Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(15)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(9)
Autor
Zwara Wioletta
(3)
Rybak Małgorzata
(2)
Stolarczyk Piotr
(2)
Balcerowicz-Szkutnik Maria (1953- )
(1)
Buszko Michał (1976- )
(1)
Chudoba Wojciech
(1)
Cisek Sabina
(1)
Gawrycka Małgorzata
(1)
Gostomczyk Waldemar
(1)
Huńka Teresa
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Kacprowicz Piotr
(1)
Krupa Dorota (1976- )
(1)
Lis Stanisław (1940- )
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maciaszczyk Paweł
(1)
Majewska Mirosława
(1)
Michałek Jan Jakub
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Przybyszewski Roman (1945- )
(1)
Przytuła Sylwia (ekonomia)
(1)
Sadłakowski Dominik
(1)
Siwiński Włodzimierz
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Sojak Radosław (1975- )
(1)
Szewczyk-Jarocka Mariola
(1)
Szymaniak Marek (1988- )
(1)
Wasilczuk Julita (1965- )
(1)
Wiśniewski Zenon
(1)
Zaremba Maciej (1951- )
(1)
Zienkowski Leszek (1923-2009)
(1)
Zwiech Patrycja
(1)
Zybertowicz Andrzej (1954- )
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Infobrokerzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Rynek pracy
(19)
Regionalizm
(10)
Gospodarka
(3)
Ludność
(3)
Oświata
(3)
Socjologia
(3)
Statystyka
(3)
Szkolnictwo
(3)
Zatrudnienie
(3)
Bezrobocie
(2)
Polityka
(2)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bezrobotni
(1)
Biomasa
(1)
Ekorozwój
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Infobrokerzy
(1)
Integracja europejska
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Krytyka naukowa
(1)
Marketing
(1)
Migracje
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Polityka społeczna
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Praca
(1)
Praca nierejestrowana
(1)
Prawo bankowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Prekariat
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Siła robocza
(1)
Szwecja
(1)
Teoria
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyzysk
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie cudzoziemców
(1)
Zatrudnienie nielegalne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-2000
(6)
1945-1989
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Województwo kujawsko-pomorskie (1999- )
(6)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(3)
Europa
(2)
Kraje rozwinięte
(1)
Podkarpackie, województwo
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Reg. VII (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Reg. VII (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ze względu na dynamiczne zmiany zachodzące na globalnym rynku pracy, zarządzanie różnorodnością staje się coraz bardziej popularnym tematem w naukach o zarządzaniu. Tytułowa różnorodność odnosi się do trzech rodzajów tożsamości: pierwotnej (rasa, wiek, płeć, narodowość), wtórnej (wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, religia) oraz organizacyjnej (stanowisko, hierarchia, poziom decyzyjności styl pracy i zarządzania). Tak rozumiana różnorodność staje się przedmiotem namysłu nauk społecznych, prawnych i ekonomicznych. W naukach o zarządzaniu chodzi przede wszystkim o wypracowanie nowego modelu zarządzania zasobami ludzkimi. Książka pod redakcją dr Sylwii Przytuły traktuje zagadnienie bardzo praktycznie. Poszczególni autorzy wychodzą od swoich badań dotyczących rożnych segmentów różnorodności i przechodzą do komentarzy i opinii dających się zastosować w praktyce [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Reg. VII (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Reg. VII (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Reg. VII (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 061.1(4-67) UE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Reg. I (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Reg. I (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Reg. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I, I dodruk. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Druk dwuszpaltowy.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „ Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie i podmioty gospodarcze, szczegółowo opisują teoretyczne i praktyczne zagadnienia brokeringu informacji w Polsce, do których należą m.in.: - funkcje i specyfika zawodu brokera informacji, wymagane kompetencje, umiejętności i tryb kształcenia infobrokerów, rozpoczynanie działalności, - kodeksy etyczne funkcjonujące w środowiskach profesjonalistów informacji oraz przepisy prawne i ich interpretacja, - współpraca infobrokera z klientem, identyfikacja jego potrzeb i spełnianie oczekiwań, potencjalne źródła konfliktu oraz mediacje, - infobrokerstwo systemowe: przekazywanie treści, znaczenie wiedzy i zarządzania nią w organizacji, związek między poziomem kultury infobrokerskiej a merytoryczną decyzyjnością organizacji, kwantyfikowanie wiedzy, optymalizacja procesów informacyjnych i komunikacyjnych, - audyt zarządzania wiedzą, - różne aspekty informacji i ich znaczenie w działalności infobrokerskiej: jakość, architektura i zasady projektowania informacji, typy źródeł informacji, rodzaje i cechy opracowań infobrokerskich, - metody pracy infobrokera – strategie pozyskiwania informacji, zjawisko głębokiego Internetu i sposoby docierania do jego zasobów, bieżące monitorowanie informacji, darmowe narzędzia i podstawowe metody wykorzystywane do gromadzenia informacji z ogólnodostępnych źródeł internetowych...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001 Anwil (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej