Marketing społecznościowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(5)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Szczepanik Ewa
(1)
Vaynerchuk Gary (1975- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żukowski Marcin (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Kobieta
(3959)
Regionalizm
(3749)
Przyjaźń
(3499)
Rodzina
(2882)
Tajemnica
(2544)
Marketing społecznościowy
(-)
Miłość
(2275)
II wojna światowa (1939-1945)
(2050)
Kultura
(1927)
Dzieci
(1685)
Relacje międzyludzkie
(1680)
Polityka
(1582)
Zwierzęta
(1517)
Zabójstwo
(1319)
Śledztwo i dochodzenie
(1295)
Psychologia
(1255)
Nastolatki
(1202)
Magia
(1164)
Rodzeństwo
(1071)
Dziewczęta
(1053)
Prawo
(1011)
Filozofia
(982)
Socjologia
(957)
Małżeństwo
(936)
Teoria
(919)
Relacja romantyczna
(914)
Podróże
(904)
Władcy
(869)
Uczucia
(821)
Życie codzienne
(796)
Literatura
(765)
Język angielski
(759)
Osoby zaginione
(755)
Uczniowie
(746)
Język polski
(739)
Gospodarka
(727)
Wojsko
(727)
Chłopcy
(686)
Historia
(685)
Żydzi
(677)
Sztuka
(671)
Sekrety rodzinne
(669)
Policjanci
(667)
Wsie
(650)
Psy
(639)
Twórczość
(638)
Zakochanie
(626)
Dojrzewanie
(623)
Arystokracja
(585)
Boże Narodzenie
(583)
Przestępczość zorganizowana
(575)
Uprowadzenie
(571)
Dziennikarze
(565)
Samotność
(562)
Tematy i motywy
(553)
Matki i córki
(552)
Podróżnictwo
(546)
Wybory życiowe
(540)
Polacy za granicą
(531)
Ludzie a zwierzęta
(523)
Spisek
(521)
Szlachta
(520)
Krainy i światy fikcyjne
(505)
Zemsta
(502)
Humor
(494)
Władza
(491)
Trudne sytuacje życiowe
(490)
Wakacje
(482)
Seryjni zabójcy
(473)
Mężczyzna
(472)
Imprezy
(468)
Koty
(458)
Polityka wewnętrzna
(456)
Pisarze polscy
(455)
Organizacja
(442)
Zarządzanie
(430)
Etnografia
(425)
Poszukiwania zaginionych
(425)
Zdrada
(415)
Higiena
(412)
Śmierć
(408)
Źródła historyczne
(404)
Postawy
(401)
Wychowanie
(401)
Katolicyzm
(398)
Pisarze
(397)
Przyroda
(393)
Młodzież
(384)
Zdrada małżeńska
(381)
Szkoły
(379)
Prywatni detektywi
(373)
Walka dobra ze złem
(368)
Nauczanie
(366)
Marzenia
(365)
Sieroty
(360)
Przedsiębiorstwo
(355)
Nauczyciele
(353)
Nauka
(352)
Lekarze
(348)
Pomoce dydaktyczne
(347)
Politycy
(342)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80/81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia wdzięczności / Gary Vaynerchuk ; [tłumaczenie Leszek Sielicki]. - Wydanie II, Polskie. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 286 stron : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The thank you economy.
Na okładce: Odświeżona wersja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki - opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. Każdy jest marką. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej