Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(175)
Forma i typ
Książki
(146)
Proza
(36)
Gry i zabawki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Komiksy i książki obrazkowe
(9)
Obiekty trójwymiarowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Poezja
(3)
Druki ulotne
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(217)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(65)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(3)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(25)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(18)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(5)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(20)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(53)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(16)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(6)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(14)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(11)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(10)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Górski Wojciech (1971- )
(20)
Wójcik Elżbieta (1973- )
(20)
Kleniewska-Kowaliszyn Krystyna (1928-1995)
(7)
Jeleńska Emilia
(6)
Żukowski Jarosław (ilustrator)
(6)
Jeleński Szczepan
(5)
Rusiecki A.M
(5)
Krajewski Juliusz
(4)
Jackson Ian
(3)
Markowski Andrzej
(3)
Rostron Margaret
(3)
Rutowska Monika
(3)
Skrzypek Eugeniusz
(3)
Wernerowa Jadwiga (1898-1980)
(3)
Chałubiński Mirosław
(2)
Chudzik Przemysław
(2)
Drapella Zofia
(2)
Ekiert Janusz (1931- )
(2)
Giżycki Jerzy
(2)
Gorazdowski Marcin Jan
(2)
Griffin Andy
(2)
Hesse Hermann (1877-1962)
(2)
Jeżyński Stanisław
(2)
Jurowska-Wernerowa Marta
(2)
Kamigaki Hiro (1966- )
(2)
Klima Franciszek Leszek
(2)
Knott Matt
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Latoś Henryk
(2)
Maruyama Chihiro
(2)
Mazur Alicja
(2)
Mazur Dawid
(2)
Miłuński Filip
(2)
Needham Kate
(2)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(2)
Pijanowski Lech
(2)
Południak Marcin
(2)
Płochocki Zbigniew (1934- )
(2)
Rostron John
(2)
Siedlecka Irena
(2)
Sperling Anna
(2)
Tokarski Zbigniew
(2)
Trybusiewicz Janusz
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Andrew Ian
(1)
Aniel Isabel
(1)
Babińska Magdalena
(1)
Barbo Maria S
(1)
Bartol Wiktor
(1)
Baszczak Janusz
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Bieniarzówna Janina (1916-1997)
(1)
Bingham Jane
(1)
Blake Beccy
(1)
Bocheński Franciszek
(1)
Boradyń-Bańkowska Anna
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouvier Fabrice
(1)
Bragdon Allen D
(1)
Brzozowska Teresa
(1)
Brück Jürgen (1965- )
(1)
Bux Alexander (1970- )
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Chien Chow Chine Aurélie
(1)
Chien Chow Chine Aurélie. Uczucia Gucia
(1)
Cichoń Wojciech
(1)
Csörgö Aniko
(1)
Czarnecki Tadeusz
(1)
Czernik Renata
(1)
Dahl Kristin (1940- )
(1)
Dixon Andy (1967- )
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Dostatni Bronisław (1926-2001)
(1)
Dow Mike
(1)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dziechcińska Hanna (1924- )
(1)
Dąbrowiecka Hanna
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Figlewska Joanna
(1)
Frejlak Sylwester
(1)
Frey Romuald (1926-1989)
(1)
Füzesi Zsuzsa
(1)
Gamon David
(1)
Gardner Martin
(1)
Gawlikowski Stanisław
(1)
Gawron Patryk
(1)
Gawryś Iwona
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gernhäuser Susanne (1966- )
(1)
Glover David (1953- )
(1)
Glover David (1953- ). Matematyczne Śledztwo
(1)
Golden Emily
(1)
Gołębiowski Marek
(1)
Groebner Dominic
(1)
Górny Alfred
(1)
Gębarski Kazimierz
(1)
Haka Filip (1974- )
(1)
Hancock David (1936- )
(1)
Harris Nick (1958- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(67)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(20)
1970 - 1979
(26)
1960 - 1969
(11)
1950 - 1959
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(71)
1901-2000
(7)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(175)
Język
polski
(175)
Odbiorca
Dzieci
(69)
0-5 lat
(39)
6-8 lat
(39)
9-13 lat
(30)
Młodzież
(20)
14-17 lat
(7)
Dorośli
(3)
18+
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(26)
Literatura angielska
(5)
Literatura niemiecka
(4)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura czeska
(1)
Literatura japońska
(1)
Temat
Trening umysłu
(174)
Samochodzik Franek (postać fikcyjna)
(20)
Pojazdy
(14)
Matematyka
(12)
Gry edukacyjne
(7)
Gry w karty
(6)
Wyścigi samochodowe
(5)
Historia
(4)
Muzyka
(4)
Szachy
(4)
Język polski
(3)
Medytacja
(3)
Mózg
(3)
Olimpiada
(3)
Piraci
(3)
Plansze do gry
(3)
Sport
(3)
Statki
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Zagadki
(3)
Zamki i pałace
(3)
Astronomia
(2)
Botanika
(2)
Bunt
(2)
Chemia
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Detektyw Pierre (postać fikcyjna)
(2)
Dojrzewanie
(2)
Fotografia
(2)
Geografia
(2)
Gry planszowe
(2)
Intelektualiści
(2)
Ja (psychologia)
(2)
Książka
(2)
Labirynt
(2)
Literatura
(2)
Miasta
(2)
Morze
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Roboty ręczne
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Rycerze
(2)
Samowychowanie
(2)
Sens życia
(2)
Socjologia
(2)
Strach
(2)
Szyfry
(2)
Technika
(2)
Techniki relaksacyjne
(2)
Uczucia
(2)
Umysł
(2)
Wolność
(2)
Zabawy
(2)
Zdrowie psychiczne
(2)
Zoologia
(2)
Zwierzęta morskie
(2)
Arabowie
(1)
Arabskie, kraje
(1)
Archeologia
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Barwy
(1)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(1)
Centrum Kultury "Browar B" (Włocławek)
(1)
Chełmińska, Ziemia
(1)
Czytanie sylabowe
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dedukcja
(1)
Dinozaury
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Duchowość buddyjska
(1)
Dzieci
(1)
Emeryci i renciści
(1)
Emily Sands (postać fikcyjna)
(1)
Filia nr 6 (Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza ; Włocławek)
(1)
Flagi państwowe
(1)
Folklor
(1)
Frazeologia
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Halloween
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Imprezy
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Jaskinie
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Język angielski
(1)
Kobieta
(1)
Kradzież
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książki
(1)
Kultura
(1)
Liczby
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Lotnictwo
(1)
Lęk
(1)
Maszyny
(1)
Medycyna
(1)
Minecraft
(1)
Mitologia egipska
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1-100
(2)
101-200
(2)
1801-1900
(2)
201-300
(2)
301-400
(2)
401-500
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Egipt
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(167)
Wydawnictwa popularne
(40)
Książki dla małych dzieci
(36)
Książka obrazkowa
(26)
Gry planszowe
(13)
Opowiadania i nowele
(13)
Poradnik
(11)
Wydawnictwa dla dzieci
(10)
Powieść
(9)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Gry i zabawy
(7)
Plansze do gry
(7)
Powieść obyczajowa
(6)
Bajki i baśnie
(5)
Książka do wypełniania
(5)
Publikacje dla dzieci
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Wiersze
(3)
Antologia
(2)
Broszura
(2)
Druki ulotne
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Kryminał
(2)
Książka-zabawka
(2)
Opracowanie
(2)
Przysłowia
(2)
Aforyzmy
(1)
Anegdoty
(1)
Cytaty
(1)
Encyklopedia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Literatura
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Plakat
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Rymowanki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(25)
Edukacja i pedagogika
(9)
Psychologia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
175 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdzie jest Elmer? : wyszukiwanka / David McKee ; [tłumaczenie Beata Horosiewicz]. - Poznań : Papilon - Publicat, copyright 2019. - 22 strony : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Pomóż Elmerowi w kolorowej wyszukiwance! - książka kartonowa. Każda karta tej książki jest pełna szczegółów do wyszukiwania, zadań do wykonania, detali do odkrycia. Ilustracje przedstawiają Elmera, jego przyjaciół, najróżniejsze zwierzęta i ich kolorowy świat. Mali czytelnicy mogą tu szukać szczegółów bez końca, wracając do nich i odnajdując kolejne ukryte elementy. Taka zabawa doskonale rozwija spostrzegawczość i umiejętność skupienia, pomaga w nauce liczenia oraz w poznawaniu nowych wyrazów. W 2019 roku Elmer – ulubieniec dzieci na całym świecie – obchodzi 30. urodziny. Elmer to słoń, do którego wszyscy przychodzą po radę. Zawsze podejmuje inicjatywę i potrafi zmotywować innych do działania. Jest dowcipny, cierpliwy, ma naturę badacza. Jego życiowe motto to: "sprawdźmy", "poszukajmy", "dowiedzmy się". Umiejętności społeczne, pozycja w grupie i poczucie humoru – za to między innymi dzieci na całym świecie kochają Elmera. Książki o Elmerze zostały wysoko ocenione przez nauczycieli i bibliotekarzy biorących udział w seminariach promujących czytelnictwo jako cenna i pomocna seria wspierająca dobre emocje. Przetłumaczone na kilkadziesiąt języków, rozeszły się dotąd w niemal ośmiomilionowym nakładzie na całym świecie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas rozgrywki 20 min.
Dla 2 graczy.
Zawiera : Notatnik na punkty ; 36 kart dzieła ; 18 kart krytyków ; instrukcję.
Dla osób 8+.
Gra karciana. Gracze wcielają się w koneserów sztuki i tworzą kolekcje dzieł z okresu dwudziestolecia międzywojennego. Karty krytyków podpowiadają, jaka kombinacja literatury, poezji, malarstwa i muzyki przyniesie największą chwałę kolekcjonerowi. Gracz, którego kolekcja będzie warta najwięcej punktów zwycięży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas rozgrywki 20 min.
Dla 2 graczy.
Zawiera : 2 drewniane stojaki do kart, 49 kart słów staropolskich (po 7 w siedmiu kategoriach) zwanych dalej kartami słów, 6 krt zadań zwanych także zadaniami, 14 spinaczy (po 2 w siedmiu kolorach) do oznaczania kart słów, instrukcja. ; instrukcję.
Dla osób 8+.
Dofinansowano z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Gra karciana. Wcielcie się w rolę spiskowców, którzy chcą pamiętać o języku staropolskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytaj z Lwem)
Pasjonujące opowieści dla wprawnych czytelników.
Nareszcie Wigilia! Martę gryzie ciekawość. Co też może być w tych wszystkich kolorowych paczkach? Również Tomek czeka z utęsknieniem na własny gwiazdkowy cud. A Marcin marzy tylko o czworonożnym towarzyszu zabaw. Wcale nie wygląda na to, żeby każde życzenie miało się spełnić. Ale przezieć w Boże Narodzenie zdarzają się cuda - dla dużych i małych, a czasem również dla prawdziwych aniołów...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op.p.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zabawy edukacyjne na cały rok. - Warszawa : "Papilon", 2006. - 224 strony : ilustracje ; 30 cm.
Na okładce: Ponad 500 łamigłówek, kolorowanek, krzyżówek, ćwiczeń arytmetycznych : od 5 lat.
Oprac. wersji polskiej "Ars Nova".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Roar! : łap potwora / Hubert Spala ; ilustracje i opracowanie graficzne Tomek Larek, Anna Mrówkówna, Hubert Spala. - Gdynia : Trefl, [2016]. - 1 pudełko (1 dwustronna plansza; 3 piony naukowców; 3 karty naukowców; 3 karty potworów; 3 plansze namierzania, 12 żetonów namierzania (po 4 w 3 kolorach); pion czasu; instrukcja) ; 26x26 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 min.
Roar! Łap potwora jest planszową grą hybrydową, do której konieczne jest użycie urządzenia mobilnego pod postacią telefonu komórkowego lub tabletu. Wymagania sprzętowe: minimalne dla systemu iOS: iPhone 4S lub nowszy albo iPad trzeciej generacji lub nowszy, (wymagania rekomendowane iOS: iPhone 6 lub iPad Air), minimalne Androida: co najmniej 1 GB pamięci, dwurdzeniowy procesor 1 GHz lub więcej (wymagania rekomendowane 2GB pamięci, czterordzeniowy procesor 1,2 GHz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 p.2/3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Mały Odkrywca idzie do szkoły)
W pudełku: 47 kart z nazwą kraju, stolicą, powierzchnią, językiem urzędowym, 8 kart specjalnych, mapa Europy, żetony graczy do zbierania, instrukcja z propozycjami rozgrywek i spisem flag.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry 20-30 min.
"Europa" to gra, w której sprawdzisz swoją wiedzę na temat naszego kontynentu. Dzięki niej poznasz flagi, stolice i języki państw europejskich, a także najważniejsze budowle. Jest to gra o walorach edukacyjnych z pięcioma emocjonującymi wariantami doskonałe połączenie zabawy i nauki. Europa świetnie sprawdzi się w domu, w szkole i w podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku : 1 plansza wraz z elementami przestrzennymi, 4 koszyczki, 21 grzybków jadalnych, 5 czerwonych muchomorów, 1 kostka do gry, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry 20-30 min.
Wybierzcie się na spacer z Treflikami i weźcie udział w leśnej przygodzie. Przemierzcie krętą trasę, góry i pagórki w poszukiwaniu pysznych grzybów. Weźcie ze sobą koszyczek i wypełnijcie go po brzegi. Wygra ten kto zbierze ich najwięcej. Uważajcie na różnego rodzaju przeszkody, które możecie napotkać na trasie swojej wędrówki przez las. Treflikowe Grzybobranie to odsłona kultowej gry dla dzieci, tym razem wzbogacona o motyw z serialu pt. "Rodzina Treflików". Jej dużym atutem jest przestrzenna plansza z polami zadań oraz piękną, kolorową grafiką przedstawiającą Treflika i jego rodzinę. W zależności od wybranego wariantu, gra umożliwia zabawę zarówno młodszym jak i nieco starszym dzieciom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Mały Odkrywca)
W pudełku : 16 puzzlowych obrazków z podpisem złożonym z liter, karta zagadek, instrukcja.
Gra dla 1-4 osób.
Czas gry 10-25 min.
Tworzymy słowa" to układanka edukacyjna dla dzieci, która w przyjazny sposób wprowadza dziecko w świat liter i słów. Dziecko rozwija dzięki niej umiejętności werbalne - poszerza i utrwala zasób słownictwa, ćwiczy łączenie obrazu graficznego wyrazu z desygnatem (podpisu z ilustracją), trenuje umiejętność skupienia uwagi i logicznego myślenia. Gra jest doskonałym wstępem do nauki czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królik w ogrodzie : kto sprytniejszy [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (1 plansza, 60 kartoników z dogami ruchu zawodników, 8 kartoników blokad, 7 kartoników marchwi, 7 kartoników dyni, 2 pionki, 2 woreczki, instrukcja) ; 25x25x6 cm.
W pudełku: 25 kart do gry "Piotuś, 28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, 70 tabliczek gry "Pamięć", 60 puzli.
Wiek 6+
Dla 2 graczy.
Szybka, zabawna gra dla dwóch osób. Pewien bardzo roztargniony Ogrodnik posadził w ogródku marchewkę i dynię. Marchew rośnie między dynią i nie wiadomo, gdzie są grządki. Ogrodnik wie, że do jego ogródka zakradł się Królik i pod grządkami kopie tunel. Chce jak najszybciej zebrać dynię na sprzedaż a potem złapać szkodnika. Królik chce się najeść marchewki, zanim złapie go Ogrodnik. Ogrodnik buduje ścieżkę do dyni, a Królik kopie tunel do marchewek. Jeśli się spotkają, będą sobie płatać figle, blokując możliwości ruchu. Kto z nich szybciej zbierze dynię lub marchewkę za 10 punktów, ten wygrywa....[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej