Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Gry i zabawki
(16)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(16)
Autor
Żabicka Monika
(5)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R
(2)
Rivollet Alain
(2)
André Marc (1967- )
(1)
Azagary Eric
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Leacock Matt
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mercier Olivier
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Pierô
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Skowron Martyna
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(16)
Francja
(1)
Język
polski
(16)
Odbiorca
6-8 lat
(10)
Dzieci
(10)
9-13 lat
(7)
Młodzież
(7)
14-17 lat
(5)
0-5 lat
(4)
Dorośli
(4)
Temat
Gry w karty
(3)
Arystokracja
(1)
Bogactwo
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Kupcy
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Renesans
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Wyspy
(1)
Zabójcy
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(12)
Gry i zabawy umysłowe
(11)
Gry i zabawy
(2)
Gry strategiczne
(2)
Gry w karty
(2)
Plansze do gry
(2)
Fantasy
(1)
Karty do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
16 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin & Olivier Mercier. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek,) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 13 cm).
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex². Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Mądra Gra)
W pudełku: 90 kart, 6 układanek mózgów, instrukcja.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 15 min.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą![nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra] / opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau. - [Gdańsk] : Rebel, [2019]. - 1 okrągłe pudełko ; 13x13x7,5 cm.
Pudełko zawiera : 30 kart, instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas rozgrywki : 10 min.
Wiek graczy 4+
Gra "Dobble Kids" zawiera karty, na których znajduje się ponad 30 wizerunków zwierząt - po 6 zwierząt na karcie i tylko jedno powtarzające się zwierzątko na dowolnych dwóch kartach. I to właśnie Ty musisz je odnaleźć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra]. - [Gdańsk] : Rebel, [2019]. - 1 okrągłe pudełko ; 13x13x7,5 cm.
Pudełko zawiera : 30 kart, instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas rozgrywki : 10 min.
Wiek graczy 6+
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack : New York / Bruno Cathala i Ludovic Maublanc ; ilustracje Pierô ; tłumaczenie: Monika Żabicka, Marta Bulanda, Paweł Bryła. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko (8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, plansza, karta świadka, znacznik tury, 4 dwustronne żetony, 6 dwustronnych żetonów, 2 żetony śledztwa, 2 żetony parowców transatlantyckich, żeton informatora, instrukcja) : ilustracje ; 24x24x4 cm.
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 14+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Warszawa : Rebel, © 2015. - 1 gra (25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart z 400 kryptonimami, 1 klepsydra, 1 podstawka, 5 torebek) : karton, papier, plastik : w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15x21cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Czas gry około 10 minut.
Niedpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy, które mogą zostać połknięte.
Liczba graczy 2-8.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. [https://www.planszomania.pl/imprezowe/9051/Tajniacy.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 14+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek [Gra] / autor gry Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (4 plansze domku, tor dobierania kart, 1 znacznik pierwszego gracza, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, notes punktacji) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 24 cm).
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego Domku dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny Domek z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 58 kart podzielonych na: (28 kart Skarbów-czerwony tył, 5 dla każdego z 4 skarbów, 3 wzbiera woda!, 3 lot helikopterem, 2 worki z piaskiem, 24 karty Zalania - niebieski tył, 6 kart śmiałków), 24 dwustronne pola wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (kamień ziemi, posążek wiatru, kryształognia, kielich oceanu), 1 wodomierz, 1 znacznik poziomu wody. Instrukcja (8 stron).
Zakazana Wyspa była niegdyś odludnym azylem tajemnego, starożytnego imperium Archean. Według legend Archeanie posiadali moc kontroli żywiołów naszej planety: ognia, wiatru, wody i ziemi. Używali do tego czterech świętych przedmiotów: Kryształu Ognia, Posążka Wiatru, Kielicha Oceanu oraz Kamienia Ziemi. Gdyby skarby te wpadły w niepowołane ręce, mogłoby to spowodować katastrofalne konsekwencje, dlatego też Archeanie ukryli je na Zakazanej Wyspie. Wyspa miała zatonąć gdyby trafił na nią ktokolwiek z zamiarem wykradzenia skarbów. Minęły setki lat od tajemniczego upadku imperium, a Zakazana Wyspa pozostała nieodkryta... aż do dziś. Czy wasz zespół śmiałków zdoła przekroczyć granice Wyspy, zdobyć ukryte skarby i uciec z niej z życiem? Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; [ilustracje Djib i Régis Torres]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2004-2021. - 1 gra (wiele elementów) : wymiary pudełka 28x28x6 + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4, czas gry: 14-30 min.
Zawartość pudełka: plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: Zawiera: 110 kart ; 1 planszę ; 1 instrukcję ; 2 pomoce gracza ; 1 miseczkę ; 39 żetonów punktów zwycięstwa ; 47 plastikowych pionków.
W grze Koncept komunikacja wkroczyła w inny wymiar - nie musisz już nic mówić, aby się porozumieć! Zestawiając ze sobą uniwersalne symbole jesteś teraz w stanie przekazać setki nazw przedmiotów, tytułów i nazwisk postaci!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept Kids Zwierzaki / Gaetan Beaujannot, Alain Rivollet ; ilustracje Eric Azagary. - Gdańsk : Rebel ; ©2018. - 1gra (plansza, 110 kart , 16 plastikowych ramek, plastikowa podstawka, skrócony opis zasad.): karton, papier, kolor ; w pudełku 28x28x5 cm+ instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy 4-12.
Czas gry 20 minut.
"Koncept KIDS - Zwierzaki" jest nową wersją gry "Koncept", w którą mogą grać dzieci od lat 4. Użyj symboli na planszy, aby inni gracze odgadli nazwę zwierzaka i razem cieszcie się zwycięstwem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : kultura. - [Gdańsk] : Rebel, [2019]. - 1 okrągłe pudełko ; 13x13x7,5 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Pudełko zawiera : 30 kart, instrukcja.
Gra dla 2-8 osób.
Czas rozgrywki : 15 min.
Wiek graczy 6+
Dobble Kultura to gra towarzyska, którą możesz zabrać ze sobą wszędzie i rozegrać w krótkim czasie. Co więcej - gra ma aż pięć wariantów rozgrywek, dzięki czemu na pewno nie znudzi się przez długi czas. Liczy się szybkość, spostrzegawczość i refleks. W celu utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji związanych z szeroko pojętą kulturą, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem....[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 30 minut.
Gra podstawowa, do której jest kilka wersji talii kart wydanych oddzielnie.
W pudełku: 1 plansza z torem punktacji, 84 karty, 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, 6 drewnianych króliczków, instrukcja (1 karta luzem).
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_314048,Dixit-16721-Jean-Louis-Roubira.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor [Gra] / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 gra (wiele elementów) : plastik, karton kolorowy ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Czas gry: około 30 minut.
Zawiera: 40 znaczników, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 4 plansze gracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes, instrukcja.
Gra dla: 2-4 osób.
Czas gry: 30 min.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon. - Gdańsk : Rebel ; Roseville MN ; Paryż : Days of Wonder, copyright 2019. - 1 gra (1plansza, 240 kolorowych wagoników, 15 dworców, 158 kolorowych kart, 46 kart biletów, 1 karta podsumowania, 1 Europejski ekspres- premia, 5 znaczników punktacji): karton, papier, plastin, ilustracje; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron: ilustracja; 29 cm).
Pudełko zawiera: 1 plansza, 225 kolorowych wagoników, 110 kart wagoników, 89 kart biletów, 1 kartę globtrotera, 60 pionków pasażerów, materiałowy woreczek, 5 znaczników punktacji, instrukcję.
Gra dla 2-5 osób. Czas rozgrywki: 30-60 min.
"Wsiąść do Pociągu: Niemcy" to duchowy spadkobierca "Ticket to Ride: Marklin", jednej z najlepiej ocenianych przez graczy edycji gry. Rozgrywka koncentruje się na mapie Cesarstwa Niemieckiego i wprowadza nową, ciekawą mechanikę pozyskiwania pasażerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej