Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(58)
Forma i typ
Książki
(57)
Proza
(51)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(70)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(18)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(10)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(2)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(6)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(11)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(3)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(2)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(2)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(2)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(19)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Abec
(15)
Kawahara Reki (1974- )
(14)
Piechowiak Anna
(14)
Hatłas-Czyżewska Joanna
(8)
Stuart S. D
(8)
Stuart S. D. Przygody w świecie Minecrafta
(8)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(4)
Gibson William (1948- )
(4)
Beepee
(2)
Dukaj Jacek (1974- )
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Alfonsi Alice
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Chmiel Krystyna
(1)
Cline Ernest (1972- )
(1)
Dyson Esther (1951- )
(1)
Fabianowska Małgorzata
(1)
Fronia Marcin
(1)
Fry Jason (1969- )
(1)
Gibson William (1948- ). Idoru
(1)
Gibson William (1948- ). Wszystkie jutra
(1)
Gibson William (1948- ). Światło wirtualne
(1)
Grabowska Ałbena (1971- )
(1)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(1)
Grippando James (1958- )
(1)
Grygiel Grażyna (tłumacz)
(1)
Holt Jonathan (1962- )
(1)
Holt Jonathan (1962- ). Carnivia
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Kamiya Yū
(1)
Kamiński Jarosław (1968- )
(1)
Kawahara Reki
(1)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Krall Artur
(1)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Lipko Tomasz
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(1)
Liu Ken (1976- )
(1)
Lockwood Patricia (1982- )
(1)
Machanienko Wasilij (1981- )
(1)
Machanienko Wasilij (1981- ). Droga Szamana
(1)
Macios Karolina
(1)
Mari Ann
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Nadana Katarzyna
(1)
Orlińska Zuzanna
(1)
Ostrowicki Michał (1965- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Piechowiak Agnieszka
(1)
Pinker Steven (1954- )
(1)
Pol Erick
(1)
Przewrocki Andrzej
(1)
Przybyłek Marcin (1968- ). Gamedec
(1)
Przybyłek Marcin Sergiusz (1968- )
(1)
Salfo Federica
(1)
Scollon Bill
(1)
Sitkiewicz Gabriela
(1)
Skelly Jennifer
(1)
Stephens-Davidowitz Seth
(1)
Stephenson Neal (1959- )
(1)
Szewczyk Sara
(1)
Szuwalska Iwona
(1)
Szypuła Wojciech
(1)
Thompson Richard L. (1947- )
(1)
Vizvary Istvan (1975- )
(1)
Wojtasik Łukasz
(1)
Wojtasik Łukasz. Sieciaki
(1)
Ziajkiewicz Artur
(1)
Ziembińska Ewa
(1)
Ćwiklak Dariusz
(1)
Świerkocki Maciej (1961- )
(1)
Świętek Edyta (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1901-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
9-13 lat
(21)
Młodzież
(20)
14-17 lat
(17)
Dzieci
(11)
6-8 lat
(10)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(19)
Literatura polska
(15)
Literatura japońska
(13)
Literatura angielska
(1)
Literatura chińska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(58)
Rzeczywistość alternatywna
(22)
Wojownicy
(15)
Gracze komputerowi
(14)
Gry komputerowe
(14)
Walka
(14)
Gracze
(9)
Minecraft
(9)
Władza
(8)
Sztuczna inteligencja
(7)
Internet
(5)
Współzawodnictwo
(5)
Cyberpunk
(4)
Przyjaźń
(4)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(4)
Relacja romantyczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Dane osobowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Hakerzy
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mężczyzna
(2)
Młodzież trudna
(2)
Nastolatki
(2)
Pisarze
(2)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(2)
Socjologia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Uczniowie
(2)
Wróżki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Agresywność
(1)
Amnezja
(1)
Astrofizyka
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Big data
(1)
Bliźnięta
(1)
Bolek i Lolek (postacie fikcyjne)
(1)
Cyberkultura
(1)
Czytelnictwo
(1)
Człowieczeństwo
(1)
Filozofia
(1)
Fizyka
(1)
Futurologia
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry fabularne
(1)
Internauci
(1)
Istoty pozaziemskie
(1)
Julek i Maja (postacie fikcyjne)
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konkursy i festiwale
(1)
Kontrola
(1)
Kościół katolicki
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kultura minojska
(1)
Lennon, John (1940-1980)
(1)
Matki i córki
(1)
Małżeństwo
(1)
Narkotyki
(1)
Nieletni przestępcy
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Osoby uzależnione od Internetu
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Parapsychologia
(1)
Pismo
(1)
Podróże
(1)
Portale internetowe
(1)
Postęp techniczny
(1)
Potwory
(1)
Powroty zmarłych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Proboszczowie
(1)
Prokuratorzy
(1)
Przestępcy
(1)
Psychiatrzy
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Rewolucja kulturalna w Chinach
(1)
Rodzina
(1)
Samobójstwo
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Spisek
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Symbole
(1)
System wartości
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Tajemnica
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Transfer umysłu
(1)
Transhumanizm
(1)
Trauma
(1)
Uczucia
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tokio (Japonia)
(1)
Wenecja (Włochy)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść
(35)
Fantastyka
(29)
Powieść przygodowa
(9)
Science fiction
(7)
Powieść obyczajowa
(3)
Thriller
(3)
Esej
(2)
Gry komputerowe
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Fantasy
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść graficzna
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Romans
(1)
Sensacja
(1)
Szkic literacki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 15.03.2024
Stanowi część 1. cyklu.
Niedaleka przyszłość, czas sztucznych inteligencji. Ben, pracownik instytutu badawczego, bierze udział w eksperymencie naukowym, dzięki któremu jego umysł wkroczy w świat Fajstos, 1627 lat p.n.e. System AIAM, do którego zostały wprowadzone dane archeologiczne, tworzy świat, jaki istniał wiele lat temu na Krecie. Dla Bena ma to być niczym udział w doskonałej grze komputerowej, w której będzie mógł badać przeszłość wszystkimi zmysłami, a zdarzenia będą się toczyć w interakcji wirtualnego świata z nim jako uczestnikiem gry.
Fantastyka f4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 16.02.2024
Bolek i Lolek znowu wpadli w tarapaty! Zuch, pies chłopców, zjada wszystko - od szynki poprzez kąpielówki aż po klapki. Nowa koleżanka - Zuza - wprowadza Bolka i Lolka w świat Minecrafta i w trójkę muszą zmierzyć się z pułapkami wirtualnej rzeczywistości. Na dodatek sąsiad okazuje się wampirem, a w tajemniczych okolicznościach znika Święty Mikołaj (ostatnie widziały go renifery w sklepie na stacji benzynowej)… Będzie się działo! Dobra zabawa gwarantowana [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. N.p.1
Książka
W koszyku
Data zmiany: 07.12.2023
(Sieciaki / Łukasz Wojtasik ; [1])
Stanowi część 1 cyklu, część 2 pt.: Twarzozmieniacz i wielka gala fejmu.
Jest poniedziałek rano. Spociak przed pójsciem do szkoły chciałby sprawdzić wynik wczorajszego meczu. Ale jego telefon nie łączy się z siecią. Nie tylko jego… Wredne Sieciaki próbują opanować całe miasto a Spociak i jego przyjaciele: Netka, Ajpi i Kompel ruszają do walki! Wciągająca fabuła o sieci, wydana wspólnie z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 16.10.2023
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 2)
Barliona - wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony. Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza; na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos - Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby - jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej...[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.161.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Sword Art Online. 3, Taniec wróżek / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2015. - 223, [1] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginalnego cyklu.: Sword Art Online.
Kirito wydostaje się ze śmiertelnej gry MMO „Sword Art Online” i wraca do realnego świata. Od razu wyrusza na poszukiwanie Asuny, swojej ukochanej i jednocześnie towarzyszki broni. Okazuje się jednak, że Asuna Yūki wciąż nie przebudziła się z koszmaru. Kirito za jedyną wskazówkę ma tajemnicze zdjęcie, które przedstawia Asunę przemienioną w skrzydlatą istotę i zamkniętą w klatce. Wszystko wskazuje na to, że dziewczyna została uwięziona w grze VRMMO nowej generacji: „ALfheim Online”. Aby ocalić ukochaną, zdesperowany Kirito loguje się do świata ALO, krainy zamieszkanej przez wróżki!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Sword Art Online. 4, Taniec wróżek / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2015. - 217, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału cyklu: Sword Art Online.
Asuna nadal nie odzyskała przytomności. Kazuto podejrzewa, że ma to związek z „ALfheim Online”, grą VRMMO, która w ostatnim czasie zdobyła wielką popularność wśród graczy. Niezwykle realistyczny świat ALO w niczym nie ustępuje wirtualnej rzeczywistości SAO. Dzięki dynamicznym walkom, obecności magii oraz zastosowaniu „silnika lotu”, który pozwala na swobodne poruszanie się w powietrzu, ALO przyciąga całe rzesze użytkowników. By uratować ukochaną, Kazuto po raz kolejny zakłada na głowę NerveGear. Przybiera swoje stare i sprawdzone imię, Kirito, i loguje się do wirtualnego świata. Jako przedstawiciel rasy Spriggan wyrusza do miejsca uwięzienia Asuny – do Drzewa Świata, które jest ostatecznym celem wszystkich graczy! Po drodze, na skutek intrygi uknutej przez wojowniczą rasę Salamander, Kirito staje w obliczu śmiertelnego niebezpieczeństwa. Na szczęście dzięki pomocy Leafy, wróżki z rasy Sylfów, oraz Yui, Wróżki Nawigacyjnej, udaje mu się ujść z życiem. Wreszcie dociera do stóp Drzewa Świata. A tam, w chwili najcięższej próby, wychodzi na jaw, kim tak naprawdę jest jego nowa towarzyszka, Leafa...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Kirito loguje się do Gun Gale Online, VRMMO toczącego się w świecie prochu i stali, by zbadać sprawę gracza o pseudonimie Death Gun. Niestety, zaraz po zalogowaniu przytrafia mu się coś, co jeszcze nie raz sprowadzi na niego kłopoty. Okazuje się bowiem, że po przekonwertowaniu postaci jego nowy awatar do złudzenia przypomina dziewczynę. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności Kirito poznaje Sinon, dziewczynę-snajpera, i dzięki jej wsparciu udaje mu się przystąpić do Bullet of Bullets, turnieju mającego wyłonić najsilniejszego gracza w całym GGO. Używając świetlnego miecza, pokonuje kolejnych przeciwników, czym wzbudza powszechne zainteresowanie. Nadchodzi finał Bullet of Bullets. Pośród doświadczonych graczy, biorących udział w generalnej bitwie, w końcu pojawia się Death Gun. Kim tak właściwie jest i czy naprawdę potrafi poprzez wirtualną rzeczywistość wywrześ wpływ na świat realny? Kirito rusza do samotnej walki z Pistoletem Śmierci! Oto finał serii "Widmowy pocisk"![nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Od incydentu z Pistoletem Śmierci mija kilka tygodni. W ALfheim Online, VRMMO nowej generacji rozgrywającym się w świecie wróżek, wybucha dziwne poruszenie. Na dwudziestym czwartym poziomie nowej mapy, Dryfującego Zamku Aincrad, w północnej części dzielnicy mieszkalnej pojawia się tajemniczy awatar. Zagadkowy gracz oznajmia, że ten, kto zdoła pokonać go w pojedynku, otrzyma w nagrodę Oryginalną Technikę Miecza. Wielu śmiałków próbuje swych sił, jednak żadnemu nie udaje się zwyciężyć. Przeciwko niezrównanemu wojownikowi, który pokonał nawet Czarnego Szermierza Kirito, staje Asuna. Choć walka jest wyrównana, ostatecznie kończy się porażką szalonej uzdrowicielki. Mimo to dziewczyna dostaje propozycję wstąpienia do gildii tajemniczego gracza. Za niezwykłym kunsztem wojownika kryje się jednak pewna tajemnica. Oto nowy rozdział historii Asuny i Kirito - „Matczyny różaniec”...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Incydent w strefie: Na jednym ze środkowych poziomów SAO został zamordowany gracz. Zabójstwa dokonano w miejscu, w którym pasek życia pod żadnym pozorem nie powinien się skrócić – wewnątrz „strefy bezpieczeństwa”. Założenie, że doszło do Player Kill, wydaje się słuszne, lecz sposób dokonania zbrodni pozostaje tajemnicą. Zagadkę próbują rozwiązać Kirito i Asuna. Calibur: W ALO wreszcie rozpoczęła się misja, w której nagrodą jest Święty Miecz Excalibur. Z tej okazji Kirito, który już raz próbował zdobyć legendarną broń, ale nie zdołał pokonać strzegących jej potworów, oficjalnie bierze udział w rywalizacji. Jednak za misją kryje się pewne niewiarygodne wydarzenie… Dzień, w którym wszystko się zaczęło: Dzień uruchomienia oficjalnej usługi SAO. Krótko po przemówieniu Akihiko Kayaby, w którym ogłosił rozpoczęcie gry śmierci, Kirito stawia pierwszy krok na drodze do przetrwania. Krokiem tym jest wykonanie przed innymi graczami misji, którą niegdyś ukończył jako beta tester, i zdobycie miecza potężniejszego niż domyślna broń…[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
„Gdzie ja jestem…?” Kirito budzi się w samym środku lasu, pośród gigantycznych drzew, w wirtualnym świecie o klimacie fantasy. Błąkając się po okolicy w poszukiwaniu wskazówek, spotyka chłopaka. „Nazywam się Eugeo. Miło cię poznać, Kirito.” Ów mieszkaniec świata gry – czyli tak zwany NPC – obdarzony jest całym bogactwem emocji, które niczym nie różnią się od ludzkich. Po pewnym czasie w głowie Kirito odżywa wspomnienie z odległej przeszłości. Wspomnienie, w którym Kirito i Eugeo jako dzieci biegną przez pola i łąki. I w którym pojawia się ktoś jeszcze – złotowłosa dziewczynka o imieniu Alice. Nigdy nie powinien był zapomnieć tak ważnego imienia!Nadchodzi superpopularny epizod, który w sieci zdobył największe uznanie czytelników!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Mijają dwa lata, odkąd Kirito trafił do tajemniczego wirtualnego świata. Jako starsi szermierze Akademii Miecza Północnej Centorii on i Eugeo spędzają dzień za dniem na treningach, by w przyszłości zostać Rycerzami Integralności – najpotężniejszymi strażnikami ładu w świecie ludzi. Otrzymują też prawo do posiadania giermków. W ten sposób pod skrzydła Kirito trafia urocza dziewczyna imieniem Ronye, zaś Eugeo dostaje do pomocy Tieze. Z czasem pomiędzy tą czwórką zawiązuje się przyjaźń. Lecz niestety nic, co dobre, nie trwa wiecznie. Pewnego dnia Ronye i Tieze wpadają w pułapkę przebiegłych arystokratów. By je ratować, Eugeo chwyta za miecz, jednak nic więcej nie jest w stanie zrobić, ponieważ obnażenie go wiązałoby się ze złamaniem praw Kościoła Aksjomatu. W następnej chwili czuje potężny ból w prawym oku, zaś w polu widzenia pojawiają się tajemnicze symbole...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Eugeo ponownie spotyka dziewczynę, za którą tęsknił od najmłodszych lat – Alice. Jednak w żadnym stopniu nie przypomina ona przyjaciółki z wioski Ruild. W dodatku zjawia się po to, by aresztować Eugeo i Kirito, oskarżonych o złamanie Rejestru Tabu. Przedstawia się jako Rycerz Integralności, a z czasów dzieciństwa nie pamięta absolutnie nic. Chłopcy zostają wtrąceni do jednego z lochów Centralnej Katedry, symbolu Kościoła Aksjomatu. Na szczęście dzięki sprytowi Kirito udaje im się uciec. Niespodziewany ratunek przychodzi ze strony tajemniczej dziewczynki o imieniu Cardinal, która wie, że Kirito pochodzi „z zewnątrz”. W końcu przyjaciele wyruszają schodami na szczyt Katedry, by przywrócić Alice do pierwotnej postaci. Lecz na ich drodze stają zrodzeni z Sekretnego Rytuału Syntezy potężni wojownicy…[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Kirito i Eugeo zmierzają ku zajmowanemu przez Najwyższego Kapłana ostatniemu poziomowi Centralnej Katedry, kredowobiałej wieży stanowiącej symbol Kościoła Aksjomatu. Kolejne potyczki z Rycerzami Integralności, mimo że wymagają wiele wysiłku i umiejętności, nie osłabiają ich determinacji. Lecz starcie z potężnym Rycerzem Integralności Alice powoduje zniszczenie jednej ze ścian Katedry, w efekcie czego Kirito wraz Alice zostają wyrzuceni na zewnątrz wieży. Eugeo nie dopuszcza do siebie myśli, że jego przyjaciel zginął. Postanawia samotnie kontynuować wspinaczkę. Drogę zastępuje mu najstarszy i zarazem najpotężniejszy Rycerz Integralności, Bercouli Synthesis One. W obliczu legendarnego wojownika Eugeo dobywa Miecza Błękitnej Róży, by stanąć do pojedynku, którego ostatnim aktem będą narodziny nowego szermierza...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Za radą mędrczyni Cardinal dwaj przyjaciele zmierzają na setny poziom wieży Centralnej Katedry Kościoła Aksjomatu, gdzie mieści się komnata Najwyższego Kapłana. Eugeo po to, by przywrócić do pierwotnej postaci zmienioną w Rycerza Integralności Alice, a Kirito, by zapobiec zniszczeniu Podziemia. Po drodze, w wyniku pechowego zbiegu wypadków, zosta ją jednak rozdzieleni. Kiedy Kirito dociera na dziewięćdziesiąty dziewiąty poziom, drogę zastępuje mu zakuty w zbroję Rycerza Integralności chłopak o zimnych, zielonych oczach – Eugeo. Gdy bez wahania dobywa miecza, Kirito musi podjąć wyzwanie. Czy przeczucie, że oto nadszedł czas rozstania, zamieni się w rzeczywistość? Czy desperackie wołanie Kirito dotrze do zapieczętowanej pamięci Eugeo? Oto ostatni tom „serii świata ludzi” z cyklu Alicyzacja!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Kirito dostaje się do tajemniczego świata fantasy. Pierwszą osobą, którą poznaje w tej przypominającej VRMMO rzeczywistości, jest chłopak imieniem Eugeo. W towarzystwie nowego przyjaciela, obdarzonego takim bogactwem emocji, że nie sposób uznać go za NPC, Kirito wyrusza do miasta stołecznego – Centorii. Mijają dwa lata. Kirito i Eugeo wstępują do Cesarskiej Akademii Miecza Północnej Centorii, gdzie czas upływa im na treningach pod okiem opiekunów, Sortilieny i Gorgolosso. Chcą zostać najpotężniejszymi w tym świecie strażnikami ładu: Rycerzami Integralności. Zanim jednak zrealizują wymarzony cel, będą musieli usunąć ze swej drogi niezliczone przeszkody i dostać się do grona zaledwie dwunastu w całej Akademii najlepszych szermierzy. Oto niezwykły spektakl, który rozgrywa się na scenie wirtualnego świata!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Od incydentu SAO minął rok. Pewnego dnia Sejiro Kikuoka, pracownik Biura ds. Nadzoru nad Wirtualną przestrzenią w Sieci Komputerowej przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, prosi Kirito o osobliwą przysługę. Sprawa dotyczy osobnika o pseudonimie Death Gun, który pojawił się nagle w "Gun Gale Online", grze pełnej broni palnej i stali. Gracze postrzeleni przez niego umierają naprawdę. Kirito wątpi, by świat wirtualny mógł w jakikolwiek sposób wpłynąć na to, co dzieje się w świecie realnym. Ostatecznie jednak rozpoczyna dochodzenie w tej niepokojącej sprawie i loguje się do GGO. Poszukując tropu, który doprowadzi go do tajemniczego gracza, Kirito błąka się po nieznanym świecie gry, tak odmiennym od rzeczywistości SAO i ALO. Pomocną dłoń wyciąga do niego Sinon, dziewczyna uzbrojona w gigantyczny karabin wyborowy Hecate II. Tak zaczyna się nowa seria!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Sword Art Online. 2, Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, styczeń 2015. - 242, [6] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału: Sword Art Online.
Sword Art Online - śmiertelna gra MMO, której opuszczenie jest niemożliwe, dopóki nie zostanie ukończona. Uwięzieni w niej gracze muszą dostosować się do życia w wirtualnej rzeczywistości. Mimo trudów, jakie niesie za sobą egzystencja w tak odmiennym świecie, potrafią czerpać satysfakcję z tego, co przynosi im los. Treser potworów - Silica, właścicielka kuźni - Lizbeth, tajemnicza dziewczynka - Yui oraz Sachi spotykają na swej drodze Kirito zwanego Czarnym Szermierzem, który wraz z najlepszymi wojownikami walczy na pierwszej linii frontu, by zdobyć najwyższe piętro zamku Aincrad i ukończyć grę. Oto cztery historie o tym, jak jedno przypadkowe spotkanie może odmienić czyjeś życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Sword Art Online. 1, Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, listopad 2014. - 247, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału: Sword Art Online.
Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie. Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamku Aincrad. W drodze na szczyt w pojedynkę walczy z potworami i pokonuje wszystkie przeciwności losu. Pewnego dnia jednak zostaje zmuszony przez Asunę, mistrzynię rapiera, do zawiązania z nią drużyny. To spotkanie okaże się brzemienne w skutki i wciągnie Kirito w wir nieprzewidzianych zdarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 10.05.2023
Finalistka Bookera 2021, nominowana do Women’s Prize for Fiction, nazwana jedną z najlepszych książek roku przez ponad 20 zagranicznych magazynów. Fragmentaryczna i wszechogarniająca, przenikliwa i autentyczna książka jest listem miłosnym do nieskończonego skrolowania, a jednocześnie głęboką, współczesną medytacją na temat miłości, języka i związków międzyludzkich wygłoszoną przez bardzo osobny i wyjątkowy głos literatury amerykańskiej. To opowieść o istnieniu podzielonym na dwie połowy. O tym, co się wydarza, gdy prawdziwe życie zderza się z narastającym absurdem świata udostępnianego za pośrednictwem ekranu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 03.04.2023
Aincrad / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2014. - 247 strony : ilustracje (w tym kolororowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 1)
Tytuł oryginału cyklu: Sword Art Online.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.p.4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej