Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(39)
Forma i typ
Gry i zabawki
(36)
Książki
(3)
Proza
(3)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(5)
Placówka
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(36)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(3)
Autor
Żabicka Monika
(7)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bonnessée Régis (1979- )
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Juszczak Inga
(2)
Juszczak Inga. My sweet obsession
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R
(2)
Rivollet Alain
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Skowron Martyna
(2)
Aerde Joel Van
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Azagary Eric
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C.B
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Clerx Humphrey
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Darsicka Dagmara
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Ecoutin Gabriel
(1)
Fagnere Olivier
(1)
Finn Steve
(1)
Franklin Eric
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Gamrot Magda
(1)
Hall William
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Jedliński Artur
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kondas Monika
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kotry Matus
(1)
Krohnert Michael
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Leacock Matt
(1)
Lee Elen
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Matłosz Michał
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mercier Olivier
(1)
Pierô
(1)
Piróg Arkadiusz
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Raimbault Christophe
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Sarrett Peter
(1)
Seidlitz Serge
(1)
Sevoz Rebecca
(1)
Small Shane
(1)
Smith Ryan
(1)
Stewart Lucas
(1)
Stewart Nicholas
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Trzmielewski Tomasz
(1)
Valbuena Jordi
(1)
Vuarchex Thomas
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wiechowski Sławomir
(1)
Yakovenko Pierrick
(1)
Yuio
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(22)
2010 - 2019
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(39)
Francja
(2)
Język
polski
(38)
czeski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(19)
Młodzież
(19)
9-13 lat
(17)
6-8 lat
(16)
Dorośli
(13)
14-17 lat
(12)
0-5 lat
(5)
18+
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Gry w karty
(3)
Zwierzęta
(3)
Arystokracja
(1)
Bogactwo
(1)
Budownictwo
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Dziki Zachód
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Koty
(1)
Kupcy
(1)
Liczby
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Małżeństwo międzyetniczne
(1)
Miłość
(1)
Modelki i modele
(1)
Nauka liczenia
(1)
Nienawiść
(1)
Ofiary katastrof i wypadków
(1)
Ogrodnictwo
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Pamięć
(1)
Panda wielka
(1)
Plantacje
(1)
Pociągi
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Powroty
(1)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Renesans
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rozbój
(1)
Rozwód
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Różnica wieku w związku
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Spotkanie po latach
(1)
Strategia
(1)
Słowa kluczowe
(1)
Tajemnica
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(1)
Trauma
(1)
Trening umysłu
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyspy
(1)
Władcy
(1)
Zabójcy
(1)
Zagadki
(1)
Zawód miłosny
(1)
Temat: dzieło
Lord of the Rings
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(25)
Gry planszowe
(24)
Gry w karty
(8)
Gry i zabawy
(4)
Gry strategiczne
(4)
Plansze do gry
(2)
Powieść
(2)
Romans
(2)
Fantasy
(1)
Gra imprezowa
(1)
Gra planszowa
(1)
Gra towarzyska
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Karty do gry
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
dla dorosłych
(1)
dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(35)
Edukacja i pedagogika
(1)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
39 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pachnący ogród : relaksująca gra w aranżowanie kwiatów / Eduardo Baraf, Steve Finn ; ilustracje: Clémentine Campardou ; tłumaczenie Tomasz Trzmielewski. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko: (60 kart ogrodu, 9 kart nagród, 21 kart pragnień, 10 kart wron, karta filiżanki herbaty, 4 karty pomocy, 4 pionki ogrodników, 12 znaczków kwiatów, 24 żetony kamieni) : karton, papier, plastik ; w pudełku 19x20x4 cm + instrukcja (19, [1] strona : ilustracje ; 11 x 17 cm)..
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 20 minut.
Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. [nota rebel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 14+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko / Antoine Bauza ; [ilustracje] Nicolas Fructus, Joel Van Aerde & Yuio ; [tłumaczenie: Eric Franklin, Michael Krohnert, Humphrey Clerx, Rebecca Sevoz]. - Gdańsk : Rebel, [brak roku]. - 1 gra (pudełko: 28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniających, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 4 plansze graczy, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figruka ogrodnika) : karton, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm. + instrukcja.
Czas gry: 45-60 minut.
Wiek: 8+.
Liczba graczy: 2-4.
W grze Takenoko wcielamy się w przedstawicieli cesarskiego dworu, którym została powierzona opieka nad cennym podopiecznym. Z pomocą ogrodnika będziemy pielęgnować pola bambusa, nawadniać je i uprawiać, by zaspokoić niemal nieskończony apetyt pandy. Zwycięży ten, kto okaże się najskuteczniejszy w realizowaniu rozmaitych celów wskazanych na specjalnych kartach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pojedynek : 7 Cudów Świata / Antoine Bauz, Bruno Cathala ; artwork Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel ; [brak roku]. - 1 pudełko (1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet) : karton, tektura, ilustracje ; w pudełku 29x29x8 cm.
Czas gry: 30 minut.
Liczba graczy: 2.
Zawiera: Zawartość pudełka:(1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet).
7 Cudów Świata Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej...[nota empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Władca Pierścieni : pojedynek o Śródziemie / [projekt gry] Antoine Bauza i Bruno Cathala ; [ilustracje: Vincent Dutrait]. - Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (1 plansza główna, 69 kart rozdziałów, 7 płytek ważnych miejsc, 4-częściowy tor Wyprawy Pierścienia, 30 monet, 18 żetonów sojuszu, 30 jednostek Drużyny Pierścienia, 14 twierdz Drużyny Pierścienia, pomoc gracza) : drewno, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x21x27 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 26 cm).
Na podstawie powieści J. R. R. Tolkiena.
Czas gry: 30 min.
Liczba graczy: 2.
Los Śródziemia leży w Twoich rękach! Pokieruj Drużyną Pierścienia, aby bronić wolnych ras i zniszczyć Jedyny Pierścień albo wciel się w Saurona ścigającego Froda i Sama, wysyłając swoje hordy pod bramy wrogich miast. Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie to wyjątkowa gra strategiczna oparta na zasadach popularnego 7 Cudów Świata: Pojedynek. Rozwijaj strategie i poprowadź swoje siły do walki, ale zachowaj ostrożność. W tym epickim pojedynku aż trzy drogi prowadzą do natychmiastowego zwycięstwa: możesz sprzymierzyć się z sześcioma rasami, ukończyć Wyprawę Pierścienia lub zaznaczyć swoją obecność we wszystkich regionach Śródziemia [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin & Olivier Mercier. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek,) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 13 cm).
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex². Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Mądra Gra)
W pudełku: 90 kart, 6 układanek mózgów, instrukcja.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 15 min.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą![nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra] / opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau. - [Gdańsk] : Rebel, [2019]. - 1 okrągłe pudełko ; 13x13x7,5 cm.
Pudełko zawiera : 30 kart, instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas rozgrywki : 10 min.
Wiek graczy 4+
Gra "Dobble Kids" zawiera karty, na których znajduje się ponad 30 wizerunków zwierząt - po 6 zwierząt na karcie i tylko jedno powtarzające się zwierzątko na dowolnych dwóch kartach. I to właśnie Ty musisz je odnaleźć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra]. - [Gdańsk] : Rebel, [2019]. - 1 okrągłe pudełko ; 13x13x7,5 cm.
Pudełko zawiera : 30 kart, instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas rozgrywki : 10 min.
Wiek graczy 6+
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack : New York / Bruno Cathala i Ludovic Maublanc ; ilustracje Pierô ; tłumaczenie: Monika Żabicka, Marta Bulanda, Paweł Bryła. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko (8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, plansza, karta świadka, znacznik tury, 4 dwustronne żetony, 6 dwustronnych żetonów, 2 żetony śledztwa, 2 żetony parowców transatlantyckich, żeton informatora, instrukcja) : ilustracje ; 24x24x4 cm.
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra 14+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Warszawa : Rebel, © 2015. - 1 gra (25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart z 400 kryptonimami, 1 klepsydra, 1 podstawka, 5 torebek) : karton, papier, plastik : w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15x21cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Czas gry około 10 minut.
Niedpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy, które mogą zostać połknięte.
Liczba graczy 2-8.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. [https://www.planszomania.pl/imprezowe/9051/Tajniacy.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 14+ (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ekspresłówka / tłumaczenie Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, 2014. - 1 gra (60 okrągłych kart) : karton, tektura, metal, kolor ; w pudełku 8x13x13 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 8 cm).
(Polskie Gry Planszowe)
Czas gry: 10 minut.
Dynamiczna gra karciana, która świetnie sprawdzi się zarówno do rozwijania dziecięcego słownictwa, jak i na imprezy! Naszym zadaniem jest najszybsze wymyślanie słów spełniających dwa kryteria: pierwszą literę oraz kategorię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 56 kart, instrukcja.
Gra dla 2-5 graczy. Czas rozgrywki 15 min.
Na opakowaniu: gra karciana dla ludzi, którzy kochają koty i wybuchy i lasery i czasem kozy
Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek [Gra] / autor gry Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (4 plansze domku, tor dobierania kart, 1 znacznik pierwszego gracza, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, notes punktacji) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 24 cm).
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego Domku dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny Domek z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 7+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alchemicy / Matus Kotry. - Gdańsk : Rebel ; [2020]. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 30x30x7 cm.
Czas gry: ok. 120 minut
Gra dla 2-4 osób.
Wiek: 12+.
Zawiera: dwustronną planszę do gry, planszę teorii, planszę prezentacji, 4 zasłonki laboratorium, 4 trójkąty wyników, 4 plansze graczy, 6 kafle poszukiwaczy przygód, 2 kafle konferencji, 5 kafli stypendiów, 8 żetonów alchemonów, 104 żetony wyników, 36 żetonów sztuk złota, 44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze), 6 żetonów konfliktów, znacznik gracza startowego, 8 kafli składników, planszę mistrza gry, 40 kart składników, 22 karty przysług, 18 kart artefaktów, 16 kart ofert, 8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze), 24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze), blok z tabelami dedukcji, 2 pojemniki na żetony, 8 woreczków strunowych, instrukcję.
Zawiera: dwustronną planszę do gry, planszę teorii, planszę prezentacji, 4 zasłonki laboratorium, 4 trójkąty wyników, 4 plansze graczy, 6 kafle poszukiwaczy przygód, 2 kafle konferencji, 5 kafli stypendiów, 8 żetonów alchemonów, 104 żetony wyników, 36 żetonów sztuk złota, 44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze), 6 żetonów konfliktów, znacznik gracza startowego, 8 kafli składników, planszę mistrza gry, 40 kart składników, 22 karty przysług, 18 kart artefaktów, 16 kart ofert, 8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze), 24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze), blok z tabelami dedukcji, 2 pojemniki na żetony, 8 woreczków strunowych, instrukcję.
Szczypta korzenia mandragory i strzęp kruczego pióra. Wrzuć je do kociołka i sprawdź, co powstanie. Chcesz to wypić? Może lepiej nie. W końcu od czego są uczniowie! Witaj w świecie „Alchemików”! Przeprowadzaj eksperymenty, aby odkryć magiczne właściwości rożnych komponentów. Zarabiaj na swojej wiedzy sprzedając mikstury, a za uzyskane fundusze kupuj artefakty, które pomogą Ci podczas badań. A potem publikuj, publikuj i jeszcze raz publikuj! Zdobywaj stypendia i ujawniaj fałszywe teorie prezentowane przez gamoni, którzy myślą, że mogą się z Tobą równać. „Alchemicy” to gra strategii, ryzyka i dedukcji. Zamierzasz eksperymentować, aby zyskać większą wiedzę, czy też szybko opublikujesz swoje teorie, aby zyskać więcej punktów? Zapłacisz za wsparcie najnowszej teorii o ropuchach, czy też będziesz oszczędzać na jakiś artefakt? I czy na pewno chcesz sprzedać tę miksturę wielkiemu barbarzyńcy z toporem, skoro nie masz pewności co do jej działania? Dokonuj właściwych wyborów, aby udowodnić wszystkim, że jesteś najlepszym alchemikiem. Gra została przystosowana do obsługi aplikacji, która zamienia Twój tablet lub w smartfon w czytnik kart składników. Aplikacja jest bezpłatna. Obsługiwane systemy operacyjne to IOS, Android i Windows. Aby można było grać bez tabletu lub smartfona, jeden z graczy musi wcielić się w rolę mistrza gry. Mistrz gry zarządza rozgrywką i nie rywalizuje z innymi graczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 12+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 58 kart podzielonych na: (28 kart Skarbów-czerwony tył, 5 dla każdego z 4 skarbów, 3 wzbiera woda!, 3 lot helikopterem, 2 worki z piaskiem, 24 karty Zalania - niebieski tył, 6 kart śmiałków), 24 dwustronne pola wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (kamień ziemi, posążek wiatru, kryształognia, kielich oceanu), 1 wodomierz, 1 znacznik poziomu wody. Instrukcja (8 stron).
Zakazana Wyspa była niegdyś odludnym azylem tajemnego, starożytnego imperium Archean. Według legend Archeanie posiadali moc kontroli żywiołów naszej planety: ognia, wiatru, wody i ziemi. Używali do tego czterech świętych przedmiotów: Kryształu Ognia, Posążka Wiatru, Kielicha Oceanu oraz Kamienia Ziemi. Gdyby skarby te wpadły w niepowołane ręce, mogłoby to spowodować katastrofalne konsekwencje, dlatego też Archeanie ukryli je na Zakazanej Wyspie. Wyspa miała zatonąć gdyby trafił na nią ktokolwiek z zamiarem wykradzenia skarbów. Minęły setki lat od tajemniczego upadku imperium, a Zakazana Wyspa pozostała nieodkryta... aż do dziś. Czy wasz zespół śmiałków zdoła przekroczyć granice Wyspy, zdobyć ukryte skarby i uciec z niej z życiem? Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; [ilustracje Djib i Régis Torres]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2004-2021. - 1 gra (wiele elementów) : wymiary pudełka 28x28x6 + instrukcja.
Liczba graczy 2-4, czas gry: 14-30 min.
Zawartość pudełka: plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: Zawiera: 110 kart ; 1 planszę ; 1 instrukcję ; 2 pomoce gracza ; 1 miseczkę ; 39 żetonów punktów zwycięstwa ; 47 plastikowych pionków.
W grze Koncept komunikacja wkroczyła w inny wymiar - nie musisz już nic mówić, aby się porozumieć! Zestawiając ze sobą uniwersalne symbole jesteś teraz w stanie przekazać setki nazw przedmiotów, tytułów i nazwisk postaci!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept Kids Zwierzaki / Gaetan Beaujannot, Alain Rivollet ; ilustracje Eric Azagary. - Gdańsk : Rebel ; ©2018. - 1gra (plansza, 110 kart , 16 plastikowych ramek, plastikowa podstawka, skrócony opis zasad.): karton, papier, kolor ; w pudełku 28x28x5 cm+ instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy 4-12.
Czas gry 20 minut.
"Koncept KIDS - Zwierzaki" jest nową wersją gry "Koncept", w którą mogą grać dzieci od lat 4. Użyj symboli na planszy, aby inni gracze odgadli nazwę zwierzaka i razem cieszcie się zwycięstwem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Natalie Dombois. - Gdańsk : Rebel, 2025 - 1 gra (pudełko: 84 karty, 6 tarcz do głosowania, 6 drewnianych pionków, plansza, instrukcja) ; 28x28x6 cm.
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 30 minut.
Dixit Disney to wyjątkowa edycja popularnej gry rodzinnej, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do przepięknie ilustrowanych kart. Wśród 84 grafik znajdziemy nawiązania do najpopularniejszych animacji, które zachwycają kolejne pokolenia. Nieoczywiste spojrzenie artystów oraz nasze własne skojarzenia pozwolą spojrzeć na znane historie z zupełnie innej strony i odkryć w nich motywy, które wcześniej nie przyszłyby nam do głowy...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Time's Up! Kids / Petera Sarretta. - [Gdańsk] : Rebel, [brak roku]. - 1 gra (220 kart, klepsydra, woreczek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 11x11x16 cm + instrukcja.
(Polskie Gry Planszowe)
Czas gry: 20 minut.
Liczba graczy: 2-12.
Wyjątkowe, oparte na współpracy kalambury w pełni przystosowane dla dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać? To właśnie Time's Up! Kids! Tutaj wspólnie będziemy mierzyć się z upływem czasu, próbując odgadnąć jak najwięcej haseł prezentowanych przez dorosłego...[nota empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 4+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej