Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(46)
Forma i typ
Książki
(45)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(35)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(2)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(2)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(3)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(4)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(5)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(2)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Bakalarz Dariusz
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Lipa Michał
(2)
McGinnis Alan Loy
(2)
Adamiec Marek
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen David
(1)
Banaszczyk Piotr
(1)
Barber Lionel (1955- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Brinkman Rick
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bugajska Magdalena
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chandler Steve (1944- )
(1)
Clements Phil
(1)
Crom Michael A
(1)
Czarniawska-Joerges Barbara (1948- )
(1)
Dubrin Andrew J
(1)
Dziurdzik Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evans Christina
(1)
Ferguson James (1953- )
(1)
Filipowicz-Chomko Marzena
(1)
Gaspars-Wieloch Helena
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Harari Oren
(1)
Hesselbein Frances
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hołówka Jacek
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jay Ros
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kirschner Rick
(1)
Knight Sue
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Korolewska-Mróz Helena
(1)
Kosińska Ewa
(1)
Kossecki Józef (1936-2015)
(1)
Kołodziejak Zygmunt (1926-2004)
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krames Jeffrey A
(1)
Krzyżanowski Leszek
(1)
Levine Stuart R
(1)
Lorber Robert
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Matuszyńska Aldona
(1)
Matuszyński Witold
(1)
Maxwell John C
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Pawlikowska Małgorzata
(1)
Pawłowska Elżbieta Hanna
(1)
Probst Gilbert
(1)
Raub Steffen
(1)
Richardson Scott (1954- )
(1)
Romhardt Kai
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Russell Alec (1966)
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Santorski Jacek (1951- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Senge Peter M
(1)
Sikora Jan
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawicki Józef (1951- )
(1)
Stettner Morey
(1)
Stone W. Clement (1902-2002)
(1)
Sumisławski Jan
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wachowicz Tomasz
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wanat Maria
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Webber Ross A
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojciechowska Magdalena
(1)
Wojciechowski Władysław
(1)
Wojciechowski Władysław (tłumacz)
(1)
Woźny-Tomczak Marta
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Studenci
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(37)
Psychologia
(32)
Menedżerowie
(7)
Motywacja
(6)
Organizacja
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Przywództwo
(5)
Praca
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Socjologia
(4)
Sukces
(4)
Decyzje
(3)
Kadry
(3)
Osobowość
(3)
Teoria systemów
(3)
Aspiracje
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Mentoring
(2)
Polityka
(2)
Prakseologia
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjotechnika
(2)
Artyści
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Celebryci
(1)
Coaching
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dyrektor
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Intelektualiści
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość życia
(1)
Kariera
(1)
Kierowanie
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Niepewność
(1)
Oganizacje
(1)
Optymalizacja
(1)
Optymizm
(1)
Pisarze
(1)
Politycy
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Pozytywne myślenie
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemysł
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reakcje eliminacji
(1)
Ryzyko
(1)
Samopoznanie
(1)
Samowychowanie
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stosunki międzyludzkie
(1)
Studenci
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Teoria
(1)
Uczucia
(1)
Wiedza
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(21)
Podręcznik
(9)
Wydawnictwa popularne
(6)
Opracowanie
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(17)
Zarządzanie i marketing
(10)
Rozwój osobisty
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autor formułuje 12 zasad motywowania ludzi (np. zauważanie potrzeb innych ludzi, niepowodzenie nie ma oznaczać przegranej, uznanie dla osiągnięć i nagradzanie współpracy) i omawia każdą z nich podając przykłady. Publikacja zarówno dla rodziców, jak i dla osób kierujących pracą innych [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie I, - 6. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: - klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), - analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, - perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
ZAPRASZAMY NA NAJSŁYNNIEJSZE LUNCHE ŚWIATA. „Financial Times” zaprasza na „Lunch z liderami” – gość wybiera restaurację, a wydawca reguluje rachunek. Rozmówcy rozluźniają się przy jedzeniu i butelce wina i pozwalają sobie na otwartość, autentyczność, a nawet niedyskrecję. Z kim spośród wszystkich ludzi na świecie chciałbyś pójść na lunch? • Co tak naprawdę kryje się za prowokacjami Elona Muska na Twitterze? • Na co nie mógł sobie pozwolić Bernard Arnault, właściciel 70 luksusowych marek, od Louis Vuittona i Diora po Hennessy’ego i Dom Pérignon? • Jak Swietłana Aleksijewicz widzi dzisiejszą Rosję? • Dlaczego w Google DeepMind nad sztuczną inteligencją pracują filozofowie? • Czego nauczyła się od inwestorów aktorka Gwyneth Paltrow? W swojej kultowej rubryce „Financial Times” przez prawie 30 lat publikuje wywiady z wielkimi i najważniejszymi, ludźmi sukcesu, liderami, osobami, które kształtują świat i wpływają na bieg historii. Spotkaj się z największymi osobowościami ze świata biznesu, marketingu, finansów, polityki, sztuki i sportu. Sprawdź, czy twoja opinia na ich temat jest słuszna, poznaj ich najskrytsze tajemnice i dowiedz się, na czym polega sekret ich sukcesu. POZNAJ BLIŻEJ LUDZI, KTÓRZY ZMIENIAJĄ BIEG HISTORII. ROZDZIAŁ SPECJALNY! Sprawdź, o czym rozmawiano podczas jedynego w Polsce lunchu z „Financial Times” [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej