Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(152)
Forma i typ
Książki
(142686)
Proza
(72667)
Poezja
(10668)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8587)
E-booki
(6953)
Gry i zabawki
(152)
Publikacje dydaktyczne
(6639)
Publikacje popularnonaukowe
(4476)
Audiobooki
(4005)
Publikacje informacyjne
(2558)
Poradniki i przewodniki
(2304)
Komiksy i książki obrazkowe
(1936)
Dramat (rodzaj)
(1738)
Publikacje naukowe
(1252)
Druki ulotne
(948)
Albumy i książki artystyczne
(761)
Filmy i seriale
(619)
Publikacje fachowe
(470)
Muzyka
(382)
Publikacje promocyjne
(328)
Publikacje religijne
(275)
Czasopisma
(104)
Nuty
(37)
Obiekty trójwymiarowe
(25)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(25)
Artykuły
(20)
Mapy
(17)
Urządzenia
(7)
Gry komputerowe
(3)
Pliki i bazy danych
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(145)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(2)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(144)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(2)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(1)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(1)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(1)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Knizia Reiner
(6)
Żabicka Monika
(5)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Larek Tomek
(3)
Menzel Michael
(3)
Odorowicz Bartosz
(3)
Rutowska Monika
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Wróblewska Aneta
(3)
Zdybel Jacek
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bonneterre Marie-Anne
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Bukowski Adam
(2)
Chudzik Przemysław
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dziki Tomasz (1972- )
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Innes Andrews
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Knott Matt
(2)
Madaj Karol
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Miłuński Filip
(2)
Moon Alan R
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Rivollet Alain
(2)
Shafir Haim
(2)
Strzelecki Adam
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szulc Cezary
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Zdybel Jacek (1963- )
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Amanatidis Victor
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aniel Isabel
(1)
Aouidad Karim
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(1)
Atelier 198
(1)
Azagary Eric
(1)
Baars Gunter
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Bestard Aina (1981- )
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Brykowska-Liniecka Ewa
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Ceran Tomasz Sylwiusz (1983- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Costano Eugeni
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Florkiewicz Łukasz
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Goiński Andrzej
(1)
Golden Emily
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gwis Joanna
(1)
Hladík Roman
(1)
Jakimiec Agata
(1)
Jaroński Paweł
(1)
Klepka Agata
(1)
Korobkiewicz Magdalena
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Krajewski Marek (1966- )
(1)
Kramer Wolfga
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kummer Susanne
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Lawson Andrew (1945- )
(1)
Lawson Jack
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Lutz Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(105)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(100)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(152)
Francja
(1)
Język
polski
(152)
Odbiorca
Dzieci
(96)
6-8 lat
(70)
Młodzież
(68)
9-13 lat
(59)
Dorośli
(36)
0-5 lat
(28)
14-17 lat
(28)
18+
(3)
9-17 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(2)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(27)
Gry w karty
(12)
Gry edukacyjne
(8)
Gry planszowe
(4)
Zwierzęta
(4)
Plansze do gry
(3)
Zabawa
(3)
Dzieci
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Nauka
(2)
Nauka czytania
(2)
Psy
(2)
Regionalizm
(2)
Znaki i sygnały drogowe
(2)
Arystokracja
(1)
Astronomia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bogactwo
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gimnastyka
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Grywalizacja
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koty
(1)
Królik
(1)
Kupcy
(1)
Obrona Włocławka (1920)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Piotruś Pan (postać fikcyjna)
(1)
Planety
(1)
Policjanci
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Przyjaźń
(1)
Rekiny
(1)
Renesans
(1)
Rower
(1)
Ruch pieszy
(1)
Scrabble
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Strategia
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Taktyka
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Wyspy
(1)
Zabójcy
(1)
Zmysły
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(100)
Gry i zabawy umysłowe
(92)
Plansze do gry
(24)
Gry i zabawy
(22)
Gry edukacyjne
(12)
Gry i zabawy dziecięce
(7)
Gry w karty
(7)
Gry strategiczne
(6)
Książka-zabawka
(3)
Karty do gry
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Broszura
(1)
Fantasy
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Obrazek
(1)
Opracowanie
(1)
Regionalizm
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(92)
Edukacja i pedagogika
(10)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
152 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Lotti karotti [Gra planszowa] / Susanne Armbruster ; ilustracje Ian Steven. - Wydanie pierwsze. - Ravensburg : Ravensburger Spieleverlag, 2003. - 1 gra : 1 zajęcza jama, 16 figurek zajączków, 24 karty, 1 drewniany kołek w ksztalcie marchewki ; w pudełku 18x12x4 cm. + instrukcja (16 stron ; 15x18 cm.)
(Gry Planszowe)
Czas gry: nie podano. Wiek: 5-10 lat
Liczba graczy: 2-4
Fantastyczna gra zręcznościowa. Wyścig rozpoczęty – wszystkie króliczki wspinają się, aby zdobyć marchewkę. Niestety po drodze czeka je wiele niebezpieczeństw. Komu uda się nie spaść i kto jako pierwszy osiągnie cel? Gra gwarantuje mnóstwo zabawy wszystkim uczestnikom. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gwiazdki na niebie : gra na dobranoc / Gunter Baars ; ilustracje Kerstin Vőlker. - Ravensburg : Ravensburger, copyright 1999. - 1 pudełko ; 27 cm x 37 cm x 5 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka : 16 świecących w ciemności gwiazdek ; 1 świecący w ciemności księżyc ; 17 oprawek na gwiazdki i księżyc ; 1 świecąca w ciemności linia domów ; 1 nocne niebo ; 1 kolorowa kostka ; 1 pionek z podstawką ; 1 drabina ; 1 plansza ; 1 instrukcja.
Liczba graczy 2-4, wiek 3-7
Czas gry : 15 minut.
Gracze układają kółeczka z ilustracjami na tęczowej planszy obrazkami do dołu. Kto zapamięta, gdzie leży zółta kaczka, a gdzie zielone wiaderko?...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftozaur / Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Lodovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (5 plansz, 60 pionków, 5 miseczek, kostka, woreczek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x21x5 cm.
GRA PLANSZOWA. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki. Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy [Gra] / autor gry Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 gra (20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 2 żetony łowców doskonałych, 3 części potwora Zębogona, szafa) : karton, kolor, plastik; w pudełku 3,5x29x29cm + instrukcja.
Liczba graczy: 1-6
Potwory do szafy to gra kooperacyjna. Termin ten oznacza, że gracze - zamiast ze sobą rywalizować - muszą połączyć swoje siły, aby pokonać potwory. Gracze, wspólnie, albo wygrają, albo przegrają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin & Olivier Mercier. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek,) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 13 cm).
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex². Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Mądra Gra)
W pudełku: 90 kart, 6 układanek mózgów, instrukcja.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 15 min.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą![nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra] / opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau. - [Gdańsk] : Rebel, [2019]. - 1 okrągłe pudełko ; 13x13x7,5 cm.
Pudełko zawiera : 30 kart, instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas rozgrywki : 10 min.
Wiek graczy 4+
Gra "Dobble Kids" zawiera karty, na których znajduje się ponad 30 wizerunków zwierząt - po 6 zwierząt na karcie i tylko jedno powtarzające się zwierzątko na dowolnych dwóch kartach. I to właśnie Ty musisz je odnaleźć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra]. - [Gdańsk] : Rebel, [2019]. - 1 okrągłe pudełko ; 13x13x7,5 cm.
Pudełko zawiera : 30 kart, instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas rozgrywki : 10 min.
Wiek graczy 6+
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 21x21x7cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy 2-6.
Czas gry 30 minut.
Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Epoka kamienia / Bernd Brunnhofer ; ilustracje Michael Menzel. - Praha : MindOK, copyright 2019. - 1 gra (48 drewnianych pionków, 68 drenianych surowców, 116 kolorowych żetonów, 36 kart cywilizacji, 7 kości, 4 palnsze graczy, 1 skórzany kubek, 1 palnsza) : karton, tekstura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku32x23x10 cm + instrukcja.
Czas gry 60-90 min.
Liczba graczy 2-4.
Czasy były naprawdę trudne. Nasi przodkowie ciężko pracowali pochyleni nad drewnianymi pługami, siłą swych pleców i nóg próbując orać kamienistą ziemię. Postęp bynajmniej nie zatrzymał się na drewnianym pługu. Ludzie zawsze poszukiwali lepszych narzędzi oraz bujniejszych, przynoszących bogatsze plony roślin, mając nadzieję na uczynienie swojej pracy bardziej produktywną. W grze „Epoka kamienia” uczestnicy żyją w owych czasach dokładnie tak, jak żyli w nich nasi przodkowie. Zbierają drewno, odłupują kamienie i wymywają złoto z rzeki. Prowadzą swobodny handel rozbudowując swoje wioski i osiągając tym samym wyższy poziom cywilizacyjnego rozwoju. Rywalizują ze sobą o żywność w prehistorycznych czasach, wykorzystując tak szczęście, jak i umiejętności planowania. Wszystko to sprawia, że Epoka kamienia to nadzwyczaj ekscytująca i interesująca gra. Ryzykuj i rozwijaj się, jak to robili twoi przodkowie – tylko wtedy zasłużysz na szacunek swego plemienia! Epoka kamienia – ekscytująca podróż w przeszłość!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tęcza : gra w kolory / ilustracje Ewa Brykowska-Liniecka. - Warszawa : Granna, [2000]. - 1 pudełko ; 19 cm x 27 cm x 5 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka : 1 plansza, 36 kółeczek z obrazkami, instrukcja.
Liczba graczy 1-6, wiek 3-10
Gracze układają kółeczka z ilustracjami na tęczowej planszy obrazkami do dołu. Kto zapamięta, gdzie leży zółta kaczka, a gdzie zielone wiaderko?...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack : New York / Bruno Cathala i Ludovic Maublanc ; ilustracje Pierô ; tłumaczenie: Monika Żabicka, Marta Bulanda, Paweł Bryła. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko (8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, plansza, karta świadka, znacznik tury, 4 dwustronne żetony, 6 dwustronnych żetonów, 2 żetony śledztwa, 2 żetony parowców transatlantyckich, żeton informatora, instrukcja) : ilustracje ; 24x24x4 cm.
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 14+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 48 ponumerowanych kart do gry z fotografiami miejsc pamięci (24 pary) ; 24 karty odpowiedzi z nazwami miejsc pamięci ; plansza (planu Włocławka) z zaznaczonymi miejscami pamięci ; 24 żetony premii ; klepsydra ; instrukcja z komentarzem historycznym ; płyta CD z prezentacją włocławskich miejsc pamięci
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 20-40 minut (w zależności od wariantu)
Poznaj miejsca pamięci narodowej we Włocławku związane z historią XIX i XX wieku! Dowiedz się, jakie wydarzenia upamiętniają!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : atak na Londyn [Gra] / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
GRA PLANSZOWA. Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was - najlepszych detektywów Scotland Yardu - do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi. Nad Londynem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno. Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas rozgrywki 45 min.
Dla 4 graczy.
Zawiera : 75 kart z hasłami, notes na punkty, 2 podstawki na karty, ołówek, instrukcja.
Dla osób 13+.
Na pudełku : Bohateron : włącz historię.
Cenzura to gra edukacyjna, w przystepny i oryginalny sposób przybliżająca tematykę historyczną z okresu II wojny światowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 13+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Warszawa : Rebel, © 2015. - 1 gra (25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart z 400 kryptonimami, 1 klepsydra, 1 podstawka, 5 torebek) : karton, papier, plastik : w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15x21cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Czas gry około 10 minut.
Niedpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy, które mogą zostać połknięte.
Liczba graczy 2-8.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. [https://www.planszomania.pl/imprezowe/9051/Tajniacy.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 14+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 4 kostki, plansza, 6 ślimaków, 6 znaczników graczy, 40 żetonów śmieci, instrukcja.
Gra dla 2-6 graczy. Czas rozgrywki 20 min.
Gra polega na przesuwaniu ślimaków na planszy, za pomocą kolorowych kostek. Możecie przesunąć dowolnego ślimaka, zarówno swojego, jak i te należące do rywali. Gra się kończy, gdy któryś ślimak dotrze do mety. Ale nie on zostanie zwycięzcą! W tym wyścigu wygrywa najwolniejszy ślimak! Każdy ślimak zdobywa tyle punktów, ile wynosi wartość pola, na którym zakończył wyścig. Im dalej od mety, tym więcej punktów do zdobycia. Starajcie się więc, aby wasz ślimak poruszał się jak najwolniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Boom Boom)
Zawartość pudełka: plansza do gry, dzwonek, 56 kart.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki: 10-20 minut.
Na pudełku: Chwytaj karty! Dzwoń! Wygrywaj!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza mapy topograficznej, komplet żetonów wojskowych oraz fortyfikacji, instrukcja z tabelkami gry, specjalne wydanie "Kuriera Włocławkiego", widokówka, reprint projektu Pomnika dla Poległych Obrońców Wisły, karta rozkazu mibilizacyjnego, 2 kostki oraz 1 pionek.
Gra dla conajmniej 2 graczy.
Wciel się w postać dowódcy obrony Włocławka płk. Wojciecha Gromczyńskiego lub bezlitosnego dowódcy bolszewików Gaja Bżyszkiana i wytrwaj w zaciętej walce o miasto! Kieruj 15. Dywizją Kawalerii z III Korpusu Kawalerii komkora Gaja Dmitriewicza Bżyszkiana, wspartą piechotą ze 157. Brygady 53. Dywizji Strzelców i wdzieraj się na tereny polskiej obrony oraz zdobądź most i przedostań się na drugą stronę Wisły! Powstrzymaj bolszewicką szarżę, dowodząc polskim wojskiem oraz decyduj o użyciu pociągu pancernego czy fortyfikacji. Wróg jest bliżej niz myślisz!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 9+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej