Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(23)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(1)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(2)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Gryz Jarosław
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Podraza Andrzej (1964- )
(3)
Ruszel Mariusz
(3)
Kienzler Iwona (1956- )
(2)
Sielecki Tomasz
(2)
Allen David
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Cisek Sabina
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Dolot Anna
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kamińska-Radomska
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kopeć Jacek
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Kuzior Anna
(1)
Lipa Michał
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Pfaff Józef
(1)
Poniatowska Lucyna
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Rówińska Małgorzata
(1)
Sasin Maciej
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Sinek Simon
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Stopczyński Andrzej
(1)
Strojek-Filus Marzena
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szydło Robert
(1)
Taranko Teresa
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Wasilczuk Julita (1965- )
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wiseman Liz
(1)
Witczak Hubert (1948- )
(1)
Więckowski Maciej
(1)
Wiśniewska Sylwia
(1)
Wojtasik-Terech Agnieszka
(1)
Zając Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Dzieci
(17581)
9-13 lat
(13743)
6-8 lat
(12724)
Młodzież
(11105)
14-17 lat
(7219)
Menedżerowie
(26)
0-5 lat
(4857)
Szkoły wyższe
(3563)
Studenci
(3312)
Dorośli
(322)
18+
(249)
Szkoły podstawowe
(125)
Szkoły średnie
(119)
Rodzice
(115)
Szkolnictwo zawodowe
(80)
Szkolnictwo wyższe
(71)
Szkolnictwo średnie
(56)
Nauczyciele
(46)
Szkoły ponadgimnazjalne
(40)
Nauczyciele języka polskiego
(28)
Lekarze
(24)
Inżynierowie
(22)
Logopedzi
(22)
Nauczanie początkowe
(15)
Przedszkola
(15)
Psycholodzy
(15)
Klasa 1.
(14)
Gimnazja
(13)
Kobieta
(13)
Fizjoterapeuci
(12)
Licea
(12)
Pedagodzy
(12)
Prawnicy
(12)
Przedsiębiorcy
(12)
Uczniowie szkół podstawowych
(12)
Terapeuci zajęciowi
(11)
Bibliotekarze
(10)
Klasa 4.
(10)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(10)
B1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Dziewczęta
(9)
Klasa 2.
(9)
Klasa 6.
(9)
Klasa 3.
(8)
Poziom podstawowy
(8)
A2 (poziom biegłości językowej)
(7)
Klasa 5.
(7)
Pracownicy naukowi
(7)
Programiści
(7)
Psychoterapeuci
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(6)
Ekonomiści
(6)
Inżynierowie budownictwa
(6)
Kosmetolodzy
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(6)
Technikum
(6)
A1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Analitycy ekonomiczni
(5)
Pracodawcy
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Uczniowie szkół średnich
(5)
C1 (poziom biegłości językowej)
(4)
Chłopcy
(4)
Dermatolodzy
(4)
Elektrycy
(4)
Informatycy
(4)
Klasa 1
(4)
Klasa 8.
(4)
Kosmetyczki i kosmetycy
(4)
Księgowi
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Poziom zaawansowany
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Szkoły ponadpodstawowe
(4)
Uczniowie
(4)
Chorzy
(3)
Dziecko
(3)
Dziennikarze
(3)
Geolodzy
(3)
Handlowcy
(3)
Klasa 4
(3)
Klasa 7.
(3)
Mechatronicy
(3)
Módzież
(3)
Poziom średniozaawansowany
(3)
Pracownicy banków
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Studenci medycyny
(3)
Terapeuci
(3)
Urzędnicy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
0-5 la
(2)
Adwokaci
(2)
Architekci
(2)
Dietetycy i żywieniowcy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Energetycy
(2)
Ginekolodzy
(2)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Przedsiębiorstwo
(4)
Przywództwo
(4)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Motywacja pracy
(3)
Zarządzanie
(3)
Energetyka
(2)
Innowacje
(2)
Język niemiecki
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Menedżerowie
(2)
Polityka energetyczna
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zatrudnienie
(2)
Badania naukowe
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dress code
(1)
Infobrokerzy
(1)
Jakość usług
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Korespondencja
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
(1)
Negocjacje
(1)
Ocena pracowników
(1)
Perswazja
(1)
Praca
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Private equity
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Psychologia
(1)
Płaca
(1)
Rachunkowość finansowa
(1)
Reakcje eliminacji
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Savoir-vivre
(1)
Start-up
(1)
Styl kierowania
(1)
Venture capital
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Dania
(2)
Niemcy
(2)
Szwajcaria
(2)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Tablice i wzory
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz się menedżerem, mówienie staje się twoją pracą — i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google i w Apple, gdzie pracowała nad kursem szkoleniowym poświęconym sztuce bycia dobrym szefem. W ostatnich latach zyskała sławę dzięki swojemu nowatorskiemu podejściu do skutecznego zarządzania, które znane jest jako Radykalna Szczerość. Radykalna Szczerość to złoty środek między byciem szefem obrzydliwie agresywnym z jednej strony i rujnująco empatycznym z drugiej. W tym podejściu chodzi o takie kierowanie ludźmi, które łączy w odpowiedni sposób pochwały z krytyką, by pomóc ludziom uzyskiwać lepsze wyniki. Świetni szefowie nawiązują silne relacje ze swoimi pracownikami, a Scott udało się zidentyfikować trzy proste zasady ich budowy: - OSOBISTE ZAANGAŻOWANIE - SKUTECZNOŚĆ - ZROZUMIENIE ZNACZENIA Szef wymagający i wyrozumiały to przewodnik dla wszystkich zagubionych lub wyczerpanych pracowników, napisany zarówno dla szefów, jak i dla każdego, kto ma nad sobą szefa [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Anwil (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bestseller New York Times`a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników - warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym managerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś - to nigdy nie jest wyrok - możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej