Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(10)
Autor
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Sapała Marta (1974)
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Taranko Teresa
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Zych Robert
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3959)
Regionalizm
(3749)
Przyjaźń
(3499)
Rodzina
(2882)
Tajemnica
(2544)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Miłość
(2275)
II wojna światowa (1939-1945)
(2050)
Kultura
(1927)
Dzieci
(1685)
Relacje międzyludzkie
(1680)
Polityka
(1582)
Zwierzęta
(1517)
Zabójstwo
(1319)
Śledztwo i dochodzenie
(1295)
Psychologia
(1255)
Nastolatki
(1202)
Magia
(1164)
Rodzeństwo
(1071)
Dziewczęta
(1053)
Prawo
(1011)
Filozofia
(982)
Socjologia
(957)
Małżeństwo
(936)
Teoria
(919)
Relacja romantyczna
(914)
Podróże
(904)
Władcy
(869)
Uczucia
(821)
Życie codzienne
(796)
Literatura
(765)
Język angielski
(759)
Osoby zaginione
(755)
Uczniowie
(746)
Język polski
(739)
Gospodarka
(727)
Wojsko
(727)
Chłopcy
(686)
Historia
(685)
Żydzi
(677)
Sztuka
(671)
Sekrety rodzinne
(669)
Policjanci
(667)
Wsie
(650)
Psy
(639)
Twórczość
(638)
Zakochanie
(626)
Dojrzewanie
(623)
Arystokracja
(585)
Boże Narodzenie
(583)
Przestępczość zorganizowana
(575)
Uprowadzenie
(571)
Dziennikarze
(565)
Samotność
(562)
Tematy i motywy
(553)
Matki i córki
(552)
Podróżnictwo
(546)
Wybory życiowe
(540)
Polacy za granicą
(531)
Ludzie a zwierzęta
(523)
Spisek
(521)
Szlachta
(520)
Krainy i światy fikcyjne
(505)
Zemsta
(502)
Humor
(494)
Władza
(491)
Trudne sytuacje życiowe
(490)
Wakacje
(482)
Seryjni zabójcy
(473)
Mężczyzna
(472)
Imprezy
(468)
Koty
(458)
Polityka wewnętrzna
(456)
Pisarze polscy
(455)
Organizacja
(442)
Zarządzanie
(430)
Etnografia
(425)
Poszukiwania zaginionych
(425)
Zdrada
(415)
Higiena
(412)
Śmierć
(408)
Źródła historyczne
(404)
Postawy
(401)
Wychowanie
(401)
Katolicyzm
(398)
Pisarze
(397)
Przyroda
(393)
Młodzież
(384)
Zdrada małżeńska
(381)
Szkoły
(379)
Prywatni detektywi
(373)
Walka dobra ze złem
(368)
Nauczanie
(366)
Marzenia
(365)
Sieroty
(360)
Przedsiębiorstwo
(355)
Nauczyciele
(353)
Nauka
(352)
Lekarze
(348)
Pomoce dydaktyczne
(347)
Politycy
(342)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Kulinaria
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Poprzednie wydanie pod tytulem: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I, I dodruk. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Druk dwuszpaltowy.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „ Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: • przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych, • wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem, • przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na marne / Marta Sapała. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2019. - 284 [4] strony ; 22 cm
(Reportaż)
Mówi się, że z roku na rok marnujemy coraz więcej żywności, a w śmietnikach lądują kilogramy resztek, które mogłyby stanowić pełnowartościowe pożywienie. Wyrzucamy to, co wydaje nam się niejadalne: sterty ziemniaczanych obierków, dziesiątki suchych kromek chleba, resztki jogurtu zalegające na dnie plastikowych kubeczków, obite jabłka, opakowania z przeterminowanym makaronem, którego nie zdążyliśmy ugotować. Ale czy na pewno marnotrawstwo żywieniowe rośnie w tak szybkim tempie, jak straszą nas media? Marta Sapała postanowiła zbadać ten temat. Rozmawia z ludźmi, którzy żywią się tym, co znajdą w śmietnikach, zagląda do kompostowników i kuchennych szafek swoich rozmówców, szpera w kontenerach przy dyskontach spożywczych, oddaje głos ludziom bez domu i tym, którzy oszczędzanie mają we krwi. Odwiedza miejsca, w których powstaje żywność, i te, w których kończy się jej droga. Zagląda do magazynów w supermarketach i bankach żywności. Ludzkie portrety splata ze statystykami i opiniami ekspertów. Nie boi się również podawać w wątpliwość powtarzanych w mediach obiegowych opinii dotyczących marnotrawstwa. „Na marne” to zbiór reportaży o naszych codziennych nawykach i doskonała lekcja odpowiedzialnej konsumpcji [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie I, - 6. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: - klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), - analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, - perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej