Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(248)
Forma i typ
Książki
(147764)
Proza
(76480)
Poezja
(10891)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9754)
E-booki
(7135)
Gry i zabawki
(248)
Publikacje dydaktyczne
(6790)
Publikacje popularnonaukowe
(5009)
Audiobooki
(4505)
Publikacje informacyjne
(2658)
Poradniki i przewodniki
(2605)
Komiksy i książki obrazkowe
(2566)
Dramat (rodzaj)
(1787)
Publikacje naukowe
(1374)
Druki ulotne
(973)
Albumy i książki artystyczne
(780)
Filmy i seriale
(669)
Publikacje fachowe
(532)
Muzyka
(418)
Publikacje promocyjne
(346)
Publikacje religijne
(302)
Czasopisma
(119)
Nuty
(39)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(29)
Obiekty trójwymiarowe
(26)
Artykuły
(20)
Mapy
(20)
Urządzenia
(7)
Gry komputerowe
(3)
Pliki i bazy danych
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Starodruki
(2)
Fotografie
(1)
Katalog wystawy
(1)
Poradniki, przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(183)
nieokreślona
(55)
wypożyczone
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(2)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(2)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(236)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(2)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(1)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(2)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(1)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(2)
Autor
Knizia Reiner
(7)
Żabicka Monika
(7)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Majchrowski Mariusz
(5)
Chiacchiera Martino
(4)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Larek Tomek
(4)
Minor Marcin
(4)
Wróblewska Aneta
(4)
Zdybel Jacek
(4)
Cathala Bruno (1963- )
(3)
Czuba Sławomir
(3)
Duc Monika
(3)
Kortas Paulina
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Madaj Karol
(3)
Menzel Michael
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Odorowicz Bartosz
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Rutowska Monika
(3)
Sorrentino Silvano
(3)
Strzelecki Adam
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Traczykowski Grzegorz
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Bauza Antoine
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bonnessée Régis (1979- )
(2)
Bonneterre Marie-Anne
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Bukowski Adam
(2)
Cardouat Marie
(2)
Chiarvesio Andrea
(2)
Chudzik Przemysław
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Dziki Tomasz (1972-2024)
(2)
Fabiański Wiktor
(2)
Fritsche Arpad
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Guiton Edouard
(2)
Innes Andrews
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Knott Matt
(2)
Lang Eric M. (1972- )
(2)
Lee Christopher
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Milewski Piotr
(2)
Miłuński Filip
(2)
Moon Alan R
(2)
Mrożek Kamila
(2)
Mrożek-Zielińska Kamila
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Nedergaard Andersen Martin
(2)
Palau Manu
(2)
Południak Marcin
(2)
Rivière Théo
(2)
Rivollet Alain
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Shafir Haim
(2)
Skowron Martyna
(2)
Skłodowska Ola
(2)
Szulc Cezary
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Walczak Agnieszka
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Zdybel Jacek (1963- )
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Aerde Joel Van
(1)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Amanatidis Victor
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aniel Isabel
(1)
Aouidad Karim
(1)
Aparicio Núria (1982- )
(1)
Armbruster Marco
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(1)
Atelier 198
(1)
Azagary Eric
(1)
Baars Gunter
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Barska Maja
(1)
Basałyga Jarosław
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Bertin Cyrille
(1)
Bestard Aina (1981- )
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(92)
2010 - 2019
(144)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(177)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(248)
Francja
(2)
Język
polski
(245)
angielski
(4)
staroangielski (ok. 450-1100)
(2)
czeski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(141)
Młodzież
(114)
6-8 lat
(103)
9-13 lat
(98)
Dorośli
(66)
14-17 lat
(57)
0-5 lat
(41)
18+
(6)
9-17 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura francuska
(2)
Literatura duńska
(1)
Polska
(1)
Temat
Trening umysłu
(28)
Zwierzęta
(13)
Gry w karty
(12)
Gry edukacyjne
(8)
Zabawa
(7)
Koty
(5)
Krainy i światy fikcyjne
(5)
Psy
(5)
Superbohaterowie
(5)
Walka dobra ze złem
(5)
Współzawodnictwo
(5)
Antybohater
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry planszowe
(4)
Marvel Comics
(4)
Budownictwo
(3)
Las
(3)
Pamięć
(3)
Plansze do gry
(3)
Strategia
(3)
Zakupy
(3)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(2)
Dinozaury
(2)
Dracula (postać fikcyjna)
(2)
Escape rooms
(2)
Gra słów
(2)
Nauka
(2)
Nauka czytania
(2)
Policjanci
(2)
Regionalizm
(2)
Siedem cudów świata
(2)
Sklepy
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Starożytność
(2)
Tajni współpracownicy policji
(2)
Władcy
(2)
Znaki i sygnały drogowe
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Alpaka (ssak)
(1)
Architektura i budownictwo
(1)
Arystokracja
(1)
Astronauci
(1)
Astronomia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bogactwo
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(1)
Dart (sport)
(1)
Drzewa
(1)
Duchy
(1)
Dzieci
(1)
Dziki Zachód
(1)
Egzamin na kartę rowerową
(1)
Elfy
(1)
Finanse
(1)
Flagi państwowe
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Gimnastyka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra w karty
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Grywalizacja
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Inwestycje
(1)
Istoty pozaziemskie
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Kontynenty
(1)
Kruk
(1)
Królik europejski
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kupcy
(1)
Kurnik
(1)
Labirynt
(1)
Liczby
(1)
Logika
(1)
Magia
(1)
Miasta
(1)
Mitologia grecka
(1)
Naukowe odkrycie
(1)
Obrona Włocławka (1920)
(1)
Ogrodnictwo
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Osobliwości
(1)
PRL
(1)
Panda wielka
(1)
Parki i ogrody
(1)
Piotruś Pan (postać fikcyjna)
(1)
Planety
(1)
Plantacje
(1)
Pociągi
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Potwory
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przyjaźń
(1)
Rafy
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(1)
Lord of the Rings
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Starożytny Rzym
(2)
Japonia
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Starożytny Bliski Wschód
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(171)
Gry i zabawy umysłowe
(146)
Gry i zabawy
(35)
Plansze do gry
(29)
Gry w karty
(27)
Gry edukacyjne
(18)
Gry i zabawy dziecięce
(11)
Gry strategiczne
(9)
Książka-zabawka
(5)
Karty do gry
(3)
Broszura
(2)
Gra planszowa
(2)
Zagadki
(2)
Fantasy
(1)
Gra imprezowa
(1)
Gra towarzyska
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Gry w kości
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Obrazek
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Quizy
(1)
Regionalizm
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
dla dorosłych
(1)
dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(233)
Edukacja i pedagogika
(10)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
248 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku : plansza, 6 znaczników w 6 kolorach, 6 pionków-ludzików w 6 kolorach, 7 kostek, 17 znaczników lokacji, 55 kart, 17 naklejek na znaczniki lokacji, instrukcja.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 20-30 min.
Na pudełku: Dobra gra rodzinna.
Zapraszamy w podróż po Polsce! Odwiedzaj historyczne miejsca i poznawaj ważne wydarzenia z dziejów naszego kraju. Odkrywasz historię Polski w czasie emocjonującej gry, w której nikt nie sprawdza wiedzy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki [Gra] / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (4 plansze, 50 żetonów zabawek, 4 sznurki, 20 płytek mebli (po 5 w 4 kolorach), 1 znacznik gracza rozpoczynającego) karton, kolor ; w pudełku 5x29x29 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry 20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
13 duchów / autor Victor Amanatidis ; ilustracje Tomek Larek. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2018. - 1 gra (26 kart, 17 żetonów duchów) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (24 stron : ilustracje ; 27 cm).
GRA PLANSZOWA. Przenieś się do starego, nawiedzonego domu, w którym hula 13 duchów. Twoim zadaniem jest wskazanie miejsca, w którym ukryły się straszydła należące do rywali. Gra oparta jest na dedukcji, wyróżnia się prostymi zasadami, jednak rozgrywka nie jest już taka łatwa i wywołuje wielkie emocje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor [Gra] / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 gra (wiele elementów) : plastik, karton kolorowy ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Czas gry: około 30 minut.
Zawiera: 40 znaczników, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gigamon [Gra] / Johann Roussel, Karim Aouidad ; [ilustracje] Marie-Anne Bonneterre. - Gdynia : Trefl SA, [2017]. - 1 pudełko ; wymiary pudełka 20x20x6 cm.
Zawartość pudełka: 7 Gigantów, 3 skalne żetony, 42 płytki z Elemonami (po 6 każdego rodzaju), instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki: 20 minut.
Gigamon to prześlicznie ilustrowana gra oparta na sprawdzonej mechanice Memory. Pozwala bawić się z dziećmi już od piątego roku życia; w gronie od dwóch do czterech osób. Wartka akcja, proste zasady i dynamiczna - około dwudziestominutowa - rozgrywka sprawiają, że nie sposób się przy niej nudzić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Lotti karotti [Gra planszowa] / Susanne Armbruster ; ilustracje Ian Steven. - Wydanie pierwsze. - Ravensburg : Ravensburger Spieleverlag, 2003. - 1 gra : 1 zajęcza jama, 16 figurek zajączków, 24 karty, 1 drewniany kołek w ksztalcie marchewki ; w pudełku 18x12x4 cm. + instrukcja (16 stron ; 15x18 cm.)
(Gry Planszowe)
Czas gry: nie podano. Wiek: 5-10 lat
Liczba graczy: 2-4
Fantastyczna gra zręcznościowa. Wyścig rozpoczęty – wszystkie króliczki wspinają się, aby zdobyć marchewkę. Niestety po drodze czeka je wiele niebezpieczeństw. Komu uda się nie spaść i kto jako pierwszy osiągnie cel? Gra gwarantuje mnóstwo zabawy wszystkim uczestnikom. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 5+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gwiazdki na niebie : gra na dobranoc / Gunter Baars ; ilustracje Kerstin Vőlker. - Ravensburg : Ravensburger, copyright 1999. - 1 pudełko ; 27 cm x 37 cm x 5 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka : 16 świecących w ciemności gwiazdek ; 1 świecący w ciemności księżyc ; 17 oprawek na gwiazdki i księżyc ; 1 świecąca w ciemności linia domów ; 1 nocne niebo ; 1 kolorowa kostka ; 1 pionek z podstawką ; 1 drabina ; 1 plansza ; 1 instrukcja.
Liczba graczy 2-4, wiek 3-7
Czas gry : 15 minut.
Gracze układają kółeczka z ilustracjami na tęczowej planszy obrazkami do dołu. Kto zapamięta, gdzie leży zółta kaczka, a gdzie zielone wiaderko?...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pachnący ogród : relaksująca gra w aranżowanie kwiatów / Eduardo Baraf, Steve Finn ; ilustracje: Clémentine Campardou ; tłumaczenie Tomasz Trzmielewski. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko: (60 kart ogrodu, 9 kart nagród, 21 kart pragnień, 10 kart wron, karta filiżanki herbaty, 4 karty pomocy, 4 pionki ogrodników, 12 znaczków kwiatów, 24 żetony kamieni) : karton, papier, plastik ; w pudełku 19x20x4 cm + instrukcja (19, [1] strona : ilustracje ; 11 x 17 cm)..
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 20 minut.
Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. [nota rebel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 14+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pan tu nie stał! [gra planszowa] / Reiner Knizia ; ilustracje Marek Szyszko ; opracowanie wydania polskiego Jarosław Basałyga. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2012. - 1 pudełko (105 kart kolejkowiczów, 36 kart towarów, 4 sklepy, 5 kart pomocy) : karton, papier, kolor : w pudełku 20x20x6 cm + instrukcja (5 stron : ilustracje kolorowe : 19 cm).
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 30 minut
Przenieś się na moment do PRL-u, do lat osiemdziesiątych. Do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów, symbolem których stały się wszechobecne kolejki do sklepów. Podczas gry walczyć będziesz o deficytowe towary rzucane do sklepów. Nie będzie to jednak takie łatwe, ponieważ inni gracze również marzą o butach Relax czy magnetofonie szpulowym!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftozaur / Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Lodovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (5 plansz, 60 pionków, 5 miseczek, kostka, woreczek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x21x5 cm.
GRA PLANSZOWA. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki. Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko / Antoine Bauza ; [ilustracje] Nicolas Fructus, Joel Van Aerde & Yuio ; [tłumaczenie: Eric Franklin, Michael Krohnert, Humphrey Clerx, Rebecca Sevoz]. - Gdańsk : Rebel, [brak roku]. - 1 gra (pudełko: 28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniających, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 4 plansze graczy, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figruka ogrodnika) : karton, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm. + instrukcja.
Czas gry: 45-60 minut.
Wiek: 8+.
Liczba graczy: 2-4.
W grze Takenoko wcielamy się w przedstawicieli cesarskiego dworu, którym została powierzona opieka nad cennym podopiecznym. Z pomocą ogrodnika będziemy pielęgnować pola bambusa, nawadniać je i uprawiać, by zaspokoić niemal nieskończony apetyt pandy. Zwycięży ten, kto okaże się najskuteczniejszy w realizowaniu rozmaitych celów wskazanych na specjalnych kartach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata [Gra planszowa] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia : Repos Production ; 2010. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
(Gry Planszowe)
(Gry Karciane)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 70 PLN.
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
W pudełku: 7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Architekci : siedem cudów świata / projekt gry: Antoine Bauza ; ilustracje: Etienne Hebinger. - Bruksela : Repos Production SRL, 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) ; tektura, plastik, kolorowa ; 30x23x10 cm +instrukcja (6 stron : ilustracje ; 29 cm).
Gra przystosowana dla osób z zaburzeniami widzenia.
Zawartość: 235 kart (7 talii Cudów po 25 kart każda, 1 talia wspólna 60 kart), 7 Cudów (po 5 elementów), 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 50 żetonów ( 15 żetonów postępu, 6 znaczników Konfliktu, 28 żetonów zwycięstwa, 1 znacznik Kota wraz z podstawką), instrukcja.
Zawartość: 235 kart (7 talii Cudów po 25 kart każda, 1 talia wspólna 60 kart), 7 Cudów (po 5 elementów), 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 50 żetonów ( 15 żetonów postępu, 6 znaczników Konfliktu, 28 żetonów zwycięstwa, 1 znacznik Kota wraz z podstawką), instrukcja.
Zawartość: 235 kart (7 talii Cudów po 25 kart każda, 1 talia wspólna 60 kart), 7 Cudów (po 5 elementów), 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 50 żetonów ( 15 żetonów postępu, 6 znaczników Konfliktu, 28 żetonów zwycięstwa, 1 znacznik Kota wraz z podstawką), instrukcja. Zobacz, czy poradzisz sobie z zadaniem, jakim jest wcielenie się w jednego z najzdolniejszych architektów świata. Zbuduj najwspanialszą budowlę, a odniesiesz prawdziwy sukces. "Architekci. 7 Cudów Świata" to dynamiczna rozgrywka, podczas której uczestnik zabawy musi wznieść budowlę, wykorzystując do tego efekty z dostępnych kart. Podczas swojej tury wybiera się jedną z trzech kart, na których umieszczono różne postacie, niezbędne w czasie wydobywania surowców, toczenia bitew z sąsiadami czy dokonywaniu naukowych odkryć. Aby wygrać, musisz jak najlepiej korzystać ze swoich okazji, wybierając korzystne opcje. Każda karta, po którą sięgniesz, przyniesie Ci bonus. Gra zostaje zakończona, kiedy jeden z uczestników zabawy jako pierwszy dokończy swoje dzieło architektoniczne. Wygrywa osoba, która uzbiera najwięcej punktów. Zaletą gry "Architekci. 7 Cudów Świata" jest jej sprawny mechanizm, ułatwiający zrozumienie zasad planszówek nawet początkującym graczom. Gra wyróżnia się także atrakcyjną szatą graficzną, zachęcającą do powracania do zabawy. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pojedynek : 7 Cudów Świata / Antoine Bauz, Bruno Cathala ; artwork Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel ; [brak roku]. - 1 pudełko (1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet) : karton, tektura, ilustracje ; w pudełku 29x29x8 cm.
Czas gry: 30 minut.
Liczba graczy: 2.
Zawiera: Zawartość pudełka:(1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet).
7 Cudów Świata Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej...[nota empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy [Gra] / autor gry Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 gra (20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 2 żetony łowców doskonałych, 3 części potwora Zębogona, szafa) : karton, kolor, plastik; w pudełku 3,5x29x29cm + instrukcja.
Liczba graczy: 1-6
Potwory do szafy to gra kooperacyjna. Termin ten oznacza, że gracze - zamiast ze sobą rywalizować - muszą połączyć swoje siły, aby pokonać potwory. Gracze, wspólnie, albo wygrają, albo przegrają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 3+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Władca Pierścieni : pojedynek o Śródziemie / [projekt gry] Antoine Bauza i Bruno Cathala ; [ilustracje: Vincent Dutrait]. - Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (1 plansza główna, 69 kart rozdziałów, 7 płytek ważnych miejsc, 4-częściowy tor Wyprawy Pierścienia, 30 monet, 18 żetonów sojuszu, 30 jednostek Drużyny Pierścienia, 14 twierdz Drużyny Pierścienia, pomoc gracza) : drewno, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x21x27 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 26 cm).
Na podstawie powieści J. R. R. Tolkiena.
Czas gry: 30 min.
Liczba graczy: 2.
Los Śródziemia leży w Twoich rękach! Pokieruj Drużyną Pierścienia, aby bronić wolnych ras i zniszczyć Jedyny Pierścień albo wciel się w Saurona ścigającego Froda i Sama, wysyłając swoje hordy pod bramy wrogich miast. Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie to wyjątkowa gra strategiczna oparta na zasadach popularnego 7 Cudów Świata: Pojedynek. Rozwijaj strategie i poprowadź swoje siły do walki, ale zachowaj ostrożność. W tym epickim pojedynku aż trzy drogi prowadzą do natychmiastowego zwycięstwa: możesz sprzymierzyć się z sześcioma rasami, ukończyć Wyprawę Pierścienia lub zaznaczyć swoją obecność we wszystkich regionach Śródziemia [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KO (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin & Olivier Mercier. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek,) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 13 cm).
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex². Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Mądra Gra)
W pudełku: 90 kart, 6 układanek mózgów, instrukcja.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 15 min.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą![nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N.p.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej