Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(446)
Forma i typ
Książki
(322)
Gry i zabawki
(110)
Proza
(92)
Publikacje dydaktyczne
(36)
Komiksy i książki obrazkowe
(30)
Obiekty trójwymiarowe
(21)
Druki ulotne
(17)
Publikacje popularnonaukowe
(15)
Poradniki i przewodniki
(13)
Poezja
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje promocyjne
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(485)
wypożyczone
(66)
tylko na miejscu
(18)
nieokreślona
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(105)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(19)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(80)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(24)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(23)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(38)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(157)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(28)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(15)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(21)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(23)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(46)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Górski Wojciech (1971- )
(27)
Wójcik Elżbieta (1973- )
(20)
Denton Terry (1950- )
(11)
Griffiths Andy (1961- )
(11)
Mazan Maciejka
(11)
Żukowski Jarosław (ilustrator)
(8)
Kleniewska-Kowaliszyn Krystyna (1928-1995)
(7)
Jeleńska Emilia
(6)
Knizia Reiner
(6)
Flemming Irene (1935-1997)
(5)
Górska Karolina
(5)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(5)
Jeleński Szczepan
(5)
Rusiecki A.M
(5)
Żabicka Monika
(5)
Gellersen Ruth
(4)
Górska Karolina. Hulajnoga Zuzia
(4)
Jałowiec Magdalena
(4)
Jedoń Rafał
(4)
Kleczewska-Międzik Agata
(4)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Krajewski Juliusz
(4)
Kroszczyński Stanisław
(4)
Velte Uli (1959- )
(4)
Wajs Joanna (1979- )
(4)
Ceulemans Églantine (1989- )
(3)
Fisher Isla (1976- )
(3)
Fisher Isla (1976- ). Niania Mania
(3)
Fritz Jürgen (1944- )
(3)
Jackson Ian
(3)
Kamigaki Hiro (1966- )
(3)
Markowski Andrzej
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Rostron Margaret
(3)
Rovira Francesc (1958- )
(3)
Rutowska Monika
(3)
Skrzypek Eugeniusz
(3)
Tchórzewska Karolina
(3)
Wernerowa Jadwiga (1898-1980)
(3)
Barańczak Stanisław (1946-2014)
(2)
Baum Heike
(2)
Beaumont Émilie (1948- )
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bondarowicz Marian
(2)
Borowiecki Stanisław
(2)
Chałubiński Mirosław
(2)
Chudzik Przemysław
(2)
Cieślikowski Jerzy
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Czubak Marzena
(2)
Dahl Kristin (1940- )
(2)
Dr Seuss (1904-1991)
(2)
Dr Seuss (1904-1991). Kot Prot
(2)
Drapella Zofia
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Ekiert Janusz (1931- )
(2)
Ellison Sheila
(2)
Escandell Victor (1971- )
(2)
Felistak Aleksander
(2)
Figlewska Joanna
(2)
Gallo Ana
(2)
Gawryluk Barbara (1957- )
(2)
Giacone Elio
(2)
Giżycki Jerzy
(2)
Gorazdowski Marcin Jan
(2)
Griesbeck Josef (1940- )
(2)
Griffin Andy
(2)
Głowińska Anita
(2)
Głowińska Anita. Kicia Kocia
(2)
Hamerliński-Dzierożyński Andrzej (1929-1992)
(2)
Handford Martin (1956- )
(2)
Hodges Di
(2)
Horosiewicz Anna
(2)
Horst Jørn Lier (1970- )
(2)
Horst Jørn Lier (1970- ). Biuro Detektywistyczne Nr 2
(2)
Innes Andrews
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Jeżyński Stanisław
(2)
Jurowska-Wernerowa Marta
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kalinowski Adam
(2)
Kamińska Irena (kultura)
(2)
Klima Franciszek Leszek
(2)
Klimowa Maria
(2)
Knott Matt
(2)
Kocowska Barbara (1955- )
(2)
Korobkiewicz Magdalena
(2)
Larek Tomek
(2)
Latoś Henryk
(2)
Mazur Alicja
(2)
Mazur Dawid
(2)
Melling David
(2)
Miłuński Filip
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Needham Kate
(2)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(2)
Pijanowski Lech
(2)
Piątek Artur (ilustrator)
(2)
Podgórska Barbara (1951- )
(2)
Podgórski Adam (1951- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(80)
2010 - 2019
(195)
2000 - 2009
(64)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(29)
1970 - 1979
(32)
1960 - 1969
(15)
1950 - 1959
(3)
1940 - 1949
(1)
1900 - 1909
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(218)
1901-2000
(19)
1989-2000
(10)
1945-1989
(7)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(445)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Język
polski
(446)
Odbiorca
Dzieci
(222)
6-8 lat
(148)
0-5 lat
(107)
9-13 lat
(106)
Młodzież
(75)
14-17 lat
(31)
Dorośli
(29)
Rodzice
(8)
18+
(3)
Nauczyciele
(3)
Bibliotekarze
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
9-17 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Edukatorzy
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(54)
Literatura angielska
(17)
Literatura australijska
(15)
Literatura amerykańska
(9)
Literatura niemiecka
(7)
Literatura francuska
(5)
Literatura hiszpańska
(4)
Literatura norweska
(3)
Literatura szwedzka
(3)
Literatura fińska
(2)
Literatura japońska
(2)
Literatura czeska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura włoska
(1)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(166)
Gry i zabawy
(42)
Gry i zabawy dziecięce
(34)
Gry i zabawy ruchowe
(25)
Samochodzik Franek (postać fikcyjna)
(21)
Dzieci
(20)
Przyjaźń
(19)
Zwierzęta
(18)
Matematyka
(16)
Gry w karty
(14)
Pojazdy
(14)
Chłopcy
(13)
Imprezy
(12)
Drzewa
(11)
Gry edukacyjne
(9)
Zabawa
(9)
Psychologia
(8)
Zagadki
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Tajemnica
(6)
Etnografia
(5)
Hulajnoga
(5)
Konkursy i festiwale
(5)
Kultura
(5)
Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza (Włocławek)
(5)
Muzyka
(5)
Prywatni detektywi
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Wyścigi samochodowe
(5)
Żarty
(5)
Eksperymenty
(4)
Historia
(4)
Nauka liczenia
(4)
Nauki przyrodnicze
(4)
Psy
(4)
Roboty ręczne
(4)
Rodzina
(4)
Sport
(4)
Szachy
(4)
Techniki relaksacyjne
(4)
Urząd Miasta (Włocławek)
(4)
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Astronomia
(3)
Biblioteki publiczne
(3)
Centrum Kultury "Browar B" (Włocławek)
(3)
Dzieci w wieku przedszkolnym
(3)
Folklor
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Język angielski
(3)
Język polski
(3)
Koty
(3)
Labirynt
(3)
Literatura dziecięca
(3)
Nauka czytania
(3)
Niania Mania (postać fikcyjna)
(3)
Olimpiada
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Piraci
(3)
Plansze do gry
(3)
Pory roku
(3)
Potwory
(3)
Przyroda
(3)
Socjologia
(3)
Statki
(3)
Strach
(3)
Wychowanie pozaszkolne
(3)
Zabawy
(3)
Zamki i pałace
(3)
Botanika
(2)
Bulwar Sztuki
(2)
Chemia
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Detektyw Pierre (postać fikcyjna)
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Dzieci autystyczne
(2)
Filia nr 6 (Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza ; Włocławek)
(2)
Fotografia
(2)
Geografia
(2)
Gimnastyka
(2)
Gra słów
(2)
Gry hazardowe
(2)
Gry i zabawy terenowe
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry planszowe
(2)
Gry w piłkę
(2)
Humor
(2)
Imprezy kulturalne
(2)
Integracja sensoryczna
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(2)
Kot Prot (postać fikcyjna)
(2)
Kreatywność
(2)
Książka
(2)
Las
(2)
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(2)
Lato
(2)
Liczby
(2)
Literatura
(2)
Temat: dzieło
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
2001-
(27)
1901-2000
(7)
1801-1900
(5)
1401-1500
(3)
1501-1600
(3)
1601-1700
(3)
1701-1800
(3)
1-100
(2)
101-200
(2)
1918-1939
(2)
201-300
(2)
301-400
(2)
401-500
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(16)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
Valleby (Szwecja ; miasto fikcyjne)
(2)
Afryka
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Białowieża (woj. podlaskie, pow. hajnowski, gm. Białowieża)
(1)
Czarnia (woj. mazowieckie, pow. ostrołęcki, gm. Czarnia)
(1)
Egipt
(1)
Krobia (woj. wielkopolskie, pow. gostyński, gm. Krobia)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Prażmów (woj. mazowieckie, pow. piaseczyński, gm. Prażmów)
(1)
San Diego (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Słupsk (woj. pomorskie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(280)
Gry planszowe
(73)
Książki dla małych dzieci
(68)
Gry i zabawy
(57)
Wydawnictwa popularne
(51)
Opowiadania i nowele
(46)
Poradnik
(41)
Książka obrazkowa
(40)
Powieść
(24)
Plansze do gry
(22)
Druki ulotne
(16)
Wydawnictwa dla dzieci
(15)
Gry i zabawy dziecięce
(14)
Zagadki
(13)
Gry edukacyjne
(12)
Publikacje dla dzieci
(12)
Powieść obyczajowa
(10)
Wiersze
(10)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Książka do wypełniania
(8)
Publikacja bogato ilustrowana
(8)
Podręcznik
(7)
Bajki i baśnie
(6)
Gry strategiczne
(6)
Gry w karty
(6)
Literatura popularnonaukowa dla dzieci
(5)
Opracowanie
(5)
Broszura
(4)
Książka-zabawka
(4)
Plakat
(4)
Powieść przygodowa
(4)
Antologia
(3)
Horror
(3)
Literatura dla dzieci
(3)
Rymowanki
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Karty do gry
(2)
Kryminał
(2)
Książki do kolorowania
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Opowiadania i nowele przygodowe
(2)
Przysłowia
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Aforyzmy
(1)
Anegdoty
(1)
Biblia dla dzieci
(1)
Biografia
(1)
Cytaty
(1)
Encyklopedia
(1)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy zimowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Komiks
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Książki z naklejkami
(1)
Literatura
(1)
Mapy
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Wycinanki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Śpiewniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(91)
Edukacja i pedagogika
(31)
Psychologia
(5)
Historia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Matematyka
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Biologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
446 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy [Gra] / autor gry Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 gra (20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 2 żetony łowców doskonałych, 3 części potwora Zębogona, szafa) : karton, kolor, plastik; w pudełku 3,5x29x29cm + instrukcja.
Liczba graczy: 1-6
Potwory do szafy to gra kooperacyjna. Termin ten oznacza, że gracze - zamiast ze sobą rywalizować - muszą połączyć swoje siły, aby pokonać potwory. Gracze, wspólnie, albo wygrają, albo przegrają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : atak na Londyn [Gra] / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
GRA PLANSZOWA. Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was - najlepszych detektywów Scotland Yardu - do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi. Nad Londynem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno. Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen : [gra planszowa] / redakcja Michał Szewczyk; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2018. - 1 gra (54 karty, 1 notes, 1 ołówek) ; w pudełku 4x19x13 cm ; + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 18 cm).
Czas gry 20 minut; Liczba graczy 2-5.
Gracze udają się w podróż do świata ze snów, gdzie czekają na nich niezwykłe krainy. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: Zawiera: 110 kart ; 1 planszę ; 1 instrukcję ; 2 pomoce gracza ; 1 miseczkę ; 39 żetonów punktów zwycięstwa ; 47 plastikowych pionków.
W grze Koncept komunikacja wkroczyła w inny wymiar - nie musisz już nic mówić, aby się porozumieć! Zestawiając ze sobą uniwersalne symbole jesteś teraz w stanie przekazać setki nazw przedmiotów, tytułów i nazwisk postaci!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przeprowadzka / autor gry Michał Szewczyk. - Gdynia : Trefl, [2021]. - 1 gra (samochód, szafa, łóżko, piekarnik, lampa, 4 krzesłą, 4 drabiny, 4 garnuszki, 6 kołysek, figurka Małego Wujcia, 3 żetony, kostka) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja ([2] strony ; 25 cm).
(Rodzina Treflików)
Czas gry: 10-20 min.
Liczba graczy: 1-4.
Na opakowaniu: Gra z serii Mistakos.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Booby Trap : gra pułapka. - Góraszka : PRO-eximp, [Brak roku]. - 1 gra (1 plansza, 21 dużych pionków, 20 średnich pionków, 21 małych pionków, 6 kart do gry, 2 wymienne gumki) : pudełko 26x38x7 cm + instrukcja (na opakowaniu).
Gra dla 2-6 graczy.
Wiek graczy: 5+.
Klasyczna gra zręcznościowa dla całej rodziny...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury : gra planszowa. - Gdynia : Trefl, [Brak roku]. - 1 gra (plansza, 100 kart z poleceniami, 4 pionki, kostka do gry, blok do rysowania) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x29x19 cm + instrukcja (1 s. ; 21 cm).
Gra dla dwóch drużyn po 2-4 osobym ; czas gry: 20-50 min.
Wiek graczy: 10+.
Znana i lubiana gra w odgadywanie haseł. Tym razem gracze poruszają się pionkami po planszy, na której oprócz poleceń "pokaż' i "narysuj" czeka mnóstwo niespodzianek i pułapek. Wygrywa ten, kto najlepiej potrafi pokazać i narysować przygotowane hasła i zwroty - dzięki temu pierwszy dotrze do mety...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memo : [Pieski]. - Amsterdam : [Brak wydawcy], 2018. - 1 gra (48 elementów) : karton, kolor ; w pudełku 18x16x3 cm.
(Paw Patrol)
Liczba graczy 2-6.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nie mów tak, nie mów nie [Gra]. - Broechem : Megableu, copyright 2017. - 1 pudełko ; 33x26x6 cm.
W pudełku: 1 plansza do gry, 6 pionków, 1 dzwonek, 55 kart dla dzieci, 55 kart dla dorosłych, instrukcja.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 20 min.
Fantastyczna gra dla dzieci i dorosłych, w której każdy musi popisać się wyobraźnią! Na grę składa się aż 900 pytań przygotowanych tak, bys mógł zwieść całą rodzinę! Pytania zostały podzielone na dwa poziomy zaawansowania: dla dzieci i dorosłych, i obejmują zagadnienia m.in. z historii, geografii, muzyki, sportu czy telewizji [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz prawda czy fałsz : gra edukacyjna [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [miejsce wydania nieznane]. - Pudełko zawiera: planszę ; 206 kart stwierdzeń ; 12 kart prawda/fałsz ; 2 karty "kategoria" ; 6 pionków ; kostkę ; instrukcję.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Wiek graczy : 12+.
Ilość graczy: 2-6.
Na pudełku 824 pytania i odpowiedzi.
Dobrą zabawę, wiele emocji i mnóstwo ciekawych informacji - wszystko to znajdą uczestnicy gry "Prawda czy Fałsz". Zwycięstwo w tej grze zależy głównie od tego, czy gracz prawidłowo określi przeczytaną wcześniej z karty informację jako prawdziwą lub fałszywą. Czytane podczas gry stwierdzenia dotyczą czterech dziedzin: historii, techniki, przyrody i geografii. Szansę na wygraną w rozgrywce wykorzysta jeden z graczy, ale każdy z jej uczestników pozna wiele interesujących informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Remik liczbowy. - Chwaszczyno : Aleksander, [brak daty]. - 1 pudełko ; 29,5x30,5x7,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Zawartość pudełka: 136 kostek z numerami, 4 kostki „Joker”, 4 kostki zapasowe, 12 półeczek, 1 worek, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Brak: 10 sztuk kostek z numerami i instrukcji.
Wiek graczy: 8+.
Świetna gra towarzyska. Jest doskonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta jest inna wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami gry, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto zastosuje najlepszą strategię i będzie miał trochę szczęścia, zostanie zwycięzcą. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Safari fotograficzne ; Podróż po Europie : poznasz państwa i stolice Europy [Gra]. - Chwaszczyno : "Aleksander", [2021]. - 2 gry (plansza dwustronna, 4 pionki, 49 żetonów, kostka, instrukcja) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x19x29 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Wiek: 4+
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 min.
Emocjonujące gry planszowe Safari: gracze stają się myśliwymi uzbrojonymi tylko w aparat fotograficzny; gracz w czasie swojej wyprawy stara się fotografować napotkane zwierzęta; wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej zdjęć podczas całej wyprawy; możliwość poznania nazw najbardziej znanych zwierząt Afryki. Podróż po Europie: uczestnicy gry zwiedzają Europę poznając nazwy i położenie państw, ich flagi i nazwy stolic; zwycięża ten, kto zdobędzie najwięcej pamiątek z podróży lub ten, kto pierwszy wróci do domu. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sylaby w dominie [Gra] : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander [200?]. - 1 pudełko : 21x25 cm.
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra dla 2-4 osób.
Pudełko zawiera : 56 kostek domina, tablicę wyrazów, klepsydrę, 16 żetonów, worek, instrukcję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prawda czy fałsz? [Gra]. - Warszawa : Dumel, [2019]. - 1 pudełko ; 27x27x7 cm.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Wiek graczy : 8+.
Ilość graczy: 2-5.
Na pudełku : 1000 szalonych pytań.
Wspomaganie koncentracji, rozwijanie wyobraźni, ćwiczenie pamięci.
Zabawka wymaga uzycia baterii 3x "R6" (AA).
W pudełku : Kolorowa pięcioramienna gwiazda z przyciskami.
Gra z ponad 1000 pytań z różnych dziedzin, została skonstruowana tak, aby zarówno dzieci, nastolatkowie jak i osoby dorosłe mogły spędzać razem czas doskonale bawiąc się i ucząc. Niektóre z tych ciekawostek mogą powodować napady śmiechu, więc świetna atmosfera gwarantowana! Zabawka będzie mówiła szalone zdania, a zadaniem graczy jest odgadnięcie czy są one prawdziwe czy fałszywe. Gracz wybiera swój kolor aby odpowiedzieć. Następnie jeżeli według niego zdanie jest prawdziwe, naciska ZIELONY przycisk, jeżeli jest fałszywe naciska CZERWONY. Każdy gracz zaczyna grę z pulą 20 punktów. Jeżeli odpowie prawidłowo zdobywa 1 punkt, jeżeli odpowie źle traci 2 punkty. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa. Niewątpliwym plusem gry jest gimnastyka umysłu gracza, gdyż poszerza on swoją wiedzę i trenuje pamięć. Gra Prawda czy Fałsz wpływa na budowanie i utrzymanie ciepłych relacji rodzinnych i towarzyskich, a także na pogłębianie wiedzy. Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skojarzenia : edukacyjna gra pamięciowa [Gra]. - Białe Błota : Beniamin, [2019]. - 1 pudełko ; 24x32x4 cm.
Zawartość pudełka: 35 kartoników 3D, 35 kartoników zwykłych, instrukcja z kluczem odpowiedzi, medale.
Liczba graczy: 1+.
Typ gry: imprezowa.
Wiek gracza 6-12
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 4 plansze gracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes, instrukcja.
Gra dla: 2-4 osób.
Czas gry: 30 min.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek [Gra] / autor gry Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (4 plansze domku, tor dobierania kart, 1 znacznik pierwszego gracza, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, notes punktacji) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 24 cm).
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego Domku dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny Domek z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 3-5.
Czas gry: 30 minut.
W pudełku : 1 plansza, 4 figurki jeży, 55 kart, 36 żetonów punktów, instrukcja
Celem gry jest doprowadzenie jednego z jeży do jego ulubionej przekąski. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których przemieszczają jeże po trasie wyścigu. Gracze przesuwają wszystkie jeże, jednocześnie decydując, jakie karty pozostawią sobie „na ręce”. Wygrywa osoba, która na koniec ma w ręku najwięcej kart w kolorze zwycięskiego jeża. Ponieważ żaden z graczy nie wie, na jaki kolor jeża stawiają w danej rundzie przeciwnicy, emocje trwają aż do rozstrzygnięcia! O zwycięstwie decyduje dobra taktyka i umiejętność blefowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 30 minut.
Gra podstawowa, do której jest kilka wersji talii kart wydanych oddzielnie.
W pudełku: 1 plansza z torem punktacji, 84 karty, 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, 6 drewnianych króliczków, instrukcja (1 karta luzem).
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_314048,Dixit-16721-Jean-Louis-Roubira.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu daty copyright 2000, 2021.
Zawiera: 72 płytki terenu, 40 drewnianych pionków, plansza punktacji, instrukcja po polsku.
Zawiera: minirozszerzenia: "Rzeka" i "Opat" + 12 płytek Rzeki, 5 pionków Opata.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej