Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(4)
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(1)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(4)
Autor
Kordowski Bartłomiej
(5)
Chudzik Przemysław
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Paszkiewicz Anna (pisarka)
(1)
Pitulski Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
6-8 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(3)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Gry w karty
(2)
Trening umysłu
(2)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Świnia domowa
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry i zabawy
(2)
Gry planszowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Czas rozgrywki 45 min.
Dla 4 graczy.
Zawiera : 75 kart z hasłami, notes na punkty, 2 podstawki na karty, ołówek, instrukcja.
Dla osób 13+.
Na pudełku : Bohateron : włącz historię.
Cenzura to gra edukacyjna, w przystepny i oryginalny sposób przybliżająca tematykę historyczną z okresu II wojny światowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 13+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 4 plansze gracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes, instrukcja.
Gra dla: 2-4 osób.
Czas gry: 30 min.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek [Gra] / autor gry Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (4 plansze domku, tor dobierania kart, 1 znacznik pierwszego gracza, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, notes punktacji) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 24 cm).
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego Domku dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny Domek z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lulu - świnka na medal / Anna Paszkiewicz ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Wydanie I. - Warszawa : Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2021. - 23, [1] strona, [1] karta tablic : ilustracje ; 21 cm.
(Książkożercy. Poziom A, Dla Książkogryzaków)
Książkożercy to trzypoziomowa seria przeznaczona dla dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z czytaniem. Opowiadania dostosowane zostały do ich umiejętności i doskonale sprawdzą się przy pierwszych samodzielnych próbach czytelniczych. Lulu to świnka wietnamska z Pensylwanii w Ameryce, która w 1998 rok stała się sławna na całym świecie. Uznano ją za bohaterkę, ponieważ uratowała życie swojej właścicielki, gdy ta dostała zawału. W jaki sposób udało się tego dokonać temu wyjątkowemu zwierzęciu? Tom „Lulu – świnka na medal” na poziomie A przeznaczony jest dla Książkogryzaków, czyli dzieci, które poznały lub są w trakcie poznawania wszystkich podstawowych liter, uczą się składać z nich proste słowa, rozumieć sens prostych zdań, nie znają lub dopiero poznają litery ze znakami diakrytycznymi oraz dwuznaki i podejmują pierwsze próby samodzielnego czytania. Książki na poziomie A zawierają historyjki idealne do pierwszych prób samodzielnego czytania, proste słowa z jak najmniejszą liczbą dwuznaków i liter ze znakami diakrytycznymi, przewagę zdań pojedynczych, od jednego do trzech zdań na każdej stronie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas rozgrywki 20 min.
Dla 2 graczy.
Zawiera : 2 drewniane stojaki do kart, 49 kart słów staropolskich (po 7 w siedmiu kategoriach) zwanych dalej kartami słów, 6 krt zadań zwanych także zadaniami, 14 spinaczy (po 2 w siedmiu kolorach) do oznaczania kart słów, instrukcja. ; instrukcję.
Dla osób 8+.
Dofinansowano z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Gra karciana. Wcielcie się w rolę spiskowców, którzy chcą pamiętać o języku staropolskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej