190834
Book
In basket
Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze. Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych i ustaleń empirycznych w zakresie roli przywództwa, zaufania i zarządzania wiedzą w kreowaniu innowacyjności przedsiębiorstw. Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania [wydawca].
Availability:
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 175-212.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again