została skonstruowana tak, aby zarówno dzieci, nastolatkowie jak i osoby dorosłe mogły spędzać razem czas doskonale bawiąc się i ucząc. Niektóre z tych ciekawostek mogą powodować napady śmiechu, więc świetna atmosfera gwarantowana! Zabawka będzie mówiła szalone zdania, a zadaniem graczy jest odgadnięcie czy są one prawdziwe czy fałszywe. Gracz wybiera swój kolor aby odpowiedzieć. Następnie jeżeli według niego zdanie jest prawdziwe, naciska ZIELONY przycisk, jeżeli jest fałszywe naciska CZERWONY. Każdy gracz zaczyna grę z pulą 20 punktów. Jeżeli odpowie prawidłowo zdobywa 1 punkt, jeżeli odpowie źle traci 2 punkty. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa. Niewątpliwym plusem gry jest gimnastyka umysłu gracza, gdyż poszerza on swoją wiedzę i trenuje pamięć. Gra Prawda czy Fałsz wpływa na budowanie i utrzymanie ciepłych relacji rodzinnych i towarzyskich, a także na pogłębianie wiedzy. Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prawo jazdy rowerowe : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2017]. - 1 pudełko (plansza, 2 kostki, 4 pionki, 55 kart z pytaniami, 32 znaki drogowe, 24 żetony (12 zielonych, 12 czerwonych), karty do gry 4 sztuki, klepsydra) : karton, drewno, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x24x6 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra oparta na zabawnej rywalizacji, jest jednocześnie znakomitym pretekstem dla dzieci do wstępnego poznania zasad ruchu drogowego. Każdy z uczestników gry, poruszając się po jej torze, poznaje znaczenie znaków drogowych i zasady prawidłowego postępowania podczas jazdy (ucząc się na własnych błędach). Bogactwo używanych w grze rekwizytów sprawia, że łączy ona w bardzo atrakcyjny dla graczy sposób naukę i zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Psi Patrol : gra 2 w 1 : chińczyk Pop Up + Memo Memory - Warszawa : Spain Master, [2018?] - 1 pudełko zawiera 16 pionków (4 pionki niebieskie, 4 pionki czerwone, 4 pionki żółte oraz 4 pionki zielone), 1 kostkę, 1 planszę, 72 kart 32 x 26,5 x 4,8 cm + instrukcja gry
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Psy
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy: 4+
Liczba graczy: 2-4
Czas na zabawę z bohaterami serialu Psi Patrol! Zestaw dwóch gier - Memo i Pop Up!. Ćwicz swoją pamięć i postaraj się dopasować pasujące do siebie karty grając w karciane Memo. Odwracaj i zakrywaj karty zapamiętając który bohater ukryty jest w którym miejscu. Druga Gra Pop Up zapewni Ci dalszą zabawę z ulubionymi psiakami. Wybierz swój kolor pionków i umieść je w bazie. Aby rzucić kostką naciskaj popper. Kto pierwszy przeprowadzi swoje pionki przez planszę z powrotem do bazy - wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Europie [Gra] : emocjonująca gra : informacje o Europie : dobra zabawa. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2020]. - 1 gra (97 kart pytań, 12 kart liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, 1 kostka, 1 plansza, 80 żetonów, 1 klepsydra, 1 notes, 1 kubek, 1 kulka, 1 katapulta) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Gra planszowa. Gra, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 388 pytań z 97 kart, a do wyboru mają 1164 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. Podczas gry trzeba wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce [Gra]. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2019] - 1 pudełko ; 31x30x8 cm.
W pudełku: 201 kart pytań i odpowiedzi, 6 x3 karty liter, 6 kart z nazwami działów, 6 pionków, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 804 pytania. 2412 odpowiedzi.
Liczba graczy : 2-4.
Wiek 10+
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii zestaw zawiera 388 pytań, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej