Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(152)
Forma i typ
Książki
(142866)
Proza
(72801)
Poezja
(10667)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8654)
E-booki
(6953)
Gry i zabawki
(152)
Publikacje dydaktyczne
(6637)
Publikacje popularnonaukowe
(4508)
Audiobooki
(4005)
Publikacje informacyjne
(2558)
Poradniki i przewodniki
(2315)
Komiksy i książki obrazkowe
(1956)
Dramat (rodzaj)
(1735)
Publikacje naukowe
(1259)
Druki ulotne
(948)
Albumy i książki artystyczne
(762)
Filmy i seriale
(620)
Publikacje fachowe
(470)
Muzyka
(388)
Publikacje promocyjne
(328)
Publikacje religijne
(275)
Czasopisma
(107)
Nuty
(37)
Obiekty trójwymiarowe
(25)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(25)
Artykuły
(20)
Mapy
(17)
Urządzenia
(7)
Gry komputerowe
(3)
Pliki i bazy danych
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(149)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(2)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(144)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(2)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(1)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(1)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(1)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Knizia Reiner
(6)
Żabicka Monika
(5)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Larek Tomek
(3)
Menzel Michael
(3)
Odorowicz Bartosz
(3)
Rutowska Monika
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Wróblewska Aneta
(3)
Zdybel Jacek
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bonneterre Marie-Anne
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Bukowski Adam
(2)
Chudzik Przemysław
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dziki Tomasz (1972- )
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Innes Andrews
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Knott Matt
(2)
Madaj Karol
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Miłuński Filip
(2)
Moon Alan R
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Rivollet Alain
(2)
Shafir Haim
(2)
Strzelecki Adam
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szulc Cezary
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Zdybel Jacek (1963- )
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Amanatidis Victor
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aniel Isabel
(1)
Aouidad Karim
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(1)
Atelier 198
(1)
Azagary Eric
(1)
Baars Gunter
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Bestard Aina (1981- )
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Brykowska-Liniecka Ewa
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Ceran Tomasz Sylwiusz (1983- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Costano Eugeni
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Florkiewicz Łukasz
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Goiński Andrzej
(1)
Golden Emily
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gwis Joanna
(1)
Hladík Roman
(1)
Jakimiec Agata
(1)
Jaroński Paweł
(1)
Klepka Agata
(1)
Korobkiewicz Magdalena
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Krajewski Marek (1966- )
(1)
Kramer Wolfga
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kummer Susanne
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Lawson Andrew (1945- )
(1)
Lawson Jack
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Lutz Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(105)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(100)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(152)
Francja
(1)
Język
polski
(152)
Odbiorca
Dzieci
(96)
6-8 lat
(70)
Młodzież
(68)
9-13 lat
(59)
Dorośli
(36)
0-5 lat
(28)
14-17 lat
(28)
18+
(3)
9-17 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(2)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(27)
Gry w karty
(12)
Gry edukacyjne
(8)
Gry planszowe
(4)
Zwierzęta
(4)
Plansze do gry
(3)
Zabawa
(3)
Dzieci
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Nauka
(2)
Nauka czytania
(2)
Psy
(2)
Regionalizm
(2)
Znaki i sygnały drogowe
(2)
Arystokracja
(1)
Astronomia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bogactwo
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gimnastyka
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Grywalizacja
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koty
(1)
Królik
(1)
Kupcy
(1)
Obrona Włocławka (1920)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Piotruś Pan (postać fikcyjna)
(1)
Planety
(1)
Policjanci
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Przyjaźń
(1)
Rekiny
(1)
Renesans
(1)
Rower
(1)
Ruch pieszy
(1)
Scrabble
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Strategia
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Taktyka
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Wyspy
(1)
Zabójcy
(1)
Zmysły
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(100)
Gry i zabawy umysłowe
(92)
Plansze do gry
(24)
Gry i zabawy
(22)
Gry edukacyjne
(12)
Gry i zabawy dziecięce
(7)
Gry w karty
(7)
Gry strategiczne
(6)
Książka-zabawka
(3)
Karty do gry
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Broszura
(1)
Fantasy
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Obrazek
(1)
Opracowanie
(1)
Regionalizm
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(92)
Edukacja i pedagogika
(10)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
152 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Nogi stonogi / Klaus Kreowski ; ilustracje: Maciej Szymanowicz ; tłumaczenie: Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Egmont, © 2022. - 1 gra (4 kostki do gry, 19 płytek) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x13x13 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 10 min.
Rzucając kostkami gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. źródło opisu: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kot Stefan [Gra] / Susanne Kummer. - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 gra (6 myszy, 1 kubek, 1 ser, 1 kostka, 24 karty) : karton, tektura, drewno, filc, kolor ; w pudełku 25x25x9 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 3-6, wiek: 4-104, czas: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Make 'n' break [Gra] : zbuduj i zburz / Andrew & Jack Lawson. - Ravensburg : Ravensburger, 2012. - Pudełko zawiera: 1 czasomierz ; 10 dużych klocków drewnianych ; 60 kart z planami budowy ; 1 kostkę.
Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 lat.
Ilość graczy: 2-4.
Wiek graczy: 8-99 lat.
Czas gry: 30 min.
Brak: 2 kart z planami budowy.
Make’n’Break to wyzwanie dla dużych i małych mistrzów budowlanych. Pokonaj swoich przeciwników stawiając jak największą liczbę konstrukcji. Ale uważaj - budowle muszą dokładnie odwzorować schematy znajdujące się na kartach. Niektóre z nich nie są takie proste! Im więcej prawidłowych konstrukcji, tym więcej punktów do zdobycia! Ta zręcznościowo - wzrokowa gra zapewni wspaniałą zabawę dla całej rodziny. A teraz start bo czas już leci… Kto zostanie mistrzem budowlanym?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 58 kart podzielonych na: (28 kart Skarbów-czerwony tył, 5 dla każdego z 4 skarbów, 3 wzbiera woda!, 3 lot helikopterem, 2 worki z piaskiem, 24 karty Zalania - niebieski tył, 6 kart śmiałków), 24 dwustronne pola wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (kamień ziemi, posążek wiatru, kryształognia, kielich oceanu), 1 wodomierz, 1 znacznik poziomu wody. Instrukcja (8 stron).
Zakazana Wyspa była niegdyś odludnym azylem tajemnego, starożytnego imperium Archean. Według legend Archeanie posiadali moc kontroli żywiołów naszej planety: ognia, wiatru, wody i ziemi. Używali do tego czterech świętych przedmiotów: Kryształu Ognia, Posążka Wiatru, Kielicha Oceanu oraz Kamienia Ziemi. Gdyby skarby te wpadły w niepowołane ręce, mogłoby to spowodować katastrofalne konsekwencje, dlatego też Archeanie ukryli je na Zakazanej Wyspie. Wyspa miała zatonąć gdyby trafił na nią ktokolwiek z zamiarem wykradzenia skarbów. Minęły setki lat od tajemniczego upadku imperium, a Zakazana Wyspa pozostała nieodkryta... aż do dziś. Czy wasz zespół śmiałków zdoła przekroczyć granice Wyspy, zdobyć ukryte skarby i uciec z niej z życiem? Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-6.
Czas gry 20 minut.
W pudełku : 5 kart startowych jednokolorowych, 50 kart robotów dwukolorowych, przycisk STOP.
Wiek 6-100 lat.
Spostrzegawczość i refleks! W fabryce praca wre. Na taśmie produkcyjnej pojawiają się różnokolorowe roboty. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odnalezienie robota, na którego właśnie przyszło zamówienie. Aby wygrać, musisz być szybszy od pozostałych graczy! Bądź jednak ostrożny, bo w fabryce czasami nie ma zamawianego robota. W takiej sytuacji należy jak najszybciej nacisnąć przycisk STOP i zatrzymać taśmę produkcyjną. Zwycięzcą zostanie najszybszy i najbardziej spostrzegawczy gracz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka [Gra] : gra planszowa / Karol Madaj ; opracowanie merytoryczne Andrzej Zawistowski ; Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2015. - 1 gra (1 plansza do gry, 1 plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków, 50 kart kolejki, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów, 15 kart dostawy towarów, 5 kart pomocy gracza, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 znacznik przekupki) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 25x37x6 cm + instrukcja (39, [1] strona : ilustracje ; 20 cm).
GRA PLANSZOWA. Gra ukazuje realia, w jakich przyszło przez lata żyć Polakom i przypomina, do czego, między innymi, doprowadził narzucony im komunizm. Gracze otrzymują listę zakupów. Ich realizacja w komunistycznej Polsce wcale nie była łatwa. Sklepy są puste, dostawy rzadkie i niewystarczające. Gospodarka centralnie planowana wymaga od klientów myślenia strategicznego. Gracze muszą umiejętnie rozstawić członków swojej rodziny w kolejkach, uważać na spekulantów. Mocne łokcie i znajomość realiów komunistycznej gospodarki pozwolą im skompletować listę towarów pierwszej potrzeby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 140 kart słów, 25 kart podpowiedzi, 48 żetonów do głosowania w 8 kolorach, 8 pionków graczy w 8 kolorach, instrukcja.
Gra dla 3-8 osób.
Czas gry: 30 min.
„Ojczysty” to gra imprezowa, w której polszczyzna zaskoczy Cię swoim bogactwem. Nie potrafisz podać znaczeń niektórych ze słów: ambiwalentny, szałaput, banglać, absztyfikant, trotuar i maniurka? Nie szkodzi, na kartach znajdziesz objaśnienia wyrazów. Jedno z sześciu słów na planszy będzie ukrytym celem. Twoje zadanie to odgadnąć je przy pomocy wyłożonych przez innego gracza kart wskazówek. Czy zaryzykujesz obstawienie tylko jednej odpowiedzi…? Język polski ciągle się zmienia, baw się nim i bądź na bieżąco! Gra została wydana w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej „Ojczysty - dodaj do ulubionych”, prowadzonej przez Narodowe Centrum Kultury od 2012 r. Jej celem jest kształtowanie świadomości językowej Polaków i propagowanie dbałości o poprawność polszczyzny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: 22 superzadania! Quizy, doświadczenia i gra planszowa.
Cieszymy się, że sięgasz po naszą niezwykłą książkę! Niezwykłą? Tak! Znajdziesz w niej fantastyczne przygody Lewiatanków oraz dużo gier i zabaw edukacyjnych dla całej rodziny. Dzięki specjalnej aplikacji "Lewiatanki" książka stanie się interaktywną zabawą, a samo czytanie nabierze innego wymiaru i stanie się jeszcze bardziej ciekawe i pełne przygód. To co, zaczynamy!?... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op.p.2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karak / Petr Mikša ; (grafika i ilustracje) Roman Hladík. - Kraków : Albi, [Brak roku]. - 1 gra (80 płytek podziemi (w tym 1 początkowa), 6 pionków bohaterów, 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 5 arkuszy wyposażenia, 30 żetonów punktów wytrzymałości (PW), 1 woreczek, 43 żetony potworów, 10 żetonów skrzyń ze skarbami, 2 kości, 1 żeton klątwy, księga z ilustracjami) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 32x23x7 cm + instrukcja (45 stron : ilustracje ; 30 cm).
Czas gry: 45 minut.
Ilość graczy: 2-5.
"Karak" to przygodowa gra planszowa dla dzieci, która pozwala wcielić się w stereotypowych dla settingu fantasy bohaterów (złodziejka, czarodziej, wojownik, czarnoksiężnik, wyrocznia, mistrz miecza) walczączych z potworami strzegącymi skarbów w zamkowych podziemiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas rozgrywki 20 min.
Dla 2 graczy.
Zawiera : Notatnik na punkty ; 36 kart dzieła ; 18 kart krytyków ; instrukcję.
Dla osób 8+.
Gra karciana. Gracze wcielają się w koneserów sztuki i tworzą kolekcje dzieł z okresu dwudziestolecia międzywojennego. Karty krytyków podpowiadają, jaka kombinacja literatury, poezji, malarstwa i muzyki przyniesie największą chwałę kolekcjonerowi. Gracz, którego kolekcja będzie warta najwięcej punktów zwycięży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Słowo stwory [Gra] / Filip Miłuński ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2014. - 1 pudełko ; 26x26x6 cm.
W pudełku: 72 karty liter, 7 kart z jokerem, 7 kart pomocy, 7 płytek aktywności, 4 żetony, 40 SłowoStworów, 1 klepsydra, 1 znacznik gracza startowego, 4 kostki, 24 naklejki na kostki, instrukcja.
Gra dla 2-7 osób.
Czas gry 30 min.
Gra SłowoStwory polega na wymyślaniu na czas słów pasujących do kategorii wskazanej przez kostkę oraz zawierających litery widoczne na kartach. Należy wymyślić np. słowo z kategorii „muzyka” zawierające litery "R" i "N". Na wymyślenie poprawnej odpowiedzi gracze mają 30 sekund! W grze pojawiają się tytułowe stwory pożerające zdobywane przez graczy karty, dostarczając w zamian punktów zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen : [gra planszowa] / redakcja Michał Szewczyk; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2018. - 1 gra (54 karty, 1 notes, 1 ołówek) ; w pudełku 4x19x13 cm ; + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 18 cm).
Czas gry 20 minut; Liczba graczy 2-5.
Gracze udają się w podróż do świata ze snów, gdzie czekają na nich niezwykłe krainy. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Twoje decyzje zmieniają bieg tej opowieści. Na okładce: 10 punktów decyzyjnych, 8 zakończeń, to ty decydujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).082 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; [ilustracje Djib i Régis Torres]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2004-2021. - 1 gra (wiele elementów) : wymiary pudełka 28x28x6 + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4, czas gry: 14-30 min.
Zawartość pudełka: plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon. - Gdańsk : Rebel ; Roseville MN ; Paryż : Days of Wonder, copyright 2019. - 1 gra (1plansza, 240 kolorowych wagoników, 15 dworców, 158 kolorowych kart, 46 kart biletów, 1 karta podsumowania, 1 Europejski ekspres- premia, 5 znaczników punktacji): karton, papier, plastin, ilustracje; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron: ilustracja; 29 cm).
Pudełko zawiera: 1 plansza, 225 kolorowych wagoników, 110 kart wagoników, 89 kart biletów, 1 kartę globtrotera, 60 pionków pasażerów, materiałowy woreczek, 5 znaczników punktacji, instrukcję.
Gra dla 2-5 osób. Czas rozgrywki: 30-60 min.
"Wsiąść do Pociągu: Niemcy" to duchowy spadkobierca "Ticket to Ride: Marklin", jednej z najlepiej ocenianych przez graczy edycji gry. Rozgrywka koncentruje się na mapie Cesarstwa Niemieckiego i wprowadza nową, ciekawą mechanikę pozyskiwania pasażerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 3-10.
Czas gry: około 30 minut.
Pudełko zawiera : 44 karty tuneli, 28 kart bryłek złota, 27 kart akcji, 7 kart kopaczy, 4 karty sabotażystów, instrukcja.
Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści. Wygrywa gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy posiada najwięcej bryłek złota.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Paw Patrol = Psi Patrol)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Myśl kolorem [Gra] : junior / opracowanie wersji polskiej Bartosz Odorowicz ; zespół Adam Bukowski, Jacek Zdybel, Paulina Kortas ; opracowanie graficzne Wojciech Kubiak, Sebastian Goyke. - Gdynia : Trefl SA, ©2019. - 1 gra (300 kart z pytaniami, 44 karty kolorów, 10 kart "kradzieja" koloru, notes, pisak) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-20.
Czas rozgrywki: 20 minut.
Co powiecie na zwariowaną grę z kolorami w roli głównej? Pobudzająca wyobraźnię zabawa - nie tylko dla najmłodszych. Nietypowy quiz, w którym zadaniem graczy jest udzielanie odpowiedzi na pytania za pomocą posiadanych w ręce 11 kart kolorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pora na stwora [Gra planszowa]. - Warszawa : Nasza Ksiegarnia,2019. - Instrukacja 18 stworków, 36 fragmentów stworkówilustracje kolorowe ; 16 x 16 cm.
Pora na stwora to sympatyczna gra rodzinna, która odczaruje wszelkie strachy spod łóżka, pomoże ćwiczyć spostrzegawczość i sprytne planowanie...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas rozgrywki 20 min.
Dla 2 graczy.
Zawiera : 2 drewniane stojaki do kart, 49 kart słów staropolskich (po 7 w siedmiu kategoriach) zwanych dalej kartami słów, 6 krt zadań zwanych także zadaniami, 14 spinaczy (po 2 w siedmiu kolorach) do oznaczania kart słów, instrukcja. ; instrukcję.
Dla osób 8+.
Dofinansowano z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Gra karciana. Wcielcie się w rolę spiskowców, którzy chcą pamiętać o języku staropolskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej