Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(152)
Forma i typ
Książki
(142591)
Proza
(72630)
Poezja
(10665)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8576)
E-booki
(6953)
Gry i zabawki
(152)
Publikacje dydaktyczne
(6634)
Publikacje popularnonaukowe
(4443)
Audiobooki
(4005)
Publikacje informacyjne
(2559)
Poradniki i przewodniki
(2294)
Komiksy i książki obrazkowe
(1928)
Dramat (rodzaj)
(1738)
Publikacje naukowe
(1247)
Druki ulotne
(948)
Albumy i książki artystyczne
(755)
Filmy i seriale
(619)
Publikacje fachowe
(469)
Muzyka
(382)
Publikacje promocyjne
(328)
Publikacje religijne
(275)
Czasopisma
(98)
Nuty
(36)
Obiekty trójwymiarowe
(25)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(25)
Artykuły
(20)
Mapy
(17)
Urządzenia
(7)
Gry komputerowe
(3)
Pliki i bazy danych
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(145)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(2)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(144)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(2)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(1)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(1)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(1)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Knizia Reiner
(6)
Żabicka Monika
(5)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Larek Tomek
(3)
Menzel Michael
(3)
Odorowicz Bartosz
(3)
Rutowska Monika
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Wróblewska Aneta
(3)
Zdybel Jacek
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bonneterre Marie-Anne
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Bukowski Adam
(2)
Chudzik Przemysław
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dziki Tomasz (1972- )
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Innes Andrews
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Knott Matt
(2)
Madaj Karol
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Miłuński Filip
(2)
Moon Alan R
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Rivollet Alain
(2)
Shafir Haim
(2)
Strzelecki Adam
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szulc Cezary
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Zdybel Jacek (1963- )
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Amanatidis Victor
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aniel Isabel
(1)
Aouidad Karim
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(1)
Atelier 198
(1)
Azagary Eric
(1)
Baars Gunter
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Bestard Aina (1981- )
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Brykowska-Liniecka Ewa
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Ceran Tomasz Sylwiusz (1983- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Costano Eugeni
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Florkiewicz Łukasz
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Goiński Andrzej
(1)
Golden Emily
(1)
Gröber Marcel
(1)
Gwis Joanna
(1)
Hladík Roman
(1)
Jakimiec Agata
(1)
Jaroński Paweł
(1)
Klepka Agata
(1)
Korobkiewicz Magdalena
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Krajewski Marek (1966- )
(1)
Kramer Wolfga
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kummer Susanne
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Lawson Andrew (1945- )
(1)
Lawson Jack
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Lin Yi-Bing (1961- )
(1)
Liu Frank
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Lutz Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(105)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(100)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(152)
Francja
(1)
Język
polski
(152)
Odbiorca
Dzieci
(96)
6-8 lat
(70)
Młodzież
(68)
9-13 lat
(59)
Dorośli
(36)
0-5 lat
(28)
14-17 lat
(28)
18+
(3)
9-17 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(2)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(27)
Gry w karty
(12)
Gry edukacyjne
(8)
Gry planszowe
(4)
Zwierzęta
(4)
Plansze do gry
(3)
Zabawa
(3)
Dzieci
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Nauka
(2)
Nauka czytania
(2)
Psy
(2)
Regionalizm
(2)
Znaki i sygnały drogowe
(2)
Arystokracja
(1)
Astronomia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bogactwo
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gimnastyka
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Grywalizacja
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koty
(1)
Królik
(1)
Kupcy
(1)
Obrona Włocławka (1920)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Piotruś Pan (postać fikcyjna)
(1)
Planety
(1)
Policjanci
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Przyjaźń
(1)
Rekiny
(1)
Renesans
(1)
Rower
(1)
Ruch pieszy
(1)
Scrabble
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Strategia
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Taktyka
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie komunikacyjne
(1)
Wyspy
(1)
Zabójcy
(1)
Zmysły
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(100)
Gry i zabawy umysłowe
(92)
Plansze do gry
(24)
Gry i zabawy
(22)
Gry edukacyjne
(12)
Gry i zabawy dziecięce
(7)
Gry w karty
(7)
Gry strategiczne
(6)
Książka-zabawka
(3)
Karty do gry
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Broszura
(1)
Fantasy
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Obrazek
(1)
Opracowanie
(1)
Regionalizm
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(92)
Edukacja i pedagogika
(10)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
152 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Quiz prawda czy fałsz : gra edukacyjna [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [miejsce wydania nieznane]. - Pudełko zawiera: planszę ; 206 kart stwierdzeń ; 12 kart prawda/fałsz ; 2 karty "kategoria" ; 6 pionków ; kostkę ; instrukcję.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Wiek graczy : 12+.
Ilość graczy: 2-6.
Na pudełku 824 pytania i odpowiedzi.
Dobrą zabawę, wiele emocji i mnóstwo ciekawych informacji - wszystko to znajdą uczestnicy gry "Prawda czy Fałsz". Zwycięstwo w tej grze zależy głównie od tego, czy gracz prawidłowo określi przeczytaną wcześniej z karty informację jako prawdziwą lub fałszywą. Czytane podczas gry stwierdzenia dotyczą czterech dziedzin: historii, techniki, przyrody i geografii. Szansę na wygraną w rozgrywce wykorzysta jeden z graczy, ale każdy z jej uczestników pozna wiele interesujących informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rach ciach! light [Gra] : gra zręcznościowa. - Chwaszczyno : "Aleksander" Piotr Pundzis, [2019]. - 1 pudełko ; 19x29x5 cm.
Liczba graczy: 2-4.
W pudełku : 1 plansza do gry, 4 pionki, 4 czerwone kule, 4 fioletowe kule, 4 czarne kule, 4 zielone kule, 4 niebieskie kule, 4 żółte kule, 55 kart, 4 podstawki, 4 rurki, 1 dzwonek : plastik, tektura, instrukcja.
Na czym polega gra Rach Ciach? Każdy z uczestników zabawy otrzymuje do dyspozycji plastikowy drążek wbity w podstawkę, na której układamy zestaw sześciu kolorowych kul z dziurką. Na środku stołu kładziemy planszę z pionkami, talię kart oraz dzwonek. Na kartach znajdują się przezabawne ilustracji składające się z układu od 3 do 6 kolorów odpowiadających kolorowi kul, które znajdują się w posiadaniu graczy. Zadanie polega na tym, aby po odsłonięciu karty każdy z graczy jak najszybciej ułożył na swoim słupku wskazaną na karcie konfigurację. Ten kto pierwszy wykona zadanie, informuje o tym innych graczy sygnałem dźwiękowym uzyskanym poprzez uderzenie w dzwonek. Osoba, której się to uda, przesuwa swój pionek na planszy. Cała zabawa tkwi w tym, że odczytanie kolorów na karcie wymaga spostrzegawczości a kształt kulek i tempo rozgrywki prowokuje ich uciekanie. Wszystko to razem jest gwarancją wspaniałej zabawy i salw śmiechu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Remik liczbowy. - Chwaszczyno : Aleksander, [brak daty]. - 1 pudełko ; 29,5x30,5x7,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Zawartość pudełka: 136 kostek z numerami, 4 kostki „Joker”, 4 kostki zapasowe, 12 półeczek, 1 worek, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Brak: 10 sztuk kostek z numerami i instrukcji.
Wiek graczy: 8+.
Świetna gra towarzyska. Jest doskonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta jest inna wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami gry, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto zastosuje najlepszą strategię i będzie miał trochę szczęścia, zostanie zwycięzcą. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rummikub [Gra]. - Szczecin : TM Toys, 2016. - 1 pudełko ; 35x27x5 cm.
Zawiera : 104 kostki ponumerowane od 1 do 13, w czterech kolorach (czarny, czerwony, niebieski, pomarańczowy) ; 2 jokery ; 4 tabliczki (stojaki na kostki) ; instrukcję.
Prosta, wciągająca, inna w każdej kolejnej rozgrywce, taka właśnie jest gra Rummikub! Cel gry: pozbądź się wszystkich kostek i zawołaj RUMMIKUB, zdobywając największą liczbę punktów. Przechytrzysz swoich przeciwników - dzięki chłodnej kalkulacji i odrobinie szczęścia. Pamiętaj, że Joker może ożywić rozgrywkę, lecz gdy pozostaniesz z nim do końca gry, stracisz 30 punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Safari fotograficzne ; Podróż po Europie : poznasz państwa i stolice Europy [Gra]. - Chwaszczyno : "Aleksander", [2021]. - 2 gry (plansza dwustronna, 4 pionki, 49 żetonów, kostka, instrukcja) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x19x29 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Wiek: 4+
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 min.
Emocjonujące gry planszowe Safari: gracze stają się myśliwymi uzbrojonymi tylko w aparat fotograficzny; gracz w czasie swojej wyprawy stara się fotografować napotkane zwierzęta; wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej zdjęć podczas całej wyprawy; możliwość poznania nazw najbardziej znanych zwierząt Afryki. Podróż po Europie: uczestnicy gry zwiedzają Europę poznając nazwy i położenie państw, ich flagi i nazwy stolic; zwycięża ten, kto zdobędzie najwięcej pamiątek z podróży lub ten, kto pierwszy wróci do domu. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba [Gra] : najlepsza gra słowna. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2019]. - 1 pudełko ; 38x26x6 cm.
W pudełku: dwustronna plansza, 100 tabliczek z literami, 3 tabliczki puste, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów, worek z tkaniny, kostka, notes, długopis, instrukcja.
Liczba graczy 1-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba exclusive [Gra]. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2021]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, 100 tabliczek z literkami, 3 puste tabliczki, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów (duże i małe), worek z tkaniny, kostka do gry, notes, długopis) : karton, tektura, plastik, tkanina, kolor ; w pudełku 30x38x7 cm.
Rok wydania według: www.taniaksiazka.pl.
Na opakowaniu: Dwa warianty gry.
Wiek: 8+
Liczba graczy: 1-4.
Gra słowna w dwóch wersjach. Gracze losują tabliczki z literami, z których starają się ułożyć na planszy wyraz. Wyrazy układa się na zasadzie krzyżówki, a ich ułożenie jest punktowane. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów. Gra uczy poprawnej pisowni, wzbogaca słownictwo graczy, uczy ich spostrzegawczości i koncentracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skaczące czapeczki. - Częstochowa : Promatek Media, copyright [Brak roku]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x4 cm.
(Kukuryku)
W pudełku: 1 plansza • 12 plastikowych czapeczek • 4 plastikowe wyrzutnie.
Gra wyrabiająca sprawność manualną i trzymająca w napięciu! Na stole ustawiamy pudełka z planszą. Każdy z graczy wybiera odpowieni kolor czapeczek, ustawia obok plaszy razem ze swoja wyrzutnią. Gra polega na wcelowaniu czapeczki do planszy w takie pole, które jest najwyżej punktowane. Zwycięzcą zostaje gracz, który uzyska w 10 etapach największą liczbę punktów. Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, w wieku od 5 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skojarzenia : edukacyjna gra pamięciowa [Gra]. - Białe Błota : Beniamin, [2019]. - 1 pudełko ; 24x32x4 cm.
Zawartość pudełka: 35 kartoników 3D, 35 kartoników zwykłych, instrukcja z kluczem odpowiedzi, medale.
Liczba graczy: 1+.
Typ gry: imprezowa.
Wiek gracza 6-12
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Squla Quiz : błyskawiczna nauka przez zabawę [Gra]. - Warszawa : Granna, copyright 2017. - 1 gra (108 kart z zadaniami, 2 karty z odpowiedziami, 36 żetonów, karta z kodem dostępu do Squla.pl) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x7 cm + 1 instrukcja ([6] stron : ilustracje ; 15 cm).
(Squla : radość z nauki)
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy, w wieku od 4 -7 lat + dorośli. Czas gry 15 min.
Na pudełku: Klasa 1.
Sprawdź swoją wiedzę i refleks! Czy zdołasz jako pierwszy udzielić poprawnej odpowiedzi? Gra zawiera ponad 100 ciekawych i podchwytliwych pytań związanych z różnymi przedmiotami szkolnymi. Odkryj kartę i zastanów się nad poprawną odpowiedzią. Znasz ją? Bądź szybki nie daj się wyprzedzić! Gracz, który uzbiera najwięcej punktów, wygrywa. Gotowy do gry? Start!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 9+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sudoku [Gra] : moje pierwsze. - Szczecin : TM Toys, copyright 2005. - 1 pudełko ; 27x27x6 cm.
W pudełku : gra (dekoracyjna tablica do gry, 48 łamigłówek o różnych poziomach trudności, 36 dwustronnych płytek oraz nalepki, 48 kart z rozwiązaniami, 1 klepsydra, 4 wskaźniki punktacji), instrukcja.
Gra dla 1-4 graczy.
Gra planszowa. Opiera się na tych samych zasadach co łamigłówki sudoku, posiada jednak mniejszą liczbę pól, a dołączone płytki są ilustrowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sylaby w dominie [Gra] : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander [200?]. - 1 pudełko : 21x25 cm.
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra dla 2-4 osób.
Pudełko zawiera : 56 kostek domina, tablicę wyrazów, klepsydrę, 16 żetonów, worek, instrukcję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szalony labirynt [Gra] : gra zręcznościowa. - [Miejsce nieznane] : WhamoOfficial, [2017]. - 1 pudełko ; 30x41x6 cm.
Liczba graczy: 2+
W pudełku : 1 podstawa, 6 piłek (2 czerwone, 2 zielone, 2 zółte) ; 1 zegar ; 3 znaczniki w 3 kolorach (czerwonym, żółtym, zielonym) ; 39 żółtych plastikowych kołków ; 100 gumek.
Zasady gry na pudełku.
Gra "Szalony labirynt" to wersja klasycznego labiryntu w formie lekkiej plastikowej płyty oraz kołków z gumkami. Piłeczki muszą przelecieć przez labirynt i wpaść do odpowiednich otworów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : Dzieci kontra rodzice : rodzinna gra niewypowiedzianych słów! - Amsterdam : Hasbro, 2018. - 260 kart (130 dla dzieci, 130 dla dorosłych), piszczałka, klepsydra, notes na punkty, instrukcja; 20 x 26 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 4+.
Poznajcie kultową grę „Taboo” w wersji dla całej rodziny! Wystarczy zebrać dwa zespoły (dzieci i dorośli) i odgadywać hasła, nie wypowiadając słów. W przeciwnym razie drużyna przeciwna użyje piszczałki. W nowej odsłonie gry „Taboo. Dzieci kontra rodzice” znajdziesz ponad 1000 słów do odgadnięcia, umieszczonych na dwóch taliach kart: 130 dla dorosłych oraz 130 dla najmłodszych. Talia dziecięca zawiera jeden wyraz do odgadnięcia oraz tylko 2 niewypowiadane słowa. Gracze ścigają się między sobą w odgadnięciu zakazanych haseł. Kto pierwszy ten lepszy! Zabawa dla minimum 4 graczy (2 zespoły po 2 osoby) lub więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : gra niewypowiedzianych słów. - Warszawa : Hasbro, copyright 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 27x20x5 cm.
Na pudełku: Ponad 1000 słów Taboo!
Zawartość pudełka: karty (260 sztuk), piszczałka, podstawka pod karty, klepsydra, kostka zmieniająca grę, instrukcja.
Gra dla 4 i więcej graczy.
Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć słów "interpunkcja", "znak", "przestanek", "zdanie", ani "kropka"? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą! Idealna na spotkania towarzyskie z rodziną i znajomymi. Taboo przypomina kalambury, jednak w odświeżonej formie. Proste zasady pozwalają na wspólną zabawę w każdym wieku. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 13+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trivial Pursuit : szybka rozgrywka : dzieciaki bystrzaki : 600 pytań! - Gdańsk : Vinning Moves Polska, 2021. - 1 pudełko (100 kart pytań, 1 kostka) ; 14x14x9 cm.
Liczba graczy: 2+.
TRIVIAL PURSUIT Dzieciaki bystrzaki to najlepszy sposób na dobrą zabawę! Odliczasz sekundy do dzwonka, bo świat bywa ciekawszy niż lekcje? Kochasz bawić się na całego? Sięgnij po TRIVIAL PURSUIT Dzieciaki bystrzaki, by zabłysnąć wśród kolegów i koleżanek wiedzą, która zwali ich z nóg. Nieważne ile masz lat, już teraz możesz się uczyć bawiąc i bawić, ucząc! Wśród 600 pytań na 100 kartach odkryjesz niezwykłe, a czasem może nawet obrzydliwe fakty! Otwórz się na niesamowite królestwo zwierząt, poznaj wynalazki, które zmieniły świat i dowiedz się, dlaczego człowiek ma brwi! Uwaga, to nie jest quiz dla nudziarzy – zbierz swoją paczkę i sprawdźcie kto jest najlepszy! To specjalne wydanie gry nie wymaga planszy, dzięki czemu zawsze możesz wziąć ją ze sobą tam, gdzie czekają na dobrą zabawę...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Twister : gra, która zaplącze Cię w supełek! [Gra planszowa]. - [Warszawa] : Hasbro, copyright 2018. - 1 pudełko ; 27x27x5 cm.
Pudełko zawiera: mata do gry Twister, tarcza obrotowa (z plastikową strzałką i podstawą), instrukcja.
Liczba graczy: 2 lub więcej, wiek: 6+
Gra idealnie łącząca gimnastykę ze świetną zabawą. Aby wygrać, musisz utrzymać równowagę stając na rękach i stopach na coraz to innych kolorowych polach maty, co nie jest takie proste w bliskim towarzystwie innych graczy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Uno junior [Gra] : gra karciana. - Warszawa : Mattel, copyright 2016. - 1 pudełko ; 9x6x2 cm.
W pudełku: 56 kart : 10 niebieskich kart ze zwierzętami od 1-9 ; 10 zilonych kart ze zwierzętami od 1-9 ; 10 czerwonych kart ze zwierzętami od 1-9 ; 10 zółtych kart ze zwierzętami od 1-9 ; 4 karty "Wieź 1" ; 4 karty "Wieź 2" ; 4 karty "Postój" ; 4 karty "Wybierz kolor"., instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
UNO Junior to łatwa i kolorowa gra karciana dla dzieci. Karty są przyjazne dla najmłodszych graczy - mają obrazki z 11 zwierzętami. To świetny sposób na zabawę z kolorami, obrazkami i liczbami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Węże i drabiny : gra planszowa rodzinna. - Berlin : Lahnstrase, [2019]. - 1 gra (jednostronna plansza, 1 kostka, 4 pionki do gry) : karton, kolor, plastik ; w pudełku 20x7,5x18 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy : 2-4
Rozrywka i nauka w jednym. Uczy spostrzegawczości i rywalizacji, ale też świetna zabawa, która Lączy pokolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wkręć się w reklamę / Zespół Szkół Technicznych we Włocławku. - Włocławek : Fundacja Anwil dla Włocławka, [2021]. - 1 pudełko ; 27 cm x 27 cm x 7 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Zawartość pudełka : ! plansza ; 4 pionki ; 50 żetonów w jednym kolorze - klienci ; 8 żetonów w innym kolorze - stali klienci ; 50 kart z pytanami ; klepsydra.
Liczba graczy 2-4
Jesteś prezesem agencji reklamowej. Twoim zadaniem jest zebranie jak największej ilości klientów oraz pokonanie konkurencji. Na polach oraz kartach możesz zyskiwać, jak i tracic konsumentów. Przed tobą wiele pytań oraz wyzwań, mamy nadzieję, że zdobędziesz jak najwięcej klientów i poprowadzisz swoją firmę na szczyt świata biznesu...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 15+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej