Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(25)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(1)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(1)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(1)
Autor
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(4)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(2)
Knapp Julie
(2)
Lillard Paula Polk (1931- )
(2)
Masłowska Katarzyna
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Ordetx Kristina
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(2)
Andrews June (1955- )
(1)
Aquilla Paula (1963- )
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Ayres A. Jean (1920-1988)
(1)
Badorrek-Hinkelmann Anna
(1)
Balzer-Martin Lynn
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Berman Tali Field
(1)
Blotevogel Monica
(1)
Bogdashina Olga
(1)
Borkowska Maria
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Cieślik Elżbieta
(1)
Decker-Voight Hans Helmut (1945- )
(1)
Delahooke Mona
(1)
Haber Elizabeth
(1)
Hitzeler Marion
(1)
Hyman Bruce M
(1)
Jaroszewski Karol
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Kaczorowska-Bray Katarzyna (logopeda)
(1)
Kaufmann Liane (1967- )
(1)
Kipp Katherine
(1)
Koomar Jane
(1)
Koscinsky Cara
(1)
Kotowska Adrianna
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Kuczkowski Jerzy (otolaryngolog)
(1)
Landerl Karin (1967- )
(1)
Lillard Jessen Lynn
(1)
Lipowska Małgorzata
(1)
Malchiodi Cathy A. (1953- )
(1)
Milewski Stanisław (1956- )
(1)
Moreno Susan J
(1)
Muzyka-Furtak Ewa
(1)
Pedrick Cherry
(1)
Rappaport Abby
(1)
Resch Franz (1953- )
(1)
Sava Deanna Iris
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Schulte-Markwort Michael (1956- )
(1)
Shaffer David Reed (1946- )
(1)
Sorensen Patricia
(1)
Stegemann Thomas (1972- )
(1)
Sutton Shirley (1953- )
(1)
Szklut Stacey
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Turnbull Carolline
(1)
Wilde Kate
(1)
Wiśniewska Marta (pedagog)
(1)
Wojtaś Martyna
(1)
Yack Ellen (1956- )
(1)
Zbróg Anna
(1)
Zdrojewska Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Terapeuci zajęciowi
(6)
Rodzice
(4)
Nauczyciele
(3)
Logopedzi
(2)
Psycholodzy
(2)
Studenci
(2)
Arteterapeuci
(1)
Chorzy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(8)
Dzieci autystyczne
(7)
Autyzm
(5)
Dzieci
(5)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(4)
Integracja sensoryczna
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Arteterapia
(2)
Logopedia
(2)
Metoda Montessori
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie
(2)
Stosowana analiza zachowania
(2)
Teoria umysłu
(2)
Wychowanie
(2)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(2)
Zaburzenia zachowania
(2)
Anoreksja
(1)
Aparaty słuchowe
(1)
Aromaterapia
(1)
Bulimia
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dzieci głuche
(1)
Dzieci trudne
(1)
Dzieci w wieku poniemowlęcym
(1)
Dzieci z ADHD
(1)
Dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Leczenie
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mowa
(1)
Muzykoterapia
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Neuropsychologia
(1)
Neuropsychologia dziecięca
(1)
Niemowlę
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Otępienie
(1)
Prozopagnozja
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Samoleczenie
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Style poznawcze
(1)
Synestezja
(1)
Słuch
(1)
Teoria poliwagalna
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Terapia zabawą
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Układ nerwowy
(1)
Współczucie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zaburzenia słuchu
(1)
Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne
(1)
Zachowanie
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Zmysły
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(4)
Scenariusz zajęć
(2)
Poradniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Edukacja i pedagogika
(10)
Medycyna i zdrowie
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Kultura i sztuka
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.12.2021
Karty do ćwiczeń w domu.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
W niniejszej książce przedstawiono skuteczny, łatwy do wprowadzenia program nauczania, dzięki któremu dzieci z wysoko funkcjonującym autyzmem, zespołem Aspergera i pokrewnymi trudnościami społecznymi mogą rozwinąć rzetelne podstawy teorii umysłu (inaczej: czytania umysłu lub wnioskowania społecznego), czyli zdolności wyciągania wniosków na temat stanów umysłu innych osób i przewidywania na tej podstawie ich zachowania. Program jest przeznaczony do stosowania w niewielkich grupach dzieci i młodzieży w wieku 7–16 lat. W książce czytelnik znajdzie informacje, jak przeprowadzić kolejne zajęcia krok po kroku, a także kolorowe materiały do wykorzystania oraz wzory listów do rodziców, zawierające wskazówki, jak ćwiczyć w domu...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.12.2021
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Rodzice zachwycają się korzyściami, jakie czerpią ich dzieci z edukacji Montessori, a współczesne badania potwierdzają odkrycia włoskiej lekarki. A co jeśli chcesz stworzyć dziecku warunki rozwoju oparte na myśli Marii Montessori już od samych narodzin? Czy istnieje metoda Montessori dla niemowląt? Co mogą zrobić rodzice, aby pomóc swoim dzieciom w zadaniu samotworzenia od pierwszych miesięcy życia? Niniejsza książka zawiera odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Paula Polk Lillard i Lynn Lillard Jessen wykorzystały teorię Marii Montessori na temat wychowywania najmłodszych, aby przedstawić pełny program przeznaczony dla dzieci do trzeciego roku życia, uwzględniający wyposażenie i narzędzia, które Montessori obmyśliła dla niemowląt: od projektu sypialni, przez odpowiedniego rozmiaru stolik i krzesełko, dietę i przygotowanie posiłków, po ubrania i ruch. Autorki dają wskazówki, jak stworzyć piękne i funkcjonalne otoczenie, które ułatwi dziecku koncentrację uwagi. Biorąc pod uwagę okresy wrażliwe, omawiają pojęcia i czynności, takie jak ubieranie się, przygotowywanie jedzenia oraz nauka korzystania z toalety. Wypełniona życiowymi przykładami i zachętami, napisana jasno i przejrzyście, książka Montessori od początku stanowi praktyczny i przydatny poradnik, jak wychować spokojne, mądre i pewne siebie dzieci...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.12.2021
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
ublikacja „Codzienne programy aktywności sensorycznych (PAS) w ramach diety sensorycznej” jest wnikliwym opracowaniem bardzo ważnego zagadnienia związanego z integracją sensoryczną (SI). Wiedza o roli prawidłowego współdziałania zmysłów i zaburzeniach w tym zakresie jest w naszym kraju coraz większa, tak samo jak zwiększa się liczba terapeutów pracujących z dziećmi/osobami wykazującymi te specyficzne zaburzenia. Dlatego też z zadowoleniem trzeba przyjąć publikacje wyjaśniające i pomagające profesjonalistom w ich praktycznych działaniach terapeutycznych. Taką właśnie pozycją jest omawiana książka. Zawiera ona oprócz przedstawienia podstaw teoretycznych opartych na najnowszych doniesieniach i bogatej bibliografii cenne wskazówki praktyczne. Autorka, posiadająca wieloletnie doświadczenie praktyczne i wiele publikująca, w niniejszym opracowaniu wykorzystuje te niezwykle ważne atuty...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.12.2021
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Autorzy książek poświęconych trudnym zachowaniom u dzieci zbyt często opierają się na uniwersalnym podejściu, nie uwzględniając stanu autonomicznego – połączenia między mózgiem a ciałem. Nie biorą też pod uwagę indywidualnych różnic oraz typowych dla danej osoby mocnych i słabych stron. Ponadto większość ludzi analizujących trudne zachowania nie bada ich w kontekście rozwoju społecznego i emocjonalnego dziecka. W rezultacie wiele opracowanych programów postępowania nie przynosi oczekiwanych skutków, ponieważ brakuje tam spójnego uzasadnienia albo myśli przewodniej. Celem niniejszej książki jest ukazanie nowego kontekstu służącego zrozumieniu trudności behawioralnych oraz przedstawienie planu umożliwiającego podejmowanie decyzji uwzględniających zarówno mózg, jak i ciało dziecka. Choć w ciągu ostatnich 30 lat zaobserwowaliśmy gwałtowny postęp w zakresie badań dotyczących mózgu, to jednak zaczynamy dopiero przekładać zdobytą wiedzę na praktyczne zastosowanie. Z doświadczenia autorki tej publikacji wynika, że prace doktora Stephena Porgesa, neuronaukowca, dotyczące teorii poliwagalnej, a zwłaszcza jego koncepcja neuropostrzegania, stanowią najlepszy, nowy sposób spojrzenia na dzieci z trudnościami w zachowaniu oraz ich rodziców, a także ich wspierania...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.12.2021
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Publikacja ma pomóc w lepszym zrozumieniu arteterapii w praktyczny sposób, a także pokazać możliwości zastosowania technik arteterapeutycznych u różnych grup pacjentów. W książce kompleksowo przedstawiono metodologię i praktykę w oparciu o liczne przypadki kliniczne, różnorodność koncepcji i źródeł informacji. Analizę praktyczną arteterapii rozwojowej wzbogacono o podejście „neurosekwencyjne” pokazujące, jak bieżące informacje na temat mózgu mogą wpływać na zastosowaną arteterapię przez całe życie człowieka [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 24.09.2020
(Biblioteka SI)
Niniejsza publikacja dotyczy zagadnienia integracji sensorycznej (SI) i jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli i rodziców dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD – Autism Spectrum Disorder) i z innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju (PDD – Pervasive Developmental Disorders). Autorki – terapeutki zajęciowe z wieloletnim stażem – tłumaczą zawiłości teorii SI i funkcjonowania układów sensorycznych oraz prezentują zalety terapii zajęciowej. Książka ma także wymiar praktyczny – przedstawiono w niej technikę masażu Wilbarger i zasady konstruowania diety sensorycznej oraz scharakteryzowano sprawdzone strategie radzenia sobie z dysfunkcjami SI. Yack, Aquilla i Sutton skonstruowały także listy kontrolne ułatwiające diagnozę trudności dzieci z ASD i PDD, a w ostatnim rozdziale opisały, jak samodzielnie wykonać przydatne w terapii SI akcesoria i sprzęty [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 612 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2020
Tytuł oryginału: A complete ABA curriculum for individuals on the autism spectrum with a developmental age of 7 years up to young adulthood. Na stronie tytułowej i okładce: Droga rozwoju z wykorzystaniem SAZ: umiejętności zaawansowane.
KOMPLETNY PROGRAM TERAPII SAZ (Stosowana Analiza Zachowania), opracowany dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od 7 lat do wczesnej dorosłości, zawiera materiały potrzebne, żeby nauczyć dziecko umiejętności z poziomu zaawansowanego – samoobsługowych, szkolnych i zawodowych, a także związanych innymi czynnościami życia codziennego. Niniejsza książka powstała w oparciu o dowody naukowe i stanowi przewodnik dla terapeutów, jak krok po kroku wykorzystać SAZ, żeby nauczyć dziecko ponad 140 umiejętności zaawansowanych. Program można dostosować do potrzeb i zainteresowań ucznia – w książce zawarto wskazówki, jak to zrobić. Na dołączonej płycie DVD można znaleźć pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu, w tym ponad 1000 kart z kolorowymi obrazkami i zadaniami, wygodne wersje programów szczegółowych do wydrukowania, formularze danych oraz listy zadań. Autorki doradzają także, jak stworzyć skuteczne środowisko terapii SAZ, a ponadto dzielą się wieloma praktycznymi strategiami nauczania, które zapewnią sukces w terapii [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2020
Tytuł oryginału: A complete ABA curriculum for individuals on the autism spectrum with a developmental age of 4-7 years. Na stronie tytułowej i okładce: Droga rozwoju z wykorzystaniem SAZ: umiejętności pośrednie.
KOMPLETNY PROGRAM TERAPII SAZ (Stosowana Analiza Zachowania), opracowany dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od 4 do 7 lat, zawiera materiały potrzebne, żeby nauczyć dziecko umiejętności z poziomu pośredniego, związanych z językiem abstrakcyjnym, zabawą i zachowaniami społecznymi, a także regulacją emocjonalną i behawioralną. Niniejsza książka powstała w oparciu o dowody naukowe i stanowi przewodnik dla terapeutów, jak krok po kroku wykorzystać SAZ, żeby nauczyć dziecko ponad 150 umiejętności średniego poziomu. Program można dostosować do potrzeb i zainteresowań ucznia – w książce zawarto wskazówki, jak to zrobić. Na dołączonej płycie DVD można znaleźć pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu, w tym ponad 1000 kart z kolorowymi obrazkami i zadaniami, wygodne wersje programów szczegółowych do wydrukowania, formularze danych oraz listy zadań. Autorki doradzają także, jak stworzyć skuteczne środowisko terapii SAZ, a ponadto dzielą się wieloma praktycznymi strategiami nauczania, które zapewnią sukces w terapii [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2020
Rodzicom często brakuje inspiracji, jak pobudzić rozwój społeczny i komunikację dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Z pomocą przychodzi praktyczna książka Tali Berman i Abby Rappaport, terapeutek od wielu lat pracujących z dziećmi z autyzmem, zawierająca aż 235 gier, za-baw i ćwiczeń. Autorski podział zajęć pozwoli łatwo określić, które z nich będą najbardziej motywujące i korzystne dla dziecka na określonym poziomie rozwoju, a dzięki przejrzystemu układowi publikacji można szybko sprawdzić, jakie materiały będą potrzebne do przeprowadzenia zabawy. Wartościowe uzupełnienie stanowią załączniki, w których zawarto rzeczowe porady dotyczące między innymi tego, jak radzić sobie z zachowaniami problemowymi i jak pomóc dziecku uporać się z lękiem, jak do niego mówić, a także co zrobić, by wykorzystać cechy wyróżniające dziecko i określić, czego najbardziej potrzebuje do rozwoju. Książkę Baw się i rośnij! okrzyknięto jedną z pięciu najlepszych pomocy naukowych w rankingu Special Needs Book Review i wydano w pięciu językach. Publikacja okazała się bezcennym wsparciem dla wielu rodzin na całym świecie [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 18.03.2020
W ostatnich kilkudziesięciu latach pojawiły się rozmaite koncepcje autyzmu, według których u źródeł głównych cech tego zaburzenia leżą trudności z percepcją sensoryczną. Badania wykazały, że podobne wzorce zachowania - upośledzenie interakcji społecznych i komunikacji oraz ruchy stereotypowe - występują zarówno u osób niewidomych, jak i u dzieci autystycznych. Mimo to trudności sensoryczne wciąż bywają pomijane w diagnozie i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Olga Bogdashina wskazuje na różnice związane z percepcją sensoryczną w autyzmie i opisuje wpływ doświadczeń percepcyjnych na powstanie odmienności w sferze poznawczej. Niniejsza publikacja, oparta na wynikach najnowszych badań, umożliwi rodzicom, terapeutom i nauczycielom zrozumienie problemów związanych z percepcją sensoryczną w autyzmie, a także zapoznanie się z metodami i technikami, które pozwolą zminimalizować trudności i wykorzystać mocne strony osób autystycznych. Olga Bogdashina jest wykładowczynią, badaczką i autorką ponad dwunastu książek na temat autyzmu. Kierowała pierwszym ośrodkiem dziennej opieki dla dzieci autystycznych na Ukrainie i przyczyniła się do powstania Międzynarodowego Instytutu Autyzmu na Syberii. Ma dorosłego autystycznego syna, dzięki czemu nie tylko doskonale porusza się w dziedzinie literatury naukowej, lecz także ma przywilej bezpośredniego dostępu do wiedzy na temat myślenia i zachowania dzieci z tym zaburzeniem [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 05.03.2020
Tytuł oryginału: The Complete guide to Asperger's syndrome, 2007.
Lektura dla wszystkich prywatnie i zawodowo zainteresowanych zespołem Aspergera (ZA), rzetelne źródło wiedzy, a przy tym wciągająca, znakomicie napisana książka. Tony Attwood, wybitny specjalista tematu zaburzeń ze spektrum autyzmu, opisuje specyfikę funkcjonowania osób z ZA i tłumaczy, jakie problemy mogą napotkać one za swojej drodze, jak udzielać im skutecznego wsparcia i rozwijać ich mocne strony. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 02.03.2020
Książka stanowi kompendium aktualnej wiedzy o tym, czym jest zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) oraz jak radzić sobie na co dzień z tym zaburzeniem. Dowiesz się z niej, czego potrzebują dziecko i nastolatek, co stanowi dla nich największe trudności oraz co sprzyja ich rozwojowi. Ten praktyczny poradnik znanych ekspertek Joanny Chromik-Kovačs, Izabeli Banaszczyk i Justyny Zdrojewskiej, napisany na podstawie wieloletniego doświadczenia w pracy z osobami z ADHD, w przystępny sposób odpowiada na pytania: jak rozpoznać typowe objawy ADHD; jak pracować z osobą z ADHD w domu i szkole; jak wspierać dziecko i nastolatka w ich dorastaniu oraz życiu społecznym. To proste i bardzo konkretne porady dotyczące kwestii najważniejszych dla rodziców i nauczycieli – zrozumienia osoby z ADHD, zapewnienia jej optymalnego rozwoju, pielęgnowania jej mocnych stron oraz pokazywania, jak może harmonijnie i twórczo funkcjonować w świecie [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej