Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Proza
(32)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(5)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(9)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(1)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(5)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(1)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(1)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(1)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(15)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Abec
(14)
Kawahara Reki (1974- )
(13)
Piechowiak Anna
(13)
Hatłas-Czyżewska Joanna
(8)
Stuart S. D
(8)
Stuart S. D. Przygody w świecie Minecrafta
(8)
Beepee
(2)
Cheverton Mark (1962- )
(2)
Cheverton Mark (1962- ). Gameknight999
(2)
Mortka Marcin (1976- )
(2)
Adler-Olsen Jussi (1950- )
(1)
Adler-Olsen Jussi (1950- ) Departament Q
(1)
Allende Isabel (1942- )
(1)
Beręsewicz Paweł (1970- )
(1)
Cline Ernest (1972- )
(1)
Cymbrykiewicz Joanna (1976- )
(1)
Deakin Leona
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Januszewski Zenon
(1)
Kamiya Yū (1984- )
(1)
Kawahara Reki
(1)
Marchlewska Małgorzata
(1)
Ostrowska Joanna (1984- )
(1)
Ostrowski Grzegorz
(1)
Piechowiak Agnieszka
(1)
Potemkin Aleksandr Petrovič (1949- )
(1)
Poznański Karol (1996- )
(1)
Sałatkiewicz Michał
(1)
Toeplitz Krzysztof Teodor (1933-2010)
(1)
Zano Agata
(1)
Ćwiklak Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(30)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Odbiorca
9-13 lat
(20)
Młodzież
(18)
14-17 lat
(15)
6-8 lat
(8)
Dzieci
(8)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(13)
Literatura amerykańska
(11)
Literatura polska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura chilijska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Rzeczywistość alternatywna
(24)
Rzeczywistość wirtualna
(23)
Gracze komputerowi
(19)
Gracze
(14)
Wojownicy
(14)
Walka
(13)
Gry komputerowe
(12)
Minecraft
(10)
Władza
(8)
Współzawodnictwo
(5)
Nastolatki
(3)
Przyjaźń
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Osoby zaginione
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Wróżki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Amnezja
(1)
Augusta Bloom (postać fikcyjna)
(1)
Awanturnictwo
(1)
Bliźnięta
(1)
Carl Mørck (postać fikcyjna)
(1)
Duda-Gracz, Jerzy (1941-)
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziennikarze
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Granie w chmurze
(1)
Gry w karty
(1)
Konkursy i festiwale
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Małe miasto
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Podróżnictwo
(1)
Policjanci
(1)
Potwory
(1)
Poznański, Karol (1996- )
(1)
Przymus
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychopatia
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Telewizja
(1)
Teorie spiskowe
(1)
Terroryzm
(1)
Twórczość
(1)
Uchodźcy
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienie od hazardu
(1)
YouTuberzy
(1)
Zagadki
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Świątynie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Dania
(1)
Europa
(1)
Irak
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Fantastyka
(26)
Powieść
(21)
Powieść przygodowa
(11)
Gry komputerowe
(2)
Kryminał
(2)
Album
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Science fiction
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Aplikacja / Paweł Beręsewicz. - Kraków : Wydawnictwo Skrzat, copyright 2021. - 253, [3] strony ; 20 cm.
Franek żyje jak typowy szesnastolatek: dom, szkoła, dom, zniknięcie... Ej, zniknięcie?! Hotelowy pokój, twarze na ekranie? Zupełnie jakby znalazł się w grze prowadzonej przez niewidzialnych graczy... Tymczasem do Ziemi zbliża się asteroida 2020 QG Elephant. W sieci krąży legenda o Embo i Ombo, wojownikach, którzy wspólnie mogą uratować świat przed Słoniem. Przepowiednie czy teorie spiskowe? Fake newsy czy ukryta prawda? Kim jest Pierwszy i kto jest jego drugą połówką? I co to wszystko ma wspólnego z Frankiem...? [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gameknight999 / Mark Cheverton ; 2)
Stanowi część 2 cyklu, część 1 pt.: Inwazja.
Kontynuacja serii "Gameknight999" opartej na bestsellerowej grze Minecraft. Dalsze przygody Gameknight999 i jego przyjaciela Craftera. Tym razem król Malacoda chce zniszczyć świat Minecraft. Główni bohaterowie muszą zrobić wszystko, wykazać się ogromną odwagą, aby ocalić ten świat. To niesamowita przygoda połączona z ulubioną grą wszystkich dzieci! Książki mają również walor edukacyjny. Promują pozytywne wzorce zachowań i napiętnują te złe. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Prz.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trash Story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [3] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
Trash Story to kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie „ja” i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od incydentu SAO minął rok. Pewnego dnia Sejiro Kikuoka, pracownik Biura ds. Nadzoru nad Wirtualną przestrzenią w Sieci Komputerowej przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, prosi Kirito o osobliwą przysługę. Sprawa dotyczy osobnika o pseudonimie Death Gun, który pojawił się nagle w "Gun Gale Online", grze pełnej broni palnej i stali. Gracze postrzeleni przez niego umierają naprawdę. Kirito wątpi, by świat wirtualny mógł w jakikolwiek sposób wpłynąć na to, co dzieje się w świecie realnym. Ostatecznie jednak rozpoczyna dochodzenie w tej niepokojącej sprawie i loguje się do GGO. Poszukując tropu, który doprowadzi go do tajemniczego gracza, Kirito błąka się po nieznanym świecie gry, tak odmiennym od rzeczywistości SAO i ALO. Pomocną dłoń wyciąga do niego Sinon, dziewczyna uzbrojona w gigantyczny karabin wyborowy Hecate II. Tak zaczyna się nowa seria!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online. 3, Taniec wróżek / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2015. - 223, [1] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginalnego cyklu.: Sword Art Online.
Kirito wydostaje się ze śmiertelnej gry MMO „Sword Art Online” i wraca do realnego świata. Od razu wyrusza na poszukiwanie Asuny, swojej ukochanej i jednocześnie towarzyszki broni. Okazuje się jednak, że Asuna Yūki wciąż nie przebudziła się z koszmaru. Kirito za jedyną wskazówkę ma tajemnicze zdjęcie, które przedstawia Asunę przemienioną w skrzydlatą istotę i zamkniętą w klatce. Wszystko wskazuje na to, że dziewczyna została uwięziona w grze VRMMO nowej generacji: „ALfheim Online”. Aby ocalić ukochaną, zdesperowany Kirito loguje się do świata ALO, krainy zamieszkanej przez wróżki!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online. 4, Taniec wróżek / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2015. - 217, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału cyklu: Sword Art Online.
Asuna nadal nie odzyskała przytomności. Kazuto podejrzewa, że ma to związek z „ALfheim Online”, grą VRMMO, która w ostatnim czasie zdobyła wielką popularność wśród graczy. Niezwykle realistyczny świat ALO w niczym nie ustępuje wirtualnej rzeczywistości SAO. Dzięki dynamicznym walkom, obecności magii oraz zastosowaniu „silnika lotu”, który pozwala na swobodne poruszanie się w powietrzu, ALO przyciąga całe rzesze użytkowników. By uratować ukochaną, Kazuto po raz kolejny zakłada na głowę NerveGear. Przybiera swoje stare i sprawdzone imię, Kirito, i loguje się do wirtualnego świata. Jako przedstawiciel rasy Spriggan wyrusza do miejsca uwięzienia Asuny – do Drzewa Świata, które jest ostatecznym celem wszystkich graczy! Po drodze, na skutek intrygi uknutej przez wojowniczą rasę Salamander, Kirito staje w obliczu śmiertelnego niebezpieczeństwa. Na szczęście dzięki pomocy Leafy, wróżki z rasy Sylfów, oraz Yui, Wróżki Nawigacyjnej, udaje mu się ujść z życiem. Wreszcie dociera do stóp Drzewa Świata. A tam, w chwili najcięższej próby, wychodzi na jaw, kim tak naprawdę jest jego nowa towarzyszka, Leafa...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej