Gry i zabawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(57)
Forma i typ
Książki
(36)
Gry i zabawki
(22)
Obiekty trójwymiarowe
(8)
Proza
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(63)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(6)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(9)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(1)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(5)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(4)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(24)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(2)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(2)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(1)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(3)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(9)
Autor
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(5)
Flemming Irene (1935-1997)
(4)
Fritz Jürgen (1944- )
(3)
Rutowska Monika
(3)
Chudzik Przemysław
(2)
Ellison Sheila
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Adbage Emma (1982- )
(1)
Andrzejewska Joanna
(1)
Astley Neville
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Baum Heike
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Bisztyga Zofia
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bondarowicz Marian
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Campbell Guy
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cedro Adam
(1)
Cedro Katarzyna
(1)
Chybowska-Rudolf Blanka
(1)
Czubak Marzena
(1)
Dahl Kristin (1940- )
(1)
Dahlke Tom
(1)
Felistak Aleksander
(1)
Ferdinandi Susan
(1)
Gajdzińska Monika
(1)
Garbal Anna
(1)
Gordon Gus
(1)
Gray Judith (1939- )
(1)
Greigg Linda
(1)
Griesbeck Josef (1940- )
(1)
Handford Martin (1956- )
(1)
Hathway Nina
(1)
Jackowska Anna
(1)
Klepka Agata
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knott Matt
(1)
Kocowska Barbara (1955- )
(1)
Korobkiewicz Magdalena
(1)
Kołodziej Katarzyna (ilustracje)
(1)
Kucab Magdalena
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kwiatkowska Magdalena
(1)
Langowska Mariola
(1)
Lasoń Krystyna
(1)
Le Guillouzic Noëlle
(1)
Leacock Matt
(1)
Lepp Mati (1947- )
(1)
Lintz Anke
(1)
Malcher Rita
(1)
Marszałek Lechosław (1922-1991)
(1)
Matusiak Monika
(1)
Michalik Mariusz
(1)
Michałowska Monika
(1)
Miłuński Filip
(1)
Moran Paul
(1)
Moyersoen Fréderic
(1)
Person Sebastian
(1)
Pimont Marie-Renée
(1)
Pitulski Mateusz
(1)
Podgórska Barbara (1951- )
(1)
Podgórski Adam (1951- )
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Południak Marcin
(1)
Półtorak Agata
(1)
Raczek Zofia
(1)
Reps Weronika
(1)
Rey-Radlińska Marta
(1)
Ripoll Oriol
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rovira Francesc (1958- )
(1)
Rutkowski Edward
(1)
Sabik Magdalena
(1)
Silberg Jackie (1934- )
(1)
Smoczyńska Urszula
(1)
Strzelecki Adam
(1)
Stróżyk Agnieszka
(1)
Szal Halina
(1)
Szarf Maria
(1)
Szcześniak Beata
(1)
Szczypczyk Anna
(1)
Szesny Susanne
(1)
Szymor Piotr
(1)
Sójka-Leszczyńska Anna
(1)
Słysz Stefan
(1)
Tokarczyk Mirosław (1934-)
(1)
Traczykowski Grzegorz
(1)
Trojanowski Robert
(1)
Urbaniak Katarzyna
(1)
Vogt Rolf Arvi
(1)
Wagner Michael (1964- )
(1)
Wagner Michael (1964- ). Tata i ja
(1)
Wecsile Jan
(1)
Weker Halina
(1)
Winczewski Piotr
(1)
Wrońska barbara
(1)
Wróblewska Aneta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Francja
(1)
Język
polski
(57)
Odbiorca
Dzieci
(32)
6-8 lat
(28)
9-13 lat
(20)
Młodzież
(17)
0-5 lat
(13)
14-17 lat
(5)
Dorośli
(5)
18+
(2)
Rodzice
(2)
Nauczyciele
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(4)
Literatura australijska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Trening umysłu
(7)
Dzieci
(6)
Gry w karty
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Psychologia
(4)
Zwierzęta
(3)
Matematyka
(2)
Techniki relaksacyjne
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zabawa
(2)
Chłopcy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dzieci autystyczne
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziedzińce i podwórza
(1)
Fryzury
(1)
Gimnastyka
(1)
Kasyna gry
(1)
Lalki teatralne
(1)
Liczby
(1)
Nauczanie
(1)
Niemowlę
(1)
Noddy (postać fikcyjna)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Podróże
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Przyjaźń
(1)
Psy
(1)
Reksio (postać fikcyjna)
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Scrabble
(1)
Spostrzeganie
(1)
Trening zdrowotny
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Wróżbiarstwo
(1)
Wsie
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wyspy
(1)
Włosy
(1)
Świetlice
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(44068)
Powieść obyczajowa
(12614)
Opowiadania i nowele
(12571)
Wiersze
(9464)
Książki dla małych dzieci
(6258)
Gry i zabawy
(-)
Podręcznik
(5178)
Biografia
(4721)
Pamiętniki i wspomnienia
(4255)
Wydawnictwa popularne
(4046)
Kryminał
(3874)
Opracowanie
(3572)
Fantasy
(3363)
Bajki i baśnie
(2727)
Powieść historyczna
(2554)
Poradnik
(2448)
Thriller
(2417)
Literatura polska
(2339)
Powieść przygodowa
(2089)
Fantastyka
(1851)
Romans
(1806)
Antologia
(1714)
Dramat (gatunek literacki)
(1466)
Materiały pomocnicze
(1323)
Reportaż
(1291)
Sensacja
(1288)
Słownik
(1192)
Encyklopedia
(1187)
Publikacja bogato ilustrowana
(1108)
Esej
(1035)
Komiks
(921)
Przewodnik turystyczny
(921)
Lektura z opracowaniem
(917)
Szkic literacki
(881)
Druki ulotne
(872)
Powieść psychologiczna
(847)
Album
(773)
Publicystyka
(753)
Bibliografia
(718)
Poezja
(713)
Saga rodzinna
(627)
Książka obrazkowa
(616)
Rymowanki
(571)
Powieść biograficzna
(501)
Film fabularny
(486)
Literatura
(427)
Materiały konferencyjne
(411)
Manga
(407)
Romans historyczny
(400)
Wywiad dziennikarski
(400)
Tragedia
(390)
Powieść erotyczna
(388)
Publikacje dla dzieci
(375)
Komedia
(373)
Monografia
(369)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(361)
Science fiction
(348)
Horror
(340)
Fraszki
(321)
Ćwiczenia i zadania
(295)
Relacja z podróży
(284)
Gry i zabawy umysłowe
(280)
Felieton
(278)
Książka-zabawka
(271)
Literatura dla dzieci
(263)
Przypowieść
(257)
Przepisy kulinarne
(228)
Dramat filmowy
(227)
Wydawnictwa dla dzieci
(219)
Legendy i podania
(206)
Literatura podróżnicza
(197)
Muzyka rozrywkowa
(196)
Opowiadania i nowele przygodowe
(196)
Praca zbiorowa
(187)
Informator
(181)
Pieśń
(181)
Listy
(169)
Epos
(157)
Katalog wystawy
(155)
Satyra
(150)
Broszura
(149)
Dystopia
(148)
Adaptacja literacka
(146)
Adaptacja filmowa
(141)
Fotografia polska
(141)
Powieść podróżnicza
(135)
Dramat romantyczny
(133)
Powieść autobiograficzna
(130)
Autobiografia
(128)
Film amerykański
(120)
Katalog
(112)
Pieśń i piosenka
(112)
Gry planszowe
(105)
Rock
(104)
Książka kucharska
(102)
Wywiad rzeka
(101)
Film polski
(100)
Źródła historyczne
(98)
Księga pamiątkowa
(97)
Reprint
(94)
Literatura ludowa
(91)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(22)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Psychologia
(1)
57 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 3-5.
Czas gry: 30 minut.
W pudełku : 1 plansza, 4 figurki jeży, 55 kart, 36 żetonów punktów, instrukcja
Celem gry jest doprowadzenie jednego z jeży do jego ulubionej przekąski. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których przemieszczają jeże po trasie wyścigu. Gracze przesuwają wszystkie jeże, jednocześnie decydując, jakie karty pozostawią sobie „na ręce”. Wygrywa osoba, która na koniec ma w ręku najwięcej kart w kolorze zwycięskiego jeża. Ponieważ żaden z graczy nie wie, na jaki kolor jeża stawiają w danej rundzie przeciwnicy, emocje trwają aż do rozstrzygnięcia! O zwycięstwie decyduje dobra taktyka i umiejętność blefowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 p.2/3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 58 kart podzielonych na: (28 kart Skarbów-czerwony tył, 5 dla każdego z 4 skarbów, 3 wzbiera woda!, 3 lot helikopterem, 2 worki z piaskiem, 24 karty Zalania - niebieski tył, 6 kart śmiałków), 24 dwustronne pola wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (kamień ziemi, posążek wiatru, kryształognia, kielich oceanu), 1 wodomierz, 1 znacznik poziomu wody. Instrukcja (8 stron).
Zakazana Wyspa była niegdyś odludnym azylem tajemnego, starożytnego imperium Archean. Według legend Archeanie posiadali moc kontroli żywiołów naszej planety: ognia, wiatru, wody i ziemi. Używali do tego czterech świętych przedmiotów: Kryształu Ognia, Posążka Wiatru, Kielicha Oceanu oraz Kamienia Ziemi. Gdyby skarby te wpadły w niepowołane ręce, mogłoby to spowodować katastrofalne konsekwencje, dlatego też Archeanie ukryli je na Zakazanej Wyspie. Wyspa miała zatonąć gdyby trafił na nią ktokolwiek z zamiarem wykradzenia skarbów. Minęły setki lat od tajemniczego upadku imperium, a Zakazana Wyspa pozostała nieodkryta... aż do dziś. Czy wasz zespół śmiałków zdoła przekroczyć granice Wyspy, zdobyć ukryte skarby i uciec z niej z życiem? Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Główka pracuje z królikiem rozwiązuje / Monika Matusiak. - Warszawa : Arystoteles, [brak roku]. - 32 strony : ilustracje ; 29 cm + naklejki.
Książka aktywizująca dla dzieci, w której znajdziesz ciekawe zadania, kolorowanki, łamigłówki i labirynty. Mnóstwo zabawy i radości przyniosą też kolorowe naklejki, które wykorzystasz do rozwiązywania zadań. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. N.p.1
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: 22 superzadania! Quizy, doświadczenia i gra planszowa.
Cieszymy się, że sięgasz po naszą niezwykłą książkę! Niezwykłą? Tak! Znajdziesz w niej fantastyczne przygody Lewiatanków oraz dużo gier i zabaw edukacyjnych dla całej rodziny. Dzięki specjalnej aplikacji "Lewiatanki" książka stanie się interaktywną zabawą, a samo czytanie nabierze innego wymiaru i stanie się jeszcze bardziej ciekawe i pełne przygód. To co, zaczynamy!?... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op.p.2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas rozgrywki 20 min.
Dla 2 graczy.
Zawiera : Notatnik na punkty ; 36 kart dzieła ; 18 kart krytyków ; instrukcję.
Dla osób 8+.
Gra karciana. Gracze wcielają się w koneserów sztuki i tworzą kolekcje dzieł z okresu dwudziestolecia międzywojennego. Karty krytyków podpowiadają, jaka kombinacja literatury, poezji, malarstwa i muzyki przyniesie największą chwałę kolekcjonerowi. Gracz, którego kolekcja będzie warta najwięcej punktów zwycięży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 3-10.
Czas gry: około 30 minut.
Pudełko zawiera : 44 karty tuneli, 28 kart bryłek złota, 27 kart akcji, 7 kart kopaczy, 4 karty sabotażystów, instrukcja.
Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści. Wygrywa gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy posiada najwięcej bryłek złota.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas rozgrywki 20 min.
Dla 2 graczy.
Zawiera : 2 drewniane stojaki do kart, 49 kart słów staropolskich (po 7 w siedmiu kategoriach) zwanych dalej kartami słów, 6 krt zadań zwanych także zadaniami, 14 spinaczy (po 2 w siedmiu kolorach) do oznaczania kart słów, instrukcja. ; instrukcję.
Dla osób 8+.
Dofinansowano z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Gra karciana. Wcielcie się w rolę spiskowców, którzy chcą pamiętać o języku staropolskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zoo : memory : gra pamięciowa / opracowanie gry i wybór zdjęć Julia Pogorzelska. - Warszawa : Adamigo, copyright 2017. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 25x22x5 cm.
Zawartość pudełka: 80 kafelków (40 par zdjęć zwierząt z całego świata), instrukcja, regulamin wypożyczania gier.
Liczba graczy: 2-6 osób.
Czas gry: 15 min.
Z wyjątkowym MEMORY od ADAMIGO wybierzecie się w wyjątkową podróż, do fascynującego świata zwierząt, spotkacie w nim najróżniejsze, znane z wycieczek do ogrodów zoologicznych gatunki. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 792 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Noddy)
W miasteczku zabawek Noddy spotyka kurczaka. Czy będzie umiał się nim zaopiekować? [okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 p.3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 30 minut.
Gra podstawowa, do której jest kilka wersji talii kart wydanych oddzielnie.
W pudełku: 1 plansza z torem punktacji, 84 karty, 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, 6 drewnianych króliczków, instrukcja (1 karta luzem).
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_314048,Dixit-16721-Jean-Louis-Roubira.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Mały Odkrywca idzie do szkoły)
W pudełku: 47 kart z nazwą kraju, stolicą, powierzchnią, językiem urzędowym, 8 kart specjalnych, mapa Europy, żetony graczy do zbierania, instrukcja z propozycjami rozgrywek i spisem flag.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry 20-30 min.
"Europa" to gra, w której sprawdzisz swoją wiedzę na temat naszego kontynentu. Dzięki niej poznasz flagi, stolice i języki państw europejskich, a także najważniejsze budowle. Jest to gra o walorach edukacyjnych z pięcioma emocjonującymi wariantami doskonałe połączenie zabawy i nauki. Europa świetnie sprawdzi się w domu, w szkole i w podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku : 1 plansza wraz z elementami przestrzennymi, 4 koszyczki, 21 grzybków jadalnych, 5 czerwonych muchomorów, 1 kostka do gry, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry 20-30 min.
Wybierzcie się na spacer z Treflikami i weźcie udział w leśnej przygodzie. Przemierzcie krętą trasę, góry i pagórki w poszukiwaniu pysznych grzybów. Weźcie ze sobą koszyczek i wypełnijcie go po brzegi. Wygra ten kto zbierze ich najwięcej. Uważajcie na różnego rodzaju przeszkody, które możecie napotkać na trasie swojej wędrówki przez las. Treflikowe Grzybobranie to odsłona kultowej gry dla dzieci, tym razem wzbogacona o motyw z serialu pt. "Rodzina Treflików". Jej dużym atutem jest przestrzenna plansza z polami zadań oraz piękną, kolorową grafiką przedstawiającą Treflika i jego rodzinę. W zależności od wybranego wariantu, gra umożliwia zabawę zarówno młodszym jak i nieco starszym dzieciom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Mały Odkrywca)
W pudełku : 16 puzzlowych obrazków z podpisem złożonym z liter, karta zagadek, instrukcja.
Gra dla 1-4 osób.
Czas gry 10-25 min.
Tworzymy słowa" to układanka edukacyjna dla dzieci, która w przyjazny sposób wprowadza dziecko w świat liter i słów. Dziecko rozwija dzięki niej umiejętności werbalne - poszerza i utrwala zasób słownictwa, ćwiczy łączenie obrazu graficznego wyrazu z desygnatem (podpisu z ilustracją), trenuje umiejętność skupienia uwagi i logicznego myślenia. Gra jest doskonałym wstępem do nauki czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej