Chojak Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(538)
Chojak Małgorzata
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(429)
Zarawska Patrycja (1970- )
(425)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(397)
Roberts Nora (1950- )
(380)
Ludwikowska Jolanta
(378)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(346)
Prus Bolesław (1847-1912)
(335)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(313)
Popławska Anna
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Christie Agatha (1890-1976)
(303)
King Stephen (1947- )
(299)
Fabianowska Małgorzata
(287)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(271)
Włodarczyk Barbara
(269)
Ławnicki Lucjan
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(253)
Rzehak Wojciech (1967- )
(251)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(248)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(244)
Shakespeare William (1564-1616)
(243)
Zimnicka Iwona (1963- )
(243)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(242)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(237)
Leśmian Bolesław
(233)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(232)
Krasicki Ignacy
(229)
Szulc Andrzej
(226)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(215)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(213)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(204)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Gawryluk Barbara (1957- )
(200)
Dug Katarzyna
(198)
Mazan Maciejka
(197)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Webb Holly
(190)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(182)
Tuwim Julian (1894-1953)
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(175)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(174)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(173)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(173)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(171)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(169)
Coben Harlan (1962- )
(161)
Jachowicz Stanisław
(159)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(158)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(156)
Spirydowicz Ewa
(156)
Widmark Martin (1961- )
(155)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(153)
Lem Stanisław (1921-2006)
(151)
Ochab Janusz (1971- )
(149)
Głowińska Anita
(148)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(147)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(146)
Fabisińska Liliana (1971- )
(145)
Siudak Jacek
(145)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(144)
Sparks Nicholas (1965- )
(144)
Conrad Joseph (1857-1924)
(143)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(142)
Górski Wojciech (1971- )
(141)
Grisham John (1955- )
(139)
Możdżyńska Aldona
(139)
Lech Justyna
(138)
Gerritsen Tess (1953- )
(137)
Braiter Paulina (1968- )
(136)
Siewior-Kuś Alina
(136)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Stanecka Zofia (1972- )
(134)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(133)
Masterton Graham (1946- )
(132)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Williams Sophy (1965- )
(130)
Cussler Clive (1931-2020)
(129)
Marlier Marcel (1930-2011)
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Parandowski Jan (1895-1978)
(127)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(127)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(126)
Willis Helena (1964- )
(126)
Dickens Charles (1812-1870)
(125)
Mróz Remigiusz (1987- )
(125)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(125)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(124)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Nauczycielska diagnoza pedagogiczna w przedszkolu i w szkole / Małgorzata Chojak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 181, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Engram)
W ciągu ostatnich lat znacząco zmieniło i nadal zmienia swoje oblicze diagnozowanie nauczycielskie. Dziś pedagodzy są nie tylko zobowiązani do prowadzenia diagnozy, ale również mają coraz szerszy dostęp do standaryzowanych narzędzi. Prezentowana książka stanowi „mini ściągawkę” dla nauczycieli, pedagogów, studentów i wszystkich zainteresowanych problematyką diagnostyki w placówkach oświatowych. Jej treść opiera się na podejściu określanym, jako „diagnoza oparta na faktach”. Zakłada ono, że nauczyciel szukając rozwiązań metodycznych czy wychowawczych, powinien korzystać ze standaryzowanych narzędzi diagnostycznych, wyników rzetelnych badań i ekspertyz naukowych oraz własnego doświadczenia, jako specjalisty w dziedzinie edukacji. Publikacja zawiera nie tylko treści pedagogiczno-psychologiczne, ale również prawne, organizacyjne i praktyczne, wskazujące czytelnikowi z jakich testów, w jakim celu i z jakimi kwalifikacjami może korzystać pedagog. Podsumowanie stanowią dwie procedury scalające zaprezentowany materiał wokół diagnozy dzieci z grupy ryzyka dysleksji rozwojowej oraz zaburzeń ze spektrum autyzmu. To książka dla osób, które chcą się rozwijać zawodowo, nie obawiają się nowości i łamania stereotypów, które stale poszukują sposobów podnoszenia jakości własnych działań edukacyjnych [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej