190744
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego. Książka zawiera : procedury postępowania na rynku, projektowanie strategii marketingowej, tworzenie planów finansowo-marketingowych, liczne przykłady z praktyki gospodarczej [wydawca].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 213-217.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz poradnik dla praktyków.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej