Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(158)
Forma i typ
Książki
(155)
Publikacje naukowe
(52)
Publikacje dydaktyczne
(48)
Publikacje fachowe
(28)
Poradniki i przewodniki
(20)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Artykuły
(1)
Audiobooki
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(141)
wypożyczone
(22)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(140)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(6)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(1)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(4)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(6)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(8)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(3)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(2)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Brigham Eugene F. (1930- )
(8)
Kokoszczyński Ryszard
(7)
Jaworski Władysław L
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Komosa Andrzej
(3)
Lipa Michał
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Wiśniewska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(3)
Czajka Stanisław
(2)
Czekaj Jan
(2)
Dresler Zbigniew
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Gajdka Jerzy
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Jaczynowski Lech
(2)
Kalińska Karolina
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kołtońska Maja
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Milewska Mariola
(2)
Ries Al (1927- )
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trout Jack (1936-2017)
(2)
Walińska Ewa
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zieliński Krzysztof R
(2)
Armstrong Michael
(1)
Atlas Radosław
(1)
Aue Wiesława
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszczyk Piotr
(1)
Barber Lionel (1955- )
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bernstein Peter L
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bird Tom (1964- )
(1)
Bińczyk Arkadiusz
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Bryx Marek
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Busławski Adam
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Cassell Jeremy
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cieściński Jacek
(1)
Cisek Sabina
(1)
Cohen William A. (1937- )
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Dalio Ray (1949- )
(1)
Damodaran Aswath
(1)
DeVtye Catherine
(1)
Dmowska-Pycka Aneta
(1)
Dolot Anna
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Drzewiecki Stanisław
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Dąbrowska Agata (medycyna)
(1)
Dąbrowski Marek (medycyna)
(1)
Dębski Maciej
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Ferguson James (1953- )
(1)
Filipowicz-Chomko Marzena
(1)
Flynn Pat
(1)
Gajl Natalia (1921-1998)
(1)
Gaspars-Wieloch Helena
(1)
Gasper Dorota
(1)
Golawska-Witkowska Gabriela (1958- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gorzelany Teresa
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Grauer Piotr
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Góralczyk Bogdan (1954- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górski Jerzy Jan
(1)
Hajdas Monika
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hawley Jack (1932- )
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Houston Joel F
(1)
Hudson Mike
(1)
Hull John (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(71)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(33)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(98)
1901-2000
(9)
1989-2000
(7)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(158)
Język
polski
(158)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(41)
Studenci
(21)
Menedżerowie
(18)
Przedsiębiorcy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Pracodawcy
(2)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Architekci
(1)
Bibliotekarze
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dorośli
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Infobrokerzy
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Kadra kierownicza
(1)
Kierownicy budów
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy banków
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(1)
Temat
Zarządzanie
(64)
Przedsiębiorstwo
(33)
Finanse
(15)
Marketing
(10)
Przywództwo
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(9)
Banki
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Organizacja
(8)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Innowacje
(6)
Kadry
(6)
Polityka
(6)
Gospodarka
(5)
Handel
(5)
Media społecznościowe
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Menedżerowie
(4)
Organizacje
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Sukces
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Firma handlowa
(3)
Inwestycje
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Mentoring
(3)
Miasta
(3)
Motywacja pracy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Regionalizm
(3)
Samorealizacja
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Administracja
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Decyzje
(2)
Franczyza
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informatyka
(2)
Instytucje finansowe
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Inżynieria produkcji
(2)
Jakość usług
(2)
Jakość życia
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Model biznesowy
(2)
Motywacja
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona danych
(2)
Osobowość
(2)
Perswazja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Pokolenie Y
(2)
Prakseologia
(2)
Produkcja
(2)
Przemysł
(2)
Reklama
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Start-up
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zatrudnianie
(2)
Zatrudnienie
(2)
Znak towarowy
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Akcjonariusze
(1)
Analiza finansowa
(1)
Antyglobalizm
(1)
Artyści
(1)
BHP
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Badania rynku
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(43)
1901-2000
(12)
1989-2000
(10)
1945-1989
(6)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1801-1900
(2)
1401-1500
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Kraje socjalistyczne
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(42)
Poradnik
(31)
Opracowanie
(26)
Monografia
(14)
Materiały pomocnicze
(11)
Praca zbiorowa
(9)
Raport z badań
(5)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Stan badań
(1)
Synteza
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4249)
Kultura i sztuka
(1265)
Edukacja i pedagogika
(1213)
Socjologia i społeczeństwo
(1047)
Podróże i turystyka
(976)
Zarządzanie i marketing
(158)
Religia i duchowość
(929)
Literaturoznawstwo
(802)
Psychologia
(771)
Medycyna i zdrowie
(662)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(555)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(450)
Biologia
(363)
Językoznawstwo
(356)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(342)
Etnologia i antropologia kulturowa
(308)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(303)
Rozwój osobisty
(277)
Hobby i czas wolny
(251)
Geografia i nauki o Ziemi
(245)
Archeologia
(225)
Kultura fizyczna i sport
(215)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(205)
Kulinaria
(192)
Filozofia i etyka
(186)
Inżynieria i technika
(169)
Architektura i budownictwo
(144)
Styl życia, moda i uroda
(143)
Fizyka i astronomia
(129)
Media i komunikacja społeczna
(118)
Informatyka i technologie informacyjne
(112)
Ochrona środowiska
(105)
Praca, kariera, pieniądze
(97)
Nauka i badania
(94)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(89)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(69)
Chemia
(52)
Transport i logistyka
(42)
Rolnictwo i leśnictwo
(39)
Matematyka
(33)
Dom i ogród
(29)
158 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 227, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie i podmioty gospodarcze, szczegółowo opisują teoretyczne i praktyczne zagadnienia brokeringu informacji w Polsce, do których należą m.in.: - funkcje i specyfika zawodu brokera informacji, wymagane kompetencje, umiejętności i tryb kształcenia infobrokerów, rozpoczynanie działalności, - kodeksy etyczne funkcjonujące w środowiskach profesjonalistów informacji oraz przepisy prawne i ich interpretacja, - współpraca infobrokera z klientem, identyfikacja jego potrzeb i spełnianie oczekiwań, potencjalne źródła konfliktu oraz mediacje, - infobrokerstwo systemowe: przekazywanie treści, znaczenie wiedzy i zarządzania nią w organizacji, związek między poziomem kultury infobrokerskiej a merytoryczną decyzyjnością organizacji, kwantyfikowanie wiedzy, optymalizacja procesów informacyjnych i komunikacyjnych, - audyt zarządzania wiedzą, - różne aspekty informacji i ich znaczenie w działalności infobrokerskiej: jakość, architektura i zasady projektowania informacji, typy źródeł informacji, rodzaje i cechy opracowań infobrokerskich, - metody pracy infobrokera – strategie pozyskiwania informacji, zjawisko głębokiego Internetu i sposoby docierania do jego zasobów, bieżące monitorowanie informacji, darmowe narzędzia i podstawowe metody wykorzystywane do gromadzenia informacji z ogólnodostępnych źródeł internetowych...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady / Ray Dalio ; przełożył Krzysztof Kurek. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2019. - 637, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Tytuł oryginału: Principles.
Dalio, jeden z bardziej wpływowych ludzi na świecie, swój sukces zawdzięcza niekonwencjonalnym zasadom, które opracowywał, udoskonalał, a następnie wcielał w życie. Dzieli się nimi na łamach książki, inspiruje i motywuje czytelników, by przy ich pomocy, także oni śmiało osiągali swoje cele. Jak inwestować, kształtować rentowne relacje i budować nowoczesną firmę? Od czasu bestsellera Jima Collinsa Od dobrego do wielkiego, nie było, moim zdaniem, na światowym rynku książki tak użytecznej, pragmatycznej, trafnej i biznesowo i psychologicznie zarazem. To niezwykle wartościowy przewodnik zarządzania sobą, zespołami i rozwojem kultury merytokracji, w której otwartość, wizja, połączone realizmem i determinacją, stanowią podstawę odporności i sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Reg. VI (1 egz.)
Książka
W koszyku
Milenialsi zarządzają to trzecia, po Milenialsach w pracy i Zarządzaniu milenialsami książka Espinozy poświęcona pracownikom z generacji Y. Tym razem, wspólnie z Joelem Schwarzbartem, Espinoza pomaga odnaleźć się milenialsom w świecie po awansie. By to zrobić, wykorzystuje lata doświadczeń, badań i rozmów z pracownikami i pracodawcami. To wymarzony poradnik dla milenialsów, którzy chcą sprawdzić się w roli menedżerów i szefów oraz zastanawiają się nad powierzeniem młodszym podopiecznym poważniejszych zadań. Podobnie jak w przypadku pojawienia się pokolenia Y na rynku pracy, również w ich awansach autorzy dopatrują się szansy na pojawienie się nowej jakości w zarządzaniu. Połączenie ich ambicji, młodego wieku i życiowej postawy - innej niż w przypadku poprzednich szefów - może sprawić, że rola i pozycja menedżera mogą ulec zmianie. Zdaniem pracowników liderzy z pokolenia Y są pełni energii, dysponują świeżym spojrzeniem, mają otwarte umysły, są wyrozumiali i pomocni i skupiają się na budowaniu relacji. Jednak by uwolnić ten potencjał, milenialsi muszą poradzić sobie z ogromną presją - zarówno ze strony przełożonych, jak i swoich rówieśników. Z jednej strony milenialsi chcą za wszelką cenę spełnić oczekiwania tych, którzy im zaufali i powierzyli nowe obowiązki. Z drugiej - próbują pozostać utrzymać relacje z kolegami, którzy pozostali niżej od nich w hierarchii służbowej. Wszystko to oddziałuje jeszcze na system wartości milenialsów, którzy przede wszystkim cenią sobie m.in. niezależność, autentyczność i pozostawanie w zgodzie ze sobą. Espinoza i Schwarzbart pokazują nie tylko, jak poradzić sobie z tym wszystkim, lecz także, jak mimo początkowych przeszkód, porozumieć się ze starszymi pracownikami, zdobyć zaufanie innych milenialsów i zostać świetnym szefem [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet / Josiane Chriqui Feigon ; przekład Dorota Strumińska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 347, [1] strona ; 22 cm.
Tytuł oryginału: Smart selling on the phone and online : inside sales that gets results.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 336
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 33
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 336
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 33
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej