Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(4)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(1)
Autor
Boszko Tomasz
(1)
Jankowiak Karolina (tłumaczka)
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Seda Catherine
(1)
Smith Mari (1966- )
(1)
Treadaway Chris (1974- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3959)
Regionalizm
(3749)
Przyjaźń
(3499)
Rodzina
(2882)
Tajemnica
(2544)
Marketing cyfrowy
(-)
Miłość
(2275)
II wojna światowa (1939-1945)
(2050)
Kultura
(1927)
Dzieci
(1685)
Relacje międzyludzkie
(1680)
Polityka
(1582)
Zwierzęta
(1517)
Zabójstwo
(1319)
Śledztwo i dochodzenie
(1295)
Psychologia
(1255)
Nastolatki
(1202)
Magia
(1164)
Rodzeństwo
(1071)
Dziewczęta
(1053)
Prawo
(1011)
Filozofia
(982)
Socjologia
(957)
Małżeństwo
(936)
Teoria
(919)
Relacja romantyczna
(914)
Podróże
(904)
Władcy
(869)
Uczucia
(821)
Życie codzienne
(796)
Literatura
(765)
Język angielski
(759)
Osoby zaginione
(755)
Uczniowie
(746)
Język polski
(739)
Gospodarka
(727)
Wojsko
(727)
Chłopcy
(686)
Historia
(685)
Żydzi
(677)
Sztuka
(671)
Sekrety rodzinne
(669)
Policjanci
(667)
Wsie
(650)
Psy
(639)
Twórczość
(638)
Zakochanie
(626)
Dojrzewanie
(623)
Arystokracja
(585)
Boże Narodzenie
(583)
Przestępczość zorganizowana
(575)
Uprowadzenie
(571)
Dziennikarze
(565)
Samotność
(562)
Tematy i motywy
(553)
Matki i córki
(552)
Podróżnictwo
(546)
Wybory życiowe
(540)
Polacy za granicą
(531)
Ludzie a zwierzęta
(523)
Spisek
(521)
Szlachta
(520)
Krainy i światy fikcyjne
(505)
Zemsta
(502)
Humor
(494)
Władza
(491)
Trudne sytuacje życiowe
(490)
Wakacje
(482)
Seryjni zabójcy
(473)
Mężczyzna
(472)
Imprezy
(468)
Koty
(458)
Polityka wewnętrzna
(456)
Pisarze polscy
(455)
Organizacja
(442)
Zarządzanie
(430)
Etnografia
(425)
Poszukiwania zaginionych
(425)
Zdrada
(415)
Higiena
(412)
Śmierć
(408)
Źródła historyczne
(404)
Postawy
(401)
Wychowanie
(401)
Katolicyzm
(398)
Pisarze
(397)
Przyroda
(393)
Młodzież
(384)
Zdrada małżeńska
(381)
Szkoły
(379)
Prywatni detektywi
(373)
Walka dobra ze złem
(368)
Nauczanie
(366)
Marzenia
(365)
Sieroty
(360)
Przedsiębiorstwo
(355)
Nauczyciele
(353)
Nauka
(352)
Lekarze
(348)
Pomoce dydaktyczne
(347)
Politycy
(342)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Książka da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej